Peter verteld..........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:41

Wat fijn dat het zo'n mooie dag voor jullie is geweest!
Ik vind het heel jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn, want het moet geweldig geweest zijn!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:47

Wat ontzettend fijn dat het zo geslaagd was!
Ik was er dan wel niet bij, maar heb meerdere malen aan jullie gedacht, en aan het mooie weer dat jullie hadden!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:49

Het was zeker een top dag.
Fijn dat jullie genoten hebben.Dat was ook zeker de bedoeling van dit alles.Geniet nog maar lekker na van alle foto's en verslagen hier.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:52

Het was een onwijs mooie dag!!! ook mijn fotoos zijn onderweg,zit nu te wachten op mn broertje maar ze komen er aan hoor...
Peter en dorine...Jullie zijn geweldig Lovers

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:53

Het was geweldig!
En dat jullie zo genoten hebben dat was ook de bedoeling! Knipoog
Ik ga het moment bij jullie voor de deur nooit meer vergeten!
Het gevoel......heel apart.
Wat ging er op dat moment wel niet door jullie heen?
Dorine en Peter, jullie zijn allebei geweldig.
Het was voor mij een echte eer om hier vandaag bij te mogen zijn.
Alle bokkers die ik ontmoet heb vandaag, de meeste helaas maar even gedag kunnen zeggen, zijn allemaal even spontaan.
Ik zal nog vaak aan deze dag terug denken.
Jullie hebben me echt geraakt.
Ik kom wel weer een keer aanwaaien.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:54

Ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wij hebben ook genoten.

Een dikke pluim voor de organisatie, want het verliep gewoon perfect!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:55

Ook ik was er niet "live" bij, maar ik vind het super fijn voor jullie dat jullie zo hebben genoten!!! Ik heb aan jullie allemaal gedacht en reed in gedachten een stukje met jullie mee!!

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:43

Hihi, was ook wel de bedoeling dat jullie zouden genieten, is gelukkig gelukt!
Ik vond het echt geweldig dat ik er toch nog bij kon zijn! Wauw!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:54

Ik vind het echt zo leuk Haha! alleen jammer dat ik er niet bij kon zijn maarjah Scheve mond
Al die foto's hier

Greggie

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:56

Het was een giga mooie dag. Vond het vooral mooi dat Dorine en familie zo genoten en dat Dorine de kracht en het doorzettingsvermogen had om de dag mee te maken. Dorine je bent een supergriet en ik hoop niet dat je de komende dagen teveel last krijgt van vermoeidheid. Het is alweer dankzij en door jou een kostbare ervaring.
Organistoren KOMPLIMENTEN het was geweldig. Fijn dat wij dit mee mochten maken. DANK, DANK, DANK!!!!!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:58

Het moet zeker een topdag geweest zijn voor dorine en anderen als ik het zo lees allemaal.Ik en m'n vriendin hebben er helaas niet bij kunnen zijn Verdrietig Het begon met een vertraging van 10 minuten,waardoor we al een verbinding miste.Ook bleek ik onterecht korting gehad te hebben en moest in de trein een flink bedrag bijbetalen,terwijl ik nog op het station had gezegd dat de prijs niet klopte Frusty Zegt diegene achter de balie dat ik blij moest zijn dat het goedkoper,het was mooi meegenomen volgens haar. Toen we eindelijk op arnhem aangekomen waren was het al twaalf uur geweest. Scheve mond Ik vind het echt heel jammer dat ik deze dag aan me voorbij heb zien gaan,maar ben iig blij dat jullie allemaal een supergave dag hebben gehad.

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:58

Ik heb het ook geweldig gehad. Het was gewoon zo'n verschrikkelijk mooie dag. En alles was gewoon zo perfect geregeld. Super gewoon.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:01

Wat fijn dat jullie zo verrast werden, ik hoop dat jullie er van genoten hebben. Jullie hadden dat wel echt verdiend hoor!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23457
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 23:35

alles is al gezegd, wat een topdag!!!
Ben heel blij dat jullie het leuk vonden!!!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 09:37

Met tranen in mijn ogen jullie verslagen gelezen en de foto's bekeken. Wat hebben jullie dat goed gedaan. Ik hoop dat jullie nog een beetje hebben kunnen eten aan de cakes die ik had gebakken en met Lonneke heb meegegeven.

Vanaf afstand kan je zien dat de organisatie super is, fantastisch dat jullie dat hebben gedaan. Dorine en Peter, ik hoop dat jullie beiden nog vele leuke herinneringen aan deze dag zullen overhouden.