THA BITCH IS BACK!! (k heb jullie gemist!!!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-01 16:53

hoihoihoi hier ben ik weer, terug uit zwitserland, terug van een TE gekke coole ski-vakantie!!!! nou het was echt ontzettend cool!! maar wle vermoeiend, we zaten in een ski-huis metnog een zwitsersgezin en nog wat mensen, en iedereen kent elkaar al van voorgaande jaren.. het ski gebied was ook heel mooi enzo, MEGA rustig, geen toeristen, het was een particulier skigebied, dat word onderhouiden door de plaatselijke boeren..
wel alleen maaar rode en zwarte pistes, maar het was goed tedoen! k heb zelfs een stukje zwarte piste geskied brrrr wel eng hor!! eigenlijk was alles rood maar naarzwart toe, dus vrij pittig maar echt ontzettend gaaf!! wel vaak op mijn bek gegaan, maarach vind het niet zo erg eigenlijk. heerlijk in die sneeuw! nouja verder heb ik nog nooit zoveel ge-kaart (harte-jagen, zevenslag, zenuwen, liegen, pesten, 1000den, 2000den enz enz enz) en thee gedronken, oja we hebben echt zo ontzettend veel gelachen, er kwam namelijk donderdags een groep geestelijk gehandicapten!! aargh wat was dat gezellig zeg, en lachen dat je met hun kon!! het was echt net alsof we in de serie 'loenatik' zaten (van de vpro, villa achterwerk) 1tje leek precies op 'de majoor' en eentje was net 'dokter doolittle' en ook was er een mevrouw de haas en um nog zon andere vrouw ben ff dienaam kwijt.. maarecht zo tipisch ze leken allemaal wel op 1tje uit de serie.. en een wist gewoon zo ontzettend veel. als je zei tegen hem wanneer je geboren was dan vertelde hij je binnen drie sec op welke dag je geboren bent, en hij is helemaal gek op alles wat ook maar iets met 'gummi' te maken heeft (gummi is plastic, regenpakken/jassen/mantels, opblaasstrand ballen, enz enz enz) hij vind dat zo lekker ruiken. en hij wilde iedereen op de foto met een regenmantel om, had ie mee genomen, een blauwe en een witte, en hij was echt heel serieus met foto's hij voelde zich een echte fotograaf, het 'model' moest op de bank gaan zitten en dan moest je heel stil blijven zitten en lachen, en op allerlei manier kijken, en van zij aanzicht maakte hij een foto en je mocht hem echt niet storen want dan werd hij link, een fotograaf mag je niet storen in een foto sessie.. en hij hield van alles met 7 letters en alles wat met de I begint en met de A, nouja en hij combineerde dat allemaal, bijv hij vind de maand januari mooi, omdat zijn zus dan jarig is en denaam van zijn zus had 7 letters, nouja en zo combineerde hij alles.. het was echt wonderbaarlijk! maargoed.. oja heike/bart/iedereen uit die 'hoek', op de terug weg zijn we via asten gereden, en langs helmond en eindhoven en weet ik veel wat allemaal, oja ook nog door deurne(we waren beetje verdwaald hihi) maargoed dus ik moest even aan jullie denken.. lekker interesant ik weet het maargoed...
mijn vakantie was dus heeeeleemaaal toppie *LOL* ik ga ff selectief berichtjes lezen hiero.. ben bang dat ik niet alles gelezen krijg Boos!

"Some memories are best forgotten"


Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 17:09

Heey tof man!!!!!!
Jammer he, morgen weer school Boos!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, EllaBellaah, lastig, Xyris en 210 bezoekers