Vrijdag de 13e?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Vrijdag de 13e?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 09:31

Ik geloof nooit zo in vrijdag de 13e, maar vrijdag kwamen we erachter dat er ingebroken is in ons nieuwe huis!

Boos! Boos!

Echt heel misselijk, een (oude) computer en onze NIEUWE bestekset weg Verdrietig Frusty Voorlopig missen we niet meer, maar alles staat nog in dozen dus ik heb niet echt overzicht.

Er zijn geen braaksporen, ws iemand met een sleutel of loper oid. We hebben meteen alle sloten vervangen (dat is ook weer € 200,- )...

Toen we aangifte gingen doen mochten we bij het politie bureau niet in want daar was een 'gevaarlijke situatie'.... Gelukkig kon dat 's middags wel.

Ik ben blij dat we onze inboedelverzekering in hebben laten gaan op de dag dat we de sleutel kregen ipv op de dag dat we er echt wonen.

BLIJF TOCH MET JE TENGELS VAN ANDERSMANS SPULLEN AF Boos! Boos!

als je dus een bestekset (9-delig) in een kersenhouten doos met blauw 'fluweel' aangeboden ziet... Schijnheilig *ijdele hoop*

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:01

Ja het is vervelend... Maar wees blij dat ze geen dierbare spullen hebben mee genomen, zoals foto's, erfstuk enz. Dat zou pas erg zijn! Maar ik snap niet waarom mensen niet 1 keertje gewoon van iemands spullen kan blijven. Dat is toch niet normaal.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:40

Blehh wat een sneue mensen zeg!!

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:48

Vrijdag was ook niet zo'n leuke dag voor mij.
Had vreselijke ruzie met mijn moeder en ben toen het huis uitgezet.
Toen moest ik een dag naar mijn vader...maar gelukkig was 's avonds de ruzie opgelost!

Maar inderdaad zoals je zelf al zegt, blijf van andermands spullen af.
Ik vind het echt super triest als iemand spullen gaat stelen Lips are sealed

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:49

Ja hoor!!! waar slaat dat op!!! Wat hebben ze in je huis te zoeken!!! echt heel sneu!!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:13

jemig wat banketstaaf voor je
en als ik je spullen tegen kom zalik ze kopen en weer terug geven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 19:15

Ah nee, dat meen je niet! Wat een klotestreek. Echt misselijk!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 19:40

alja schreef:
jemig wat banketstaaflig voor je
en als ik je spullen tegen kom zalik ze kopen en weer terug geven


was iedereen maar zo, dan werd er tenminste niks gestolen

tnx allemaal. Ik kan gillen en krijsen wat ik wil maar ik krijg de spullen er niet mee terug en omdat we geen braakschade hebben is het nog maar de vraag of we wat van de verzekering krijgen. Verdrietig Frusty

Ik ben al hard op internet aan het zoeken of er soms een bestekset wordt aangeboden.... Lips are sealed

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 20:21

sow das eg typisch zo'n vrijdag de 13e!!
wat erg voor je!

bij mij was t de vorige allemaal erg. (niet zo erg als bij jou hoor)

khad dit x op vrijdag de 13e TSE wiskunde Verward (kwam ik ook pas achter toen ik de datum op schreef Haha! )
maar de tse viel wel mee.. hopen op goed cijfe....

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:09

Sjimmy schreef:
Ik ben blij dat we onze inboedelverzekering in hebben laten gaan op de dag dat we de sleutel kregen ipv op de dag dat we er echt wonen.

Dat is inderdaad slim geweest van jullie. Neemt natuurlijk niet weg dat het nog heel vervelend is dat er ingebroken is, en waarom toch hè Verward


Citaat:
als je dus een bestekset (9-delig) in een kersenhouten doos met blauw 'fluweel' aangeboden ziet... Schijnheilig *ijdele hoop*
Misschien op je bruiloft Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:25

Wat een rotstreek zeg. Ik heb inbrekers sowieso nooit begrepen, wat heb je te zoeken in andermans eigendommen? Verward

Wel slim dat jullie de inboedelverzekering al direct hebben laten ingaan, maar ik begrijp dat ze nu alsnog niets uitkeren? Je spullen heb je er iig niet mee terug, dat is wel erg zuur.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:12

Dat is balen zeg! Redelijk frustrerend dat er geen braakschade is en dat je dus inderdaad maar moet hopen dat je wat terug krijgt van de verzekering. Bah!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:25

Jeetje wat een rotstreek.
Ik heb bij mijn huis ook wel eens het idee gehad dat er iemand binnen geweest was (meterkast/trapkastdeur stond open met licht aan), maar er was toen niks weg.

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 16:38

gatver, het zou er mij nieteens zo zeer om gaan dat er iets weg is(behalve als dat heel dierbare spullen zijn) maar om het idee dat ze in je huis zijn geweest!

Misschien een domme vraag, maar hebben de oude bewoners niet nog een sleutel? misschien is die bij hun ontvreemd ofzo en zijn ze zo binnen gekomen.

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 21:42

Jeetje wat rot voor jullie...afschuwelijk zulke ongewenste gasten in je huis... Boos!

Mijn ervaring met vrijdag de 13e is wel positief,m,n dochter Joyce(Kimberley op bokt)is 15 jaar geleden op vrijdag de 13e geboren Lovers

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 23:49

Ik heb trouwens een paar jaar geleden m'n eerste auto total loss gereden op vrijdag de 13de (april).

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 09:08

gadver wat balen he!
Wij hebben hier ook een periode gehad dat er in onze straat en een straat verderop intotaal 30 inbraken waren in een maand, heeft ook wel in de krant gestaan....
wat trouwens wel een heel grappig feit was: deze inbraken zijn gepleegd door iemand die slechts een maand in nederland was (illegaal) dus die heeft iedere dag wel werk gehad
Maar als zoiets gebeurt dan voel je je echt niet meer veilig!!! (bij ons thuis is toen gelukkig niet ingebroken)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 07:14

Caar schreef:
Misschien een domme vraag, maar hebben de oude bewoners niet nog een sleutel? misschien is die bij hun ontvreemd ofzo en zijn ze zo binnen gekomen.


We gaan ervan uit dat ze alle sleutels ingeleverd hebben. En zo niet Boos! Nu hebben we inmiddels nieuwe sloten.