Ik kreeg hem via mail doorgestuurd. Mijn vriendin weet dat ik altijd alles in mijn BH stop tijdens het uitgaan. Sigaretten, aansteker, geld, ID-kaart, sleutels, lipglos en kleine testgeurtjes.
Hihi
Vind hem wel heel goed gevonden hoor Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vind hem wel heel goed gevonden hoor
Overal bobbels van alle troep dat je erin stopt. Ik heb altijd gewoon een klein tasje bij me... Denk dat ik dat ding niet eens in mijn bh krijg. Heb een volle cub C... geen plek
wendyashley schreef:Kan misschien wel handig zijn al zou ik er zelf echt niet mee gaan lopen, zie het al helemaal voor me bij het afrekenen in de kroeg........flink in de BH grijpend/zoekend naar geld

Kytha schreef:wendyashley schreef:Kan misschien wel handig zijn al zou ik er zelf echt niet mee gaan lopen, zie het al helemaal voor me bij het afrekenen in de kroeg........flink in de BH grijpend/zoekend naar geld
nee inderdaad.
Ik stop altijd alles in m'n laars, dan kijken mensen altijd al zo vreemd. Laat staan als ik in m'n bh ga staan graaien
Anderzijds; dan lijkt me mss ooit nog eens wat
same here, geld in mn BH, pasjes ook,
) toen ik 10 was ofzo, pikte ik altijd mams beha en stopte er washandjes,wc papier etc in, daarna liep ik vol trots en zelfvertrouwen over straat te pronken met mijn borstjes. Zo'n ding had ik vroeger moeten hebben, viel het wc papier er ook niet steeds uit

wendyashley schreef:Tja je zal toch net die ene 10 cent nodig hebben,normaal keer je je tas op z'n kop maar zie mezelf niet op z'n kop hangen in de hoop dat die muntjes eruit vallen.
"moet het natuurlijk wel een lekker ding zijn.......