ook een verslagje van de treinreizigers :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

ook een verslagje van de treinreizigers :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 21:20

Hierbij ook een verslagje van mij..

Na een aantal avonden druk bezig geweest te zijn voor dorine was het vanochtend zo ver..
Op naar dorine dus...

6.30 ging bij mij de wekker en nadat ik polly had wakker gebeld opgestaan en etc etc..
Zit ik op de fiets ,schoot me ineens te binnen dat we de treinroute niet hadden uit geprint...
Snel polly gebeld,die nog snel uitgeprint... Al met al zaten we dus 8.15 in de trein op weg naar zevenaar!! *LOL*
Onderweg nog een oude klasgenoot gezien in de trein..

Precies om 11.20 (!!!!hoe is het mogelijk bij de NS *LOL* ) stonden we op station zevenaar...
Niet lang daarna kwam Ingrid(toch?)(heb zoveel mensen gezien vandaag Bloos ) aanrijden die ons heeft heen en weer gereden van en naar station...Bedankt nog daarvoor

Bij het AC voorstellen en een rondje gelopen...
Veel fotoos genomen en we zijn nog geintervieuwd door de mevr.van de krant..

Toen in de huifkar op weg naar dorine..
Daar aangekomen viel er in het begin van de straat een stilte omdat er zoveel mensen buiten stonden te kijken..
Kippevel momentje

Toen zijn we op weg gegaan naar Cerise...
Heerlijk beestje is het joh.... Mooi dier!!! Ze trok zich niet veel aan van al die mensen om haar heen en stond heerlijk bij dorine appeltjes en worteltjes van schoot te eten... Lovers

Toen is de groep opgesplitst in 2 groepen,1 stap groep en een draf groep..

Aangekomen bij de manege mocht polly even op milena...
(die dat erg gaaf vond Haha! Haha! )

Toen kwam het moment van de beker..(tofste bokker!)
Iedereen was eventjes stil nadat Fasel dr woorden had gezegd... Lovers
Ook bij veel bokkers zag ik dat ze het moeilijk hadden.Ik ook hoor overigens...

Nadat wij onze kadootjes hadden gegeven zijn we terug gegaan naar huis...
Al met al waren we rond 8-en thuis...

Vond het een erg geslaagde dag en ook was het mooi dat de familie van dorine erbij was... Het gaf net dat beetje extra kippenvel mee...

Iedereen bedankt...


Ps:Ik ga vanavond mn mega hoeveelheid fotoos(teller staat momenteel op 116 Bloos ) uitzoeken en ik hoop ze er binnen 2 dagen op te hebben Bloos
Laatst bijgewerkt door obelix op 15-06-03 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:25

Tja, wat heb ik hier aan toe te voegen. Ik heb bijna de hele dag met Renee en Sandra(Polly en obelix) opgetrokken dus mijn verslag komt op het zelfde neer. Enkel dat ik al een half uur eerder onderweg was, ik ben met de auto naar Bovenkarspel gebracht(een half uurtje rijden). En op de terug weg ben ik iets eerder uitgestapt en heb de bus het laaste stuk terug genomen.

Het was echt een geweldige dag. Iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft, BEDANKT!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:06

Ik moest ook wel even flink slikken bij de overhandiging van de beker... *zucht*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23436
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:20

ik ook zekers!!!!
Maar het klopt wel zo ongeveer Sandra.