Extreme Makeovers ?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Extreme Makeovers ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 12:17

Een paar dagen geleden was er op Oprah een uitzending over dit programma in Amerika. Het komt er op neer dat mensen 6 weken van huis gaan en dan een complete makeover krijgen. Neuscorrecties, facelifts, borstvergrotingen enz enz. En dus niet 1 operatie, maar gelijk 5 verschillende in een keer. Naast geopereerd krijgen ze ook laserbehandelingen aan hun ogen, hun tanden worden gebleekt, krijgen ze een persoonlijke trainer enz. Na 6 weken herstel gaan ze weer terug naar hun familie.

Ik vond het zelf maar een heel raar idee, en ik vond het eigenlijk typisch Amerikaans *LOL* Maar het komt nu dus ook naar Nederland! Ik weet niet hoe het gaat heten, maar net5 zoekt kandidaten.

Wat vinden jullie hier nou van, ik vind het zelf eigenlijk een heel raar idee en het gaat wel erg ver?

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:23

Wordt je dan gemodeleerd naar een persoon op wie je wilt lijken of vertrekken ze uit het "ruwe materiaal" en dgaan ze daaraan sleutelen? Al bij al lijkt me het toch maar extreem...mensen die zichzelf zo willen transformeren kunnen beter langs gaan bij een psychiater ipv een plastisch chirurg

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 12:27

Minne schreef:
Wordt je dan gemodeleerd naar een persoon op wie je wilt lijken of vertrekken ze uit het "ruwe materiaal" en dgaan ze daaraan sleutelen? Al bij al lijkt me het toch maar extreem...mensen die zichzelf zo willen transformeren kunnen beter langs gaan bij een psychiater ipv een plastisch chirurg


Nee, ze proberen je niet op iemand te laten lijken, ze proberen je alleen "mooier" te laten worden. Dus als je wil kan je je hele gezicht laten verbouwen, vet weg laten zuigen, borsten vergroten enz.

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 13:39

Jaaaa! dat heb ik dus ook gezien!
Vond het ook wel een beetje heel erg ver gaan hoor! Alles, hup, in één keer geopereerd. pff ze hebben ook echt wel pijn geleden na die operaties hoor... Het is inderdaad typisch Amerikaans.

Kan best begrijpen dat je als je niet tevreden bent met jezelf en je daar heel erg mee zit er wat aan laat doen. Maar zo op die manier op tv enzo vind ik een beetje te ver gaan.

Vond die eerste vrouw ook echt zo een "I've got my nose done" neusje hebben, ze had echt zo'n standaard hollywood neusje.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:10

Ook bij Oprah gezien
Niets voor mij hoor..

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 16:20

Gatverdamme... Alleen de gedachte vind ik al eng!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:05

Ja heb het ook gezien! Ze waren wel veranderd. En vond het best mooi want ht zag er tenminste niet nep uit. Maar om er een programma voor te maken.. Met je haar en kleding kun je ook heel veel doen. Maja als die mensen meer zelfvertrouwen willen en het daardoor krijgen, houd ik ze niet tegen.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:20

Ja ook ik heb het programma gezien,en dacht bij het zien van die man;wat is er veranderd?Bleek er van alles aan hem gedaan te zijn! Haha!

Plastiche chirurgie is in mijn ogen geweldig,maar dan wel alleen om
mediche redenen.Ik bedoel:hele grote flap oren, borsten zo groot dat je er echt last van hebt,overhangende oogleden [waardoor slecht zicht],verminkingen door b.v ongeluk/brand enz enz.

Mensen die zich laten opereren om er mooier van te worden blijven toch de mensen die ze zijn,en sommige worden er echt niet mooier op innerlijk gezien dan Knipoog !Zelfvertrouwen!Daar gaat het om,schoonheid komt van binnen uit toch?

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 19:39

Het programma in Nederland gaat "Make me beautiful" heten.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:48

Komt het ook in nederland? Mijn moeder heeft interesse. Tong uitsteken

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 19:54

angelfire schreef:
Komt het ook in nederland? Mijn moeder heeft interesse. Tong uitsteken


Ja, op Net 5 komen steeds stukjes voorbij waarin ze om kandidaten vragen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:58

Vreselijk, ik heb toch al zo een hekel aan die nagemaakte mensen.....brrrr.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 20:14

Nou, ze mogen mij er best voor nemen hoor Lachen !
Ik kom op een leeftijd dat er toch wel enig verval begint op te treden Tong uitsteken !
Beetje dunnere buik, misschien een paar rimpeltjes minder... neus en boezem hoeft niet, die zijn wel okay *LOL* !
Wat is het adres Lachen ??

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 23:41

Ja dat wil ik ook wel weten. Lachen