foto's d-day uploaden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 15:35

In het weekend in Helmond, eu, volgende week? Ik weet niet hoeveel Sedalin je nodig hebt? 2 pallets moet wel lukken enk ik zo...*LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 15:44

Ah, ik vond Rocamor wel geinig hoor, hij liep heel netjes achter de koetsen aan op de terugweg en hij sprong alle drempels, netjes toch?
En Sedalin is geen garantie, we hadden Kuul een keer 'platgespoten' (1 of 2 spuiten, dat weet ik niet meer) om m te scheren. Nou, trappen dat hij deed! Half slapend en toch gericht uithalen.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-03 23:51

Haha, dat is wat je noemt temperament Haha! Sowieso is het sederen nooit een garantie, toen we Tara in lieten slapen kreeg ze eerst een sufmaakspuit, geen resultaat. ik vroeg voorzichtig (na 10 minuten!) hoe lang duurt dat normaal? Tja, dit duurde erg lang. Nog een, geen reactie, pas na 4 doses werd ze slaperig...toch vervelend op zo'n moment.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:19

Ik was blij dat ik hem niet hoefde te scheren Haha! Er was iemand zo eigenwijs om dat aan te bieden, nou: gráág. Wat een bok was dat zeg, later nog met mok z'n kootje uitmoeten scheren. RAMP, echt waar, met z'n drieën eraan hangen en dan tussendoor het scheerapparaat bedienen. Etterbakje liet zich voor het laatste onderzoek opeens wél scheren, deed geen stap verkeerd bij het scannen en liet alles over zich heenkomen. Dus ja, karakter had hij wel, want hij wist heel goed dat het nu écht over was... vanaf dag 1 was hij m'n karakterbinkie en dat is hij tot op het laatst gebleven. we gaan nu wel weer héél erg offtopic he?

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 21:37

Ach ja, oliebol happens,ontopic, offtopic, whatever:)
Vorig jaar een poging gedaan Joris' been te scheen, die had daar? Maar dat was echt hel en verdoemenis, dat is dan ook niet gelukt
Stomme paarden, snappen ook echt helemal niks Lips are sealed

Rocamor

Berichten: 10858
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 08:55

Ik snap niet wat jullie nou voor problemen hebben. Je zet je paard in de stal. Zegt even vriendelijk: "Blijf!" Pakt je tondeuse of scheerapparaat en scheert. Zelfs zijn oren en erachter.

Ja ja, dat kan zelfs die van mij Extreme duivel Wat een stelletje, die van jullie! Aanstellers Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 08:15

Hey, ik heb het ook niet over Jopie he. Die laat ik uit z'n stal lopen, ik zeg 'Blijf', hij blijft en ik scheer m in 4 uur (!) kaal. Ja, ik ben de kluns, maar hij blijft wel staan hoor. Geen probleem. Onze andere paarden gaan alleen maar snuiven maar gedragen zich verder wel.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 14:29

Haha, ik nodig je bij deze van harte uit om na de rit Joris even te scheren }>

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 23:53

Ik ben gewoon blij dat ik er 1 heb die ik niet hoef te scheren. Ik knip alleen z'n baard weg in de lente Knipoog

En ik vond Rock ook leuk - toen we aankwamen met de colonne dacht ik even "Weet je wel HEEL zeker dat je daar het verkeer mee in wilt" maar je had gelijk dat 'ie wel settelde.

Ik heb erg moeten lachen om Rowan, die op het AC terrein met engelen geduld stond te wachten op de actie, maar zodra we gingen rijden z'n hete hoofd ophoog gooide en de eerste 5 kilometer niet meer stopte met dribbelen Haha!

Rocamor

Berichten: 10858
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 10:08

Hihi, dan weet ik eindelijk weer een gezicht bij een (bokt-)naam te plaatsen. Jij vroeg me toch ook of ik het wel zeker wist om met hem mee te gaan? Want dat zat jij op die gave , bruine Welsh Cob. Toch?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:52

Yup, dat was ik. Wij kwamen aanrijden en jij kwam met Rock door de wei naar de weg, en gek doen die knol! Maargoed, hij is 5 en heeft (net als Rowan trouwens) min of meer een excuus voor stuitergedrag.

(en als ik mezelf terugzie op de foto's zou ik willen dat Rowwie niet zo'n kleintje was, ik lijk wel enorm...)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 11:54

Nou dat valt wel weer mee hoor! Ik vond jullie juist leuk samen