Mijn hond heeft geen HD, maar...

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Supertje

Mijn hond heeft geen HD, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 10:57

Voor het verhaal zie:
[AM] Mijn hond kan weer niet meer staan...

Hij is helemaal binnenstebuiten gekeerd zowat, foto's gemaakt e.d. De foto's van zijn heupen zagen er goed uit, zowiezo beter dan dat je bij een hond van die leeftijd zou verwachten volgens de DA. Ook geen spoor van artrose of reuma.

Wat blijkt nu, hij loopt al een tijd met een longontsteking rond! Echt erg dat we niets gemerkt hebben, het was namelijk nu al een behoorlijk zware ontsteking geworden Verdrietig
Maar de DA geeft hem een hele goede kans om weer 100% de oude te worden. Was wel even schrikken hoor...
Hij vond dat hij afgezien van die longontsteking in een topconditie was, en dat hij er niet uitzag als een oudere hond.

Give a man a fish and he eats for a day. Teach him how to fish and you get rid of him all weekend.

Gast4532

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:13

Soms zou je willen dat ze konden praten.
Dan konden de beesies vertellen waar ze last van hebben.

Maar zo te horen komt je hond er gelukkig bovenop, dus dat is een hele geruststelling

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:46

runningkawa schreef:
Soms zou je willen dat ze konden praten.
Dan konden de beesies vertellen waar ze last van hebben.

idd Lachen

veel beterschap met je hondje.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Jolanda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:47

*zucht* ik wou dat wij wisten wat die van ons mankeerd

maar in ieder geval sterkte verder !! ben blij dat hij er weer boven op komt !!

Deze aarde is onze speelplaats, om te mogen voelen, huilen, lachen en leven.

Dyonne
Moderator AR, MD, VS, BEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 20:54

Dit komt me heel bekend voor. Hier heeft mijn hond ook mee getobt, nog voor hij zijn 1e jaar kon vieren. Alles is gedaan, foto's etc. Hij liet nooit wat merken, tot het bijna te laat was. Vele nachten hebben we geduimd of hij het zou halen, er waren dagen dat hij helemaal niet meer overeind kwam. En toen dachten we dat hij beter was, deed weer normaal. Had hij nog veel pijn. Maar hij was sterk en is nu weer vrolijk. Alles gaat goed met hem. En we blijven hopen dat het zo blijft. We dachten eerst dat het ergens anders in zat, en dan hadden we hem in laten slapen. Nu niet, gelukkig. Succes ermee!!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 21:01

gelukkig maar dat jullie nu iig weten wat er met hem is en dat er wat aan gedaan kan worden. Sterkte ermee en ik hoop dat ie er weer helemaal bovenop komt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:
FNRS Jurylid F1 t/m F20 en A Proeven

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 11:57

Gelukkig weet je nu wat er met hem aan de hand is..hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop en is hij gauw weer de oude..
Geef hem maar een dikke knuffel van mij..
Sterkte...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie