hoe bevalt het samenwonen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 19:48

Maudje schreef:
Het klinkt heel stom hoor, maar toen ik ging samenwonen kon ik alleen eitjes bakken en simpele dingen maken.


Zelfs dat lukt mij nog niet... Tong uitsteken

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:16

Soms zou ik inderdaad ook willen dat we samen lekker ergens een hokje hadden. Maar aan de andere kant vind ik het wel een beetje vroeg om te gaan samenwonen (2 jr relatie, hij is 23 ik 20)
ten eerste zit ik ook nog op school en heb nog nooit op mezelf gewoond en hij ook niet. Ik hoop dat hij snel iets voor zichzelf vind (daar issie mee bezig), zodat ik daar ook vaker kan zitten Haha! Zonder ouders, want idd, je voelt je nooit echt op je gemak.. lekker samen. Kan hij wennen aan zelfstandigheid (denk dat hij daar meer moeite mee heeft dan ik) en kunnen we na mijn studie verder zien. Maar dan is er tenminste een plekje waar we lekker samen kunnen zijn in het weekend, want dat missen we allebei steeds meer.

Rivendell

Berichten: 6824
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:31

Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 5 maanden bij elkaar en we wonen min of meer samen. officieel sta ik nog thuis ingeschreven, maar ik ben bijna altijd bij hem (en bij mijn paardjes, want die staan bij hem op de boerderij).
Echt samenwonen is het nog niet en eigenlijk lijkt mij de stap naar echt samenwonen (dus mezelf inschrijven in die gemeente, post omgooien enz.) nog erg groot. Maar op den duur wil ik echt graag daar gaan wonen.
Het is wel heel snel gegaan, toen we een week bij elkaar waren, ebn ik min of meer al gebleven. Zo leer je elkaar wel van begin af aan echt kennen. Is soms ook wel eens moeilijk, maar het heeft ook hele mooie kanten.

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:37

Wij wonen nu 3 jaar samen en het bevalt prima. Natuurlijk kibbelen we wel eens (voornamelijk over het huishouden, in het begin ook over de konijnen), maar je relatie wordt er alleen maar sterker van.