Maxima zwanger!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:33

Ik had het gehoort van mijn vader. Lachen

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:49

Laui! schreef:
En het gaat niet eens om de looks, ik moet gewoon niks van zo'n ballerige klojo hebben, offie er nou goed uitziet of niet. Zo'n 'prins'... krijg ik uitslag van, echt waar. Doe maar normaal, dan doe je al veels te gek!


Nou prins William van Engeland.... Lovers Kwijl

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:30

Suzanne F."]
[quote="Laui! schreef:
En het gaat niet eens om de looks, ik moet gewoon niks van zo'n ballerige klojo hebben, offie er nou goed uitziet of niet. Zo'n 'prins'... krijg ik uitslag van, echt waar. Doe maar normaal, dan doe je al veels te gek!


Nou prins William van Engeland.... Lovers Kwijl
[/quote]


hahahahahaha dat is inderdaad een lekker ding. Maar ik vind hem ook een beetje zielig. Die engelse persratten zijn vol op hem gedoken Huilen


Ik vind het trouwens een beetje raar dat de rvd gisteren alles nog ontkende. Waar is die dienst eigenlijk voor? voorlichten doen ze niet in ieder geval.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:37

Suzanne F."]
[quote="Laui! schreef:
En het gaat niet eens om de looks, ik moet gewoon niks van zo'n ballerige klojo hebben, offie er nou goed uitziet of niet. Zo'n 'prins'... krijg ik uitslag van, echt waar. Doe maar normaal, dan doe je al veels te gek!


Nou prins William van Engeland.... Lovers Kwijl
[/quote]

nou oke die is iets beter maar Willem Alexander is gewoon te erg. ik had het nog niet gehoord. zag ze net weer op de tv met zijn 2e maar luisterde eigelijk niet waarvoor. hiervoor dus...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:25

Dit nieuws was gewoon niet te missen Scheve mond Hier stond tijdens het eten SBS6 op en daar was gewoon een of andere walchelijke Maxima special op Misselijk Lekker boeiend? Of ja, vind ik iig niet Haha! Maar ja, voor mij hoeven dingen als de Story en de Prive ook niet maar daar schijnt toch markt voor te zijn.

Nederland als republiek! Ole, ole!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:38

Wat is er toch mis met het Koningshuis? Ik vind het IMO altijd een mooie verschijning op bijvoorbeeld van die grote gebeurtenissen enz.
Enne toevallig een prins ontmoeten en hem inhoudsloos vinden.. tja vind ik niet gek als hij voor de zoveelste keer moest blik lopen op een of andere prinsjes dag Knipoog

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 21:55

Suzanne F."]
[quote="Laui! schreef:
En het gaat niet eens om de looks, ik moet gewoon niks van zo'n ballerige klojo hebben, offie er nou goed uitziet of niet. Zo'n 'prins'... krijg ik uitslag van, echt waar. Doe maar normaal, dan doe je al veels te gek!


Nou prins William van Engeland.... Lovers Kwijl
[/quote]

Zijn broertje Prince Harry vind ik toch echt wel een stukkie leuker hoor!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:04

Charlotte schreef:
Wat is er toch mis met het Koningshuis? Ik vind het IMO altijd een mooie verschijning op bijvoorbeeld van die grote gebeurtenissen enz.
Enne toevallig een prins ontmoeten en hem inhoudsloos vinden.. tja vind ik niet gek als hij voor de zoveelste keer moest blik lopen op een of andere prinsjes dag Knipoog




En prins William mag er ook wel zijn, idd Haha!

ontopic; Leuk voor Maxima en Alex!

basje01
Berichten: 323
Geregistreerd: 07-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:58

lis"]
[quote="Charlotte schreef:
Wat is er toch mis met het Koningshuis? Ik vind het IMO altijd een mooie verschijning op bijvoorbeeld van die grote gebeurtenissen enz.
Enne toevallig een prins ontmoeten en hem inhoudsloos vinden.. tja vind ik niet gek als hij voor de zoveelste keer moest blik lopen op een of andere prinsjes dag Knipoog




En prins William mag er ook wel zijn, idd Haha!

ontopic; Leuk voor Maxima en Alex!
[/quote]

Niks mis hoor met het koningshuis!!!!

Leuk dat ze een kindje krijgen en het is vast en zeker gewenst.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:32

Ja!
Ik heb dit net gelezen op msn.nl

Prinses Máxima en prins Willem-Alexander verwachten medio januari hun eerste kindje. De prinses is ongeveer drie maanden zwanger. Dat maakte de Rijksvoorlichtingsdienst woensdagmiddag bekend. De prins en de prinses laten weten "dankbaar en blij" te zijn.
Prins en prinses brengen nieuws stralend
Prins Willem-Alexander en prinses Máxima willen niet vooraf weten of hun eerste kind een jongen of een meisje zal zijn. "We laten ons verrassen", aldus de prinses. Het kan ze ook niet schelen wat het wordt. "We gaan voor een gezond kind", aldus de prins.


Kroonprins verheugt zich op vaderschap:
Willem-Alexander weet nog niet wat te verwachten van het vaderschap, maar hij stelt zich er veel van voor. "Als ik naar mijn broer kijk en ook naar vrienden, die zeggen dat het het mooiste is wat er is." Prinses Máxima is van plan zoveel mogelijk gewoon te blijven werken.

Koninklijk huis maakt bescheiden melding:
De website van het Koninklijk Huis maakt zeer bescheiden melding van het feit dat prinses Máxima in verwachting is van haar eerste kindje.
"Ja. Ik ben zwanger !!!"
Hierbij de letterlijke tekst van de e-mail van prinses Máxima waarin ze haar zwangerschap meedeelt aan vrienden en familie. De e-mail is openbaar gemaakt door BusinessNieuws Radio.

Tweede Kamer blij met zwangerschap Máxima:
De Tweede Kamer heeft woensdag verheugd gereageerd op het bericht dat prinses Máxima in verwachting is. De fracties feliciteren de prinses en de kroonprins en hopen op een gezonde troonopvolger.

esprit

Berichten: 35
Geregistreerd: 20-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:36

aaaaaaah je word er gek van! Vind het heel leuk voor ze, maar heb net van ellende de tv al uitgedaan. Ze filmen echt de grootste onzin. Wat maakt mij het nou uit wat een paar vrouwen op de zwangerschapsgym vinden van Maxima?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:38

Het kan me eigenlijk niet schelen of het een jongetje of een meisje wordt. Ik hoop alleen dat het kind de IQ van zijn moeder meekrijgt Haha!

Voor de rest niets tegen het koningshuis. Als we eenmaal een republiek hebben dan kunnen we niet meer terug.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:00

ah ja, het hoort erbij he, waarom kom ik niet op het nieuws als ik zwanger ben euhhhhhh omdat ik het niet ben Extreme duivel

ze maken overal een tralala van, ziekeljk maar sommigen verdienen er hun brood mee en sommigen vinden het te gek, ahja, ieder zijn eigen mening toch, wel jammer dat je nergens meer kan zappen voor je in de eerste 5 minuten maxima hoort

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:04

Ik vind het leuk nieuws.Ik ben best koningsgezind.
En even over WA.Ik vind hem wel de leukste van de 3.Die broers vind ik helemaal Misselijk En Laurentien dan Misselijk Doe mij dan maar het liefst WA en Maxima.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:06

En nog iets: als a.s. koning heb je de tijd niet om uitgebreid van elkaar te genieten. Willen ze een gezin stichten en van de kinderen genieten zolang Bea nog koningin is, zullen ze dat nu moeten doen. Als W.A. eenmaal koning is zal er weinig tijd voor zijn gezin overblijven.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:09

Volgens mij is hij ook al een jaar of 36 en Maxima ook zoiets.Dus als ze er 2 of 3 willen hebben,mogen ze wel opschieten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 00:17

Maxima is 32, dus die heeft nog even de tijd. Maar ik geef ze groot gelijk dat ze meteen zijn begonnen. Stel dat het met Maxima niet meteen had gelukt? Als je eerst een paar jaar gaat genieten, en er dan een kind moet komen is de druk wel erg hoog.

Bovendien: Bea is koningin, en Juliana heeft haar ook tijd gegeven om moeder te zijn voor haar kinderen. Ik denk dat ze voor Maxima en WA hetzelfde wil...tijd met elkaar en met het kind/de kinderen...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 14:01

William ziet er leuk uit (is ook nog eens mijn leeftijd, joepie), maar ik zou echt nooit naast hem willen staan. Zelfs als hij alles opgaf, echt never nooit niet! Ten eerste is de Engelse mentaliteit niet de mijne, en ten tweede zou ik echt na 1 afspraakje al gek geworden zijn van de papparazi! Met het Engels koningshuis heb ik echt alleen maar medelijden, die worden pas echt geleefd. In NL valt het nog mee, maar ik zou ook absoluut niet willen ruilen!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 14:07

Ik wist het vanmorgen om iets van half 6 Tong uitsteken toen ik de kranten ging halen om te bezorgen Haha!

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 14:19

Laui! schreef:
William ziet er leuk uit (is ook nog eens mijn leeftijd, joepie), maar ik zou echt nooit naast hem willen staan. Zelfs als hij alles opgaf, echt never nooit niet! Ten eerste is de Engelse mentaliteit niet de mijne, en ten tweede zou ik echt na 1 afspraakje al gek geworden zijn van de papparazi! Met het Engels koningshuis heb ik echt alleen maar medelijden, die worden pas echt geleefd. In NL valt het nog mee, maar ik zou ook absoluut niet willen ruilen!


(off topic)
Helemaal mee eens. Ik vind William ook echt leuk, en ik las net toevallig dat interview in verband met zijn 21ste verjaardag, en daarin kwam hij erg aardig over Schijnheilig . Maar ik vind hem echt zielig. Er is een afspraak gemaakt met de pers dat ze hem tot zijn 21ste met rust zouden laten en dat is nu dus bijna afgelopen. Reken maar dat ze nu allerlei smerige verhaaltjes gaan verzinnen ( zijn ze trouwens ook al mee bezig) . En zowieso lijkt het het me best zwaar als je moeder tot aan haar dood toe is opgejaagd door de pers, en dat je dan zelf ook persmuskieten over je heen krijgt, maar goed. ( De Engelse mentaliteit is ook niet de mijne . Schotten zijn wel weer een stukje aardiger)
(off-topic)

wat vinden jullie trouwens een leuke naam voor het nieuwe prins(es)je? Ik denk dat het Emma of George wordt.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 18:32

Emma of George ? Het is wordt toch geen spicegirl, of cowboy mag ik hopen Boos! Nee doe maar gewoon iets normaals, Isabella of zo Lachen

Yvette

Berichten: 163
Geregistreerd: 07-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:30

het dochtertje van Bernhard jr. ( neef van Willem Alexander) heeft al Isabella, dus ik denk ik niet dat ze dat nog een keertje doen.
George denk ik, omdat de vader van Maxima zo heet, en omdat het een doopnaam is van zowel Willem Alexander als Claus.

Emma denk ik omdat ze haar dan zouden vernoemen naar koningin Emma, en omdat het een naam is die zowel makkelijk in het Spaans als in het Nederlands kan. ( Sophia zou ook goed kunnen)

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 02:29

Haha, de duitse pers wist te melden, dat ze met "wat hulp" (=reageerbuis) zwanger is geworden en dat ze een 3-ling verwacht Haha! ! Dát hoop ik iig niet voor d´r ! (voor hem trouwens ook niet Knipoog )
Ze zijn er zelf blijkbaar erg blij mee en dat lijkt me toch echt het belangrijkste Lachen !!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 07:26

Wat mij in het interview alweer opviel was dat ze zei 'ik neem wel normaal mijn zwangerschapsverlof maar daarna wil ik zo snel mogelijk weer werken' Boos! . Mensen, mensen, waarom dan een kind? Je hoeft van mij niet geheel te stoppen met werken hoor maar jemig, om nu al te gaan roepen dat je snel wil werken. Volgens mij is ze niet echt blij. Die indruk geeft ze mij in ieder geval niet.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:11

Cassidy schreef:
Het kan me eigenlijk niet schelen of het een jongetje of een meisje wordt. Ik hoop alleen dat het kind de IQ van zijn moeder meekrijgt Haha!


En de looks van zijn moeder..