Kampeerders onder jullie, welk luchtbed?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:33

marfiek"]
[quote="Ethelate schreef:
Wij hebben 2x eenpersoons en 1x tweepersoons van die dikke matrasse...
Van die blauwe... staat er wel even op te pompen *gelukkig wel sinds dat we deze hebben een goede pomp inplaats van zo'n voetpompje* maar dan slaap je wel lekker...
Niet aan te raden als je aan het rondtrekken bent en iedere avond opnieuw moet oppompen Knipoog
Zijn ook veel breder als die kleine luchtbedjes...


je bedoelt zeker ook die met dat vloerse spul aan de boven kant..
die zijn echt super net gewone matrassen Lachen
[/quote]

die heb ik ook. dat zijn de enigste luchtbedden waar ik een beetje normaal op kan slapen. krijg altijd gelijk rugpijn van die rotdingen Boos!
een electrice pomp is wel aan te raden want je bent wel ongelofelijk lang aan het pompen.
laatst was bij de blokker een aanbieding. daar kreeg je zo'n luchtbed gratis bij een electrische pomp.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 23:28

Ik zweer bij de self-inflating matjes. Maar, natuurlijk ieder zijn keuze. Luchtbedden vind ik een ramp. Ze zijn zwaar om mee te nemen, je moet er op staan pompen (of blazen) en de isolatie is dacht ik een stuk minder goed dan bij een matje.
Maar ja, ik sliep vroeger ook alleen maar op een isolatielaagje (lees, een matje ter dikte van een papiertje met een aluminiumfolietje). Sinds ik heupen heb gekregen kan ik dat niet meer Knipoog
Je kunt het beste even gaan proefliggen als je eventueel denkt aan een self-inflating, bijvoorbeeld bij V&D of Bever of Demenie of etc.

Richtje, het merk van V&D heet Trail, ik gok dat je dat bedoelt?

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:56

ik heb een self-inflating van 10 cm dik!
slaapt heerlijk, op een gewoon luchtbed kan ik echt niet slapen en hierop wel.
kost wat (ik geloof dat ik 250 gulden heb betaald) maar dan heb je ook wat.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 13:00

en die ervaring heb ik dus met self-inflating matjes. Maar goed, ieder zijn keuze.