Op het werk...*GAAP*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 09:11

Ben ik dus een keer extra vroeg omdat mijn neef en ik ontzettend veel moeten doen vandaag, is hij er niet. Ik zit al een half uur te wachten en zonder hem kan ik niet beginnen. We zijn allebei nogal moeilijk met opstaan, maar nu zouden we ECHT om half 9 beginnen.
We hadden al een weddenschap afgesloten dat degene die het laatst kwam de hele week cup-a-soup voor de ander moest halen en betalen.
Maar ja, ik had liever ook wat langer in mijn bedje gelegen. Snifffff Gaaaap

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:43

Zucht, ik word altijd alleen al moe van het vroege opstaan, echt waar! En 's ochtends moet ik koffie drinken om wakker te worden, en 's avonds drank om in slaap te komen. EN weet je, het helpt geen van beiden. Waarom is het nu niet andersom: 's ochtends niet kunnen slapen en 's avonds juist wel. Dat zou een hoop strijd schelen als ik moest opstaan. En ook gechagrijn, grinnik. Maar volgende week 2 weken vrij, uitslapen, heerlijk!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:47

Djeez... heb je alweer vakantie of was Florida een businesstripje? *LOL* Vreselijk vind ik het vroeg opstaan, je ligt amper in je bed of het is alweer 6.00 h. Op zondag uitslapen en dan is het zo 4.00 s nachts eer dat je in slaap bent. Het zijn toch ook geen tijden.. Frusty Frusty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 09:52

HAha die roos, ik blijf deze 2 weken gewoon thuis hoor! Ik ga hooguit 1x in de 2 jaar op vakantie en niet anders om. Maar die 3 weken waren echt neit genoeg voor mij.