Hoe zelf watercooler flessen bijvullen?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Caritas

Hoe zelf watercooler flessen bijvullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 13:55

Wie weet een manier waarop je zelf watercooler flessen kunt bijvullen? Er zit een of ander dingetje in de dop wat je iets naar beneden kunt drukken maar als je teveel drukt dan valt het afsluitdingetje in de fles waarna je er niet meer bij kunt.
Ik wil wel eens proberen of het dan net zo functioneert als zo'n kippendrinkbakje in het kader van als het 'tussenreservoir' volstaat loopt hij ook niet vanzelf leeg maar durf het er eigenlijk niet op te wagen omdat ik bang ben dat ik anders een overstroming creëer. Verward

De reden dat ik dit wil proberen? We zitten nu op een gemiddeld verbruik van 25 flessen à 22 liter per week en als ik dan zie dat mensen weg gaan met een hele kan (2,5 l) en er dan één glaasje uit drinken en dan een paar dagen later komen mekken dat de watervoorraad op is en dat er nieuw water besteld MOET worden, en dan het liefste gisteren afgeleverd . We krijgen eens per week geleverd en als het op is, is bijvullen met Hydron water, voor zo'n beetje het zelfde bedrag per kuub als wat 'luxe' water per liter kost, een goedkope snelle oplossing.

Dus welke handige harry weet hoe ik dit kan fixen?

Jurenko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:26

Helaas weet ik voor dit probleem geen oplossing ik ken het systeem niet.
Wel weet ik dat er koelers zijn die leidingwater koelen en bubbels toevoegen, misschien is dit een goedkoper systeem?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie