Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 18:07

Ik ga na de zomer een tattoo laten zetten. Ik heb al wel een idee van wat en waar, maar ik zou van jullie wel wat tips willen en eventueel wie wat waar heeft en bij wie hij 'm heeft laten zetten!

Afbeelding
Dit is 'm dus Kwijl Kwijl Kwijl ! Ik heb 'm op de website van Tim's Body Art Studio gevonden! Deze staat op het onderbeen, maar ik zou hem graag in mijn zij hebben, op de plaats waar vrijgezel Sofie uit Temptation Island die van haar had!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:09

Ik houd er niet van, maar hij is inderdaad heel mooi!

Don't dream your life, live your dreams!

Annick

Berichten: 1371
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:13

Hoi
Mooie Tattoo, ik heb er zelf 4 . ik zou wel kijken naar een Tattoo artist die fijne lijnen zet, want de lijnen worden dikker en dan kan het met de tijd lelijk worden.
ik zie dat je in belgie woont en ik heb gehoord dat John artliner in brugge wel goed is.

Groetjes
Annick

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:23

ziet er heel mooi uit! Ik heb er 1tje.
Gewoon goed aan de tips van degenedie 'm zet houden de 1 moet 'm insmeren voor het douchen (ik hoefde dat dus niet)Ik mocht dus in het begin wel even nat laten worden maar niet zwemmen of in bad en ook niet wassen op die plek.wel moest ik (niet na of voor het douchen) het 2 keer per dag met speciale zalf insmeren.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:27

Wow, ik vind de tattoo heel mooi. Als ik ooit een tattoo laat zetten, wordt dat mijn onderrug, vind ik vet mooi.
In je zij is ook heel appart, lijkt me wel mooi, hoor. Succes ermee!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:34

die vind ik erg mooi

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 18:42

een tattoo staat mooi, als je een licht gebruinde, strakke en beetje gespierde huid hebt. anders vind ik het al gauw nogal ordinair staan. die tattoo vind ik niet mooi, het betekent niets.

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:16

In de bladenhandel zijn Totoo bladen te koop met allemaal vreselijk mooie voorbeelden.
een tatoo moet je zo veel mogelijk uit de zon houden. Waneer je dat niet doet wordt een zwarte tatoo later donkergroen en krijgt onregelmatige randen.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:03

wow vind deze wel erg mooi!!
heb er eentje op m'n enkel en wil er graag nog eentje bij maar weet nog niet precies wat.
maarre (stomme vraag misschoen) waar op je zij echt aan de zijkant of schuin voor zeg maar.... krijg namelijk niet echt een beeld bij wat jij zegt Haha! .

.....

spuitmug
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:05

Dunne lijntjes zijn inderdaad mooier dan een volle tekening, ... maar toch niets voor mij ...

Gezocht: winnaar op www.zoekmijngeld.tk

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 00:45

Wel een beetje groot. De plaats is wel cool, ik zou daar alleen een kleintje zetten, maar ja dat is maar mijn mening....

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 02:39

getekend voor het leven!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 03:09

Ik vind hem wel leuk, alleen dat streepje onderop niet zo mooi, ik zie ze liever wat sierlijker doorlopen dan zo abrupt eindigen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 10:25

Mooie tekening.. Paar tips Lachen Ga gewoon bij verschillende tattoeerders langs, de meeste hebben foto's van hun werk ofwel in boeken of aan de muren. Kijk hoe ze werken, als er 1 niet hygienisch werkt moet je daar dus niet wezen. Praat ook met ze, niet elke tattoeerder kan fine-line tattooages zetten en niet elke tattoeerder vind tribal achtig werk ook leuk om te doen. Het wereldje is echter klein genoeg dat ze weten wie het wel kan. En als laatste tip, ik zou niet een directe kopie maken van deze tekening, zeker als dit je enige tattooage gaat worden is het het mooist om een originele te hebben. Neem dus dit plaatje mee en praat met een tattoeerder misschien heeft hij ideeen om het aan te passen zodat het echt jouw tattoo wordt.

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 10:26

Ik vind die niet mooi, maar dat is smaken verschillen. Ik heb er twee, ze betekenen allebei iets, zijn allebei origineel, geen "mode" tattoo's.
Denk er gewoon heel goed bij wat je wilt hebben, wat je ook mooi vindt over 10 jaar wanneer dit soort tattoo waarschijnlijk uit de mode is, en er veel mensen mee rondlopen.
Bedenk ook dat je goed bespreekt met de tattoeerder hoe, waar en welke kleur je hem wilt hebben.
1 van de mijne is prachtig, maar wel in een totaal andere kleur dan dat ik wilde, ik was alleen, en kon de plaats niet zelf zien terwijl hij bezig was, toen was ie klaar, nu is ie zwart in plaats van beige/orange.
Kan je boos worden, op je kop gaan staan, zeggen dat ie niet geluisterd heeft, maar onder tussen staat ie er wel en kan je er niks meer aan doen.
Neem dus de tijd, maak een afspraak, om eerst te praten, dan een afspraak om te tattoeren.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 10:27

Ik ben ook van plan om een kleine tatoo te laten zetten na de zomer op mijn rechterschouderblad. Ik wil graag een tribal en weet al ongeveer wat ik wil heb zelf namelijk al een ontwerp gemaakt.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 10:50

Da's een heel mooi fijntje! Wel even een foto van laten zien op bokt he als ie staat! *LOL*

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:33

Gaaf! Ik wil er zo graag een op mijn onderrug maar ik kan 'het' plaatje maar niet vinden.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:43

Als je een idee heb hoe het eruit moet zien kan je altijd ff met een tattooeerder gaan kletsen Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XxEmmaxX
Berichten: 173
Geregistreerd: 11-01-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:52

hej Mooie hoor! Ik vraag me alleen af stel dat je hem ook op je been doet hoe scheer je het dan?? of wordt je been een harige harry been Haha! Als ik er eentje wil zou ik er wel eentje op me onderrug of op de rug van me voet willen

I Luv MareL

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 15:57

Heb er zelf 1 op mijn onderrug,redelijk groot,wil er ook graag nog 1 of 2 maar weet nog niet wat en ook niet waar.
Eerst dit jaar maar nave;lpiercing denk ik.
Laat je wel foto zien op bokt als je hem hebt?

Z1+4

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 16:31

Ik vind niet dat je om foto's mag vragen zonder foto's van je eigen tattoo te laten zien Knipoog

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:06

Afbeelding

Dit is dus mijn tattoo, het is de kop van 1 van mijn mechelaars. Dit is een foto dat hij net gezet is. Dus erg rood en opgezet.
Maar het was de enige foto die ik op de computer had staan ervan..
Ik heb hem laten zetten bij Tattoocentre Alkmaar. Ik moest hem vooral vethouden met uierzalf en de eerste weken niet in de zon..Ik heb nergens last van gehad, geen korsten etc..maar op een gegeven moment alleen vreselijke jeuk maar dat was ook maar een paar dagen. Wat wel lastig was, ik liet hem begin van de zomer zetten .. En dan moet je dus rekening houden met het feit dat je niet mag zwemmen en zonnen ermee... Mocht er ooit nog 1 komen, wat wel bij mij in de planning zit maar nog niet bij mijn man Ach gut . Laat ik hem pas in het najaar of de winter zetten.

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:38

Ik zou zelf denk ik geen tattoo nemen, maar jou voorbeeld vind ik erg mooi! Als je hem op je zij laat zetten, zou ik hem wel iets kleiner doen, anders valt ie wel heel erg op! Maar het lijkt me oh zo pijnlijk. Scheve mond

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 17:49

Mijn vriend heeft precies dezelfde tattoo op precies dezelfde plek als Sofie uit TI.
Hij was dan ook erg verbaast toen hij het bij haar zag.
Niet veel mensen heben daar een tattoo, het is nml nogal pijnlijk op die plek Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Flieno, Frummel01, Ginny135, GrapeshotBot, Jannie79, journee, kimmetje26, Lestria, lizy29, loeslover, ryukapple, sollair310, Travel_me, xEva, XxLMMxX en 169 bezoekers