Borstvergroting? Wie oh wie ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:35

Jurga, je koopt dan vast goede behas in de juiste maat!
ER zijn er zat die wel denken dat ze in de C passen, maar eigenlijk gewoon een veel te oprekbare beha dragen, en anders een sportbeha die toch alles platdrukt wat er ook tussen zit...

Denk dat heel veel vrouwen met iig wat meer dan B, werkelijk zouden schrikken van hun maat als ze eens de moeite nemen om echt eens een passende beha te laten aanmeten door iemand die er verstand van heeft.
Dan is blijkt een C-tje toch erg vaak een E te zijn...
Het verschil is uitgedrukt in centimeters omvang trouwens helemaal niet zo heel groot....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:37

Een ding is zeker, ik lach me helemaal dubbel bij sommige opmerkingen uit dit topic Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:39

Het gaat mij echt niet om het lettertje, meer om het draagcomfort van een goede (maat) bh. *LOL*

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:41

Ja is wel makkelijk, anders krijg je van die uithangers Haha! dat is helemaal erg..

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:42

Dees heeft helemaal gelijk. Mijn zus dacht altijd dat ze een C had en dan had ze echt een voorgevel waar je niet omheen kon in zo'n bh. Inmiddels heeft ze een goede maat bh en lijkt het eerder een B/C dan destijds terwijl het echt een hele grote maat is (ik ben vergeten welke cupmaat het nou écht is...).
Zelf ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik qua omtrek kleiner ben dan ik had gedacht (70) en ik hoop dus dat als ik mijn volgende setje bh's aan ga schaffen ik me er prettiger bij voel. Ik ga iig nu niet meer lopen miepen en pas een bh kopen als hij goed zit. Van die punttieten (heb ik helaas) vind ik ook zo lelijk, echt verschrikkelijk, daarom heb ik telkens voorgevormde cups en dat zit ook veel prettiger. Weet iemand trouwens waar je een tabel (bestaat echt) kunt vinden waar je kunt zien wat het verschil in omtrek voor cupmaat betekent?
En ik ben ook erg benieuwd wat voor bh's jullie met het sporten aanhebben. In de bit stond een artikel en dat heb ik met veel belangstelling gelezen en toen besloten dat ik nog wel een strakkere bh wil, hangtieten hou ik ook helemaal niet van! Ik heb op het moment een champion die ik wat te groot vindt. En zo ééns in de maand heb ik er dan echt last van. Meestal rijd ik dan gewoon een dagje niet en heel soms heb ik zelfs snachts een bh'tje aan omdat ik anders niet kan slapen (vraag me niet wat ik 's nachts uitspook).

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:44

Sypheron schreef:
Een ding is zeker, ik lach me helemaal dubbel bij sommige opmerkingen uit dit topic Tong uitsteken


Tss, dit is een vrouwen topic, alle mannen opgehoepeld! Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:45

Zeg Laui wat spook jij s'nacht uit?? Bloos

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:50

Vraag dat nou niet! Laatst ook al, had eigenlijk moeten antwoorden dat ik dan gangbang... Maar ik zou het echt niet weten, meestal slaap ik en dan word ik weer wakker omdat ik bovenop mijn arm lig ofzo en dat is niet echt grappig als het allemaal pijn doet Verdrietig
Ik kan sowieso niet stilzitten dus ik zal me 's nachts ook wel niet stil kunnen houden. Meestal word ik 's ochtends ook wakker en dan vraag ik me serieus af hoe mijn lakens, kussens, dekbedden en pyama's toch zo door elkaar komen als ik maar met 1 van elk 's avonds ga slapen... Verward Ik ben zelfs een keer ondersteboven wakker geworden, maar toen was ik 6 ofzo...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:52

Haha, is vooral leuk als je iets aanhebt wat gaat draaien, dan kan je je opeens niet meer bewegen.. Ik heb nu ook alleen maar een dekbed, omdat het laken of ernaast lag of zo om mij heengedraait lag dat ik niet meer kon bewegen...
(maar we gaan offtopic)..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:55

En als dat wat je aan hebt nou zo om je borsten heen draait dat je er wakker van word........zijn we toch ontoppic????

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:58

Sinds mijn operatie ben ik trouw fan van de Hema geworden. Die hebben echt hele leuke en goede behas voor een fijne prijs (15 euro; das nog eens wat anders dan die harnassen van 50 euro voor mijn operatie).

Ik sport in nummer 25, en draag overdag de EachDay of nummer 32 of 33. Hihi, en dat zegt Sypheron lekker helemaal niets! Vingers aflikken Het aagje!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:00

gijsenkim schreef:
En als dat wat je aan hebt nou zo om je borsten heen draait dat je er wakker van word........zijn we toch ontoppic????


He daar had ik nog niet aan gedacht, maar ze laggen idd goed ingesnoerd ja..
Bij Laui misschien ook wel.. Bloos

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:05

Gut, ik heb nu hele rare visioenen over Laui....

Laui, vertel het hele verhaal! Het is vast niet erger dan de 'vrije interpretatie' Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:07

Dees, het zegt mij ook niets Scheve mond Haha!
Maar, ik heb dus wel altijd die "harnassen" van 50 euro en ben daar zeer tevreden over. Ook daar zitten leuke dingen tussen, gewoon in een goede winkel kijken Haha! Die van de Hema, daar gaat bij mij de rek kei snel uit. Wel als voordeel dat je snel leuk een nieuw setje kan kopen, dat heb ik nu niet en dat is soms wel eens saai...

Laui! als je die pyama nou skipt, dan heb je al 1 ding minder waar je last van hebt Haha!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:16

Ik draag een sport BH gekocht bij de ruitersportzaak, die van Champion geloof ik.

Je hebt er een boekje bij over welke BH het beste bij je past.

De BH's van de Hema zakken bij mij ook binnen no time tot aan mijn tenen (en mijn borsten erbij dan he! Tong uitsteken ) Dus voor mij alleen van die (helaas....dure) BH's. Maar goed, het zit wel perfect!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:29

Ik ben zelf zeer tevreden over de Champion sporttop. Staat heel sportief en je hebt geen last van 'gehups'.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 12:30

De vriendin van me beste vriend vertelde me vorige week dat ze een E maat heeft...........ik stond er echt van te kijken!!! Ik had haar gewoon een normale C maat gegeven die precies bij haar lichaam past. Ze is niet dik ofzo, ze heeft wel een recht figuur maar toch.
Zou het ook schelen of je voorgevormde of slappe BHs koopt? Ik vind tegewoordig de voorgevormde fijner, ze dragen steviger en daarbij zie je niet dat je harde tepels hebt........tja het is maar waar je op let, dat had ik pas toen ik ze een tijd droeg en een keer een 'gewone' aan had.

Ik ken wel iemand met een borstverkleining niet met vergroting.

Daarbij koop ik altijd dure bhs in de speciaal zaken. Niks aparts maar gewoon iets normaals of sportiefs. Ik koop er geen bij de hema of h en m. Was er met een vriendin en vind ze er niet uitzien.........nee dan maar bh's van 50 euro hoor!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:08

Over bh's gesproken,
het lijkt tegenwoordig wel of je bij de H&M en Hunkemoller alleen nog maar vlotte kan krijgen met een voorgevormde en iets gevulde cup Verward

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:18

Prima voor mij, dan lijkt het nog wat.. Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 13:29

gijsenkim schreef:
JA maar zij voelde zich zo omdat haar omgeving toen vond dat het zo was........Als ze "normale" borsten had gehad hadden die mensen wel wat anders gevonden om haar mee te kleineren......Ik veroordeel het niet! Het enige wat ik zeg is dat ons vrouwen een idiaalbeeld word opgedrongen en als wij daar niet aan voldoen dat we dan op een of andere manier lelijk zijn........NOU NIET DUS, en dat kan dus zover gaan dat vrouwen om hun eigenwaarde op te krikken gevaarlijke implantaten in hun borsten laten zetten.


Over dat ideaalbeeld en wat anderen ervan vinden, gijsenkim, dal geldt voor alles en iedereen op de wereld. Ik vind dat dan ook geen goed vergelijk. Om hier over te kunnen oordelen moet je het eigelijk zelf meemaken. (de genoemde situatie dan he). Ik had het ook gedaan in haar situatie. Trouwens wat jij zegt over de omgeving. Ik denk dat je je na 30 niet meer zo heel druk maakt over je omgeving, zoals vroeger. Ik had het ook zeker gedaan. Beter voor je self esteem en beter voor je looks. Dan zit je ook beter in je vel. Is niets mis mee. Je kan alles zo gaan beredeneren zoals jij doet, maar dat neemt het gevoel je niet af. Als ik nou tien keer zeg tegen een dun meisje die zichzelf dik voelt, 'nee, je bent niet te dik'. Dan nog kan ik dat gevoel bij haar niet afnemen, ook al ga je alles beredeneren, want dat zal zij ook heus wel weten.......

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:15

Laura schreef:
Ik zou mijn borsten laten veranderen ipv 'vergroten'.. groter hoef ik niet persé, maar ik heb nu van die theezakjes en ik zou liever ronde borsten willen hebben. Daarom zou ik het wel willen doen. Mijn ex riep wel eens: je hebt mooie ogen, maar bij de rij van grote borsten stond je niet vooraan (nee, 80A) Hij riep ook dat ik een borstvergoting mocht voor de kerst. Ehm....


Vooral het stukje "EX" is goed in dit citaat .... DUMPEN die ZOOI Dit zou ik zeker en vast niet pikken hoor!!!!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 14:30

als mijn vriend tegen mij zou zeggen(en t ook dus redelijk serieus zou bedoelen) dat ik wel een borstvergroting van hem krijg....dan denk ik dat hij dus echt heeeeeeel erg hard kan gaan rennen! is ie nou helemaal!!!!!als ik iets aan hem niet 100% perfet vind, stuur ik hem toch ook niet direct naar de plastisch chirurg, wat een eikel zeg Lips are sealed

bij mij op t werk(heel veel jongens&mannen) hebben ze t altijd over 'jammer-tieten' alles wat in 1 hand past, dat is goed, de rest is jammer!
en wat je niet hebt, kan ook niet gaan hangen, dat scheelt ook alweer Tong uitsteken

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:00

Nou Renske als ik zo eens in je profiel kijk ziet het er allemaal wel opperbest uit hoor. Schijnheilig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:14

Ulbe, ze is wel érg jong hoor!

Hmm, zonder pyama slapen kan ik al helemaal niet, ik woel nl ook nogal eens de dekens af en als ik dan wakker wordt zoek ik me een ongeluk om er toch nog een beetje bedekt bij te liggen. Nee, als het echt erg pijnlijk is dan trek ik gewoon een hemdje aan, want met bh slapen is niet fijn (heb alleen maar beugel bh's). Ik slaap altijd in zeer wijde overhemden van vrij grote kerels (hoe ik dáár aan kom? jaaaa Schijnheilig stelt niks voor hoor) en ik ben wel eens zodanig wakker geworden dat ik m'n arm niet meer goed kreeg, ik rukken, trekken, woelen en dat ding kwam maar niet tevoorschijn. Wát ik gedaan had is me een raadsel, maar er kwam nou niet echt een arm tevoorschijn. Toen ik uit bed stapte wilde hij opeens wel mee, best, als je dan ook de tandenborstel vasthoud. Ik denk dat ik gewoon op mijn mouw lag en daardoor mijn arm niet meer wegkreeg.
Ik vind trouwens dat ze bij de Hunkemoller niet genoeg voorgevormde cupjes hebben. MEER, en dan vooral mijn maatje, want 70 is moeilijk te vinden, 75B is dan toch gemiddeld en dat ligt er wel vaak, maar goed, die koop ik niet meer... Hier in de buurt zit trouwens zo'n lingerie zaak, ben ff de naam kwijt. DUUR, halleluja! Maar goed, als ik ooit een wilde nacht wil beleven doe ik gewoon mijn ogen dicht en gris ik wat moois uit het rek en ga ik ook niet kijken op mijn bankafschrift...

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 16:24

Ach wat zegt leeftijd in deze tijden.. Haha!