Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Pfff, wat een heftig verhaal!
Maar is zoiets niet strafbaar? Want het lijkt me niet je vader jullie ongestraft niks kan betalen...
Kan je het niet overleggen met de bank? En uitleggen wat er gaande is?
Mischien zijn er bokkers die je kunnen helpen aan spullen voor de paarden, er zijn eerder mensen geholpen!
En er zijn altijd wel rusthuizen of mensen die en gezeldschap paardje zoeken!
Dat zou ik zoiezo eerst proberen voor je ze naar de slacht brengt!
Mischien is er wel een bokker die nog plek heeft voor zo'n paardje?
Pfff, ik zou nu zo graag iets betekenen, maar ik kan je verder ook niet helpen!...
Veel sterkte!
moeilijk123 schreef:We hebben beslag laten leggen op de Nederlandse bankrekening, maar je raadt het al daar staat niets op!! Zijn andere (belgische) reknr weten wij niet.
We zijn bezig om beslag te laten leggen op zijn roerende en onroerende zaken. Maar omdat dit in het buitenland is duurt alles zo lang.
Veel te lang op zijn beloop laten gaan, vind ik ook niet aardig. Alimentatie en loon zou wel alle kosten dik dekken. Maar als hij niet betaald kunnen wij alleen maar boodschappen doen en de auto ( 1 maar) tanken.
Lieve mensen met het vingertje wijzen vind ik echt heel erg vervelend en maakt mij alleen maar nog verdrietiger. Jullie kunnen je vast niet voorstellen hoe het voelt om in een situatie als ik te zitten. Ik had gehoop dat er mensen mij een beetje konden helpen doormiddel van oplossingen aandragen en niet ons zelf de schuld ervan te geven.
Voor de mensen met wel positieve reacties heel erg bedankt, daar heb ik iets aan. Kredietbank, wat kun je daarmee als ik vragen mag?
moeilijk123 schreef:Nou, volgens mij niet, maar hij is echt moedwillig ons allemaal kapot aan het maken.
Zijn auto's (lees Porsche en Hummer) staan ineens op naam van zijn vriendin en moeder. Hij heeft 3 eigen bedrijven, waar hij nu bijna niets meer voor doet... Zijn vriendin heeft een Hyves pagina waar ik weleens op kijk en dingen af haal. Daar staan dingen op van *die kanslozen kunnen lekker in een tentje gaan wonen* *eigen schuld had ze maar beter voor de man moeten zorgen* en lijkt me kei grappig als dat huis geveild wordt, wil jij het misschien kopen -en dan naam van een vriendin-
geerke schreef:wat vreselijk voor jullie!
maar wat ik niet begrijp...is die alimentatie zo hoog dat dat alle kosten zou dekken dan?