verslagje swim run

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Druif_01

verslagje swim run

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 21:30

jaja, nou na aanleiding van mijn vorige topic dan nu maar even een verslagje. Nou ik heb het tenminste overleefd Dat vond ik al heel wat. We moesten zwemmen in water (duhhh) maar het was echt super vies water. Ik zwom de borstcrawl en ik zag niet eens mijn eigen armen, zo troebel was het water Misselijk. Maargoed na behoorlijk geslingerd te hebben kwam ik dan toch uiteindelijk bij een boei uit waar ik omheen moest. We moesten dus een rondje zwemmen van 700 meter. Tot overmaat van ramp besloeg mijn duikbrilletje ook nog zodat ik helemaal niks meer zag. Gelukkig zwom er een meisje met een witte badmuts voor me zodat ik die kon volgen Maargoed toen kwam ik dus eindelijk het water uit (Als 4de van de iets meer dan 100 meisjes Party!! ) maar toen kwam de wissel. Eerst een bergje omhoog rennen, dan snel de voeten spoelen, en dan je schoenen aan en eventueel een t-shirt en weer door met het rennen. Maar mijn mentor adviseerde ons om rustig te wisselen zodat je even op adem kon komen. Dus ik op mijn gemakje gewisselt, heb nog sokken aangetrokken en een t-shirt aangetrokken en nog even wat gedronken Haha! en toen kon ik weer op weg om te rennen. Een hoop mensen langs de kant, dus er werd genoeg aangemoedigd. Je moest een rondje rennen en nadat je 1 rondje had gerend kreeg je een lintje, als je 3 lintjes had (dus 3 rondjes in totaal 4 km) mocht je doorrennen naar de finish. Dat heb ik ook nog overleefd Lachen ik kwam als 10de of 11de binnen (ben met rennen een beetje ingehaald Haha!) met een tijd van 36.20 min. Ik ben er zelf wel tevreden mee. De norm weten ze nog niet maar ik heb in ieder geval wel een voldoende.

Sometimes there's justice. Sometimes there's just us

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie