Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het 'leuke' mijn pony is daar ook heel gevoelig voor 
 moet er niet chagie heen gaat want dan word hij ook heel vervelend terwijl ik dan niets anders doe.
 Omdat ik erg zelf verzekerd over kom, en alleen de mensen die wat dichter bij me staan weten dat dat echt niet het geval is.                                                         

En als ik het niet merk hebben docenten dat snel zat door.. 

en aangezien ik dagelijks aan het klussen ben en ook nog werk en oja! ook nog moet slapen, schiet het er allemaal even bij in 
 Maar goed!,
 En wat een levensverhaal joh! wauw. Ach, je kan altijd maar denken wij hebben onze levenslessen wel gehad 
 en toch als je eraan terug denkt kun je trots op jezelf zijn! en je mag er zeker zijn zoals je bent hoor! 
 laat niemand je ooit aanpraten dat je ergens niet goed genoeg voor bent of iets dergelijks! no way! het gaat om jou geluk, en niet om dat van hun! 
                                                         doekenbas schreef:heey wat vervelend allemaal zeg. Ik moet zeggen dat ik een hoop dingen die je verteld in mezelf herken. Ik heb een stoornis in het autistisch spectrum, PDD NOS. als je er eens over wilt praten PB me maar hoor!!
ik ben wel blij voor je dat je nu meer fijne momenten in je leven hebt!! veel sterkte in ieder geval