Wat is de preciese betekenis ?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pmarena

Wat is de preciese betekenis ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 13:01

Ik weet wel wat er bedoeld wordt , maar wat is nu eigenlijk de preciese vertaling voor :

- The legal provisions apply in the applicable court.

Ik ben m'n woordenboek kwijt , en het is het laatste zinnetje dat ik nog wil vertalen Haha!
Hoe zeg je dat nou in het Nederlands ?? Frusty

Het is een zinnetje van de leverings- en betalingsvoorwaarden die je achterin een catalogus of op een website aantreft....

Iemand een woordenboek bij de hand ?

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

vanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 13:07

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 13:16

Deze bepalingen gelden in het van toepassing zijnde gerechtshof?

Maar eigenlijk moet je hier gewoon een jurist voor hebben Knipoog Dat zinnetje is nogal Amerikaans Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 13:26

Haha , tja ik vind het ook nogal makkelijk gezegd , maarja ik vertaal het ook maar Lachen

Vanja : superbedankt , da's nou nog eens een fijne vertaalsite !!!! *joepie!*

Bart , ik denk dat we het daar maar op houden , dat klinkt wel lekker zakelijk Haha!

Het wordt nu dan : Deze wettelijke bepalingen gelden op het van toepassing zijnde gerechtshof.

Tenzij iemand een nog beter verwoord idee heeft natuurlijk Knipoog

Bedankt !!!!!!!!!!

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie