ben net geen tiener meer, maar ik blijf echt verbaast over hoe de jeugdtegenwoordig met elkaar omgaat. Ik reis dagelijks met het OV en zie natuurlijk het een en ander...
Verslagje van vandaag
ik zat dus vanmiddag in de bus... echt heb nog nooit zulke domme uitsloverige en trieste jongetjes meegemaakt
rond de 14/15 jaar, de een was een alien en de ander een tomtom die verkeerd was afgesteld ofzo
Hij vertelde letterlijk "en dan gaan we zo naar rechts en dan naar links en dan weer rechts" en ging maar door, en toen kwamen we langs een criquetveld, zegt de tomtom dat dat daar is, zegt de alien "wat is criquet?" .... juistem... en toen had tomtom het over dat er een wedstrijd is over Lays met je eigen smaak maken.... zegt de alien "wat is lays" .... echt hij wist dus niks
Dan lachen ze iemand die schijnbaar erg grappig was ( ik zag niks ) helemaal vollop uit (en hard ook) en die tomtom helemaal van, ja blablabla hier heb je een verrote school en bladiebla en zget dat ze nog moeten blijven zitten, dat ze de "terugweg" er wel uitgaan want dat is "beter"... Ik denk dat elke imbeciel wel weet dat een bus ALTIJD hetzelfde traject terug rijd. daarbij, ging de bus niet terug, die is altijd buiten dienst als ze bij de eindhalte aankomen
Dus die jongentjes werden eruit gezet en ze waren echt letterlijk die buschafeur aan het uitschelden voor kankermongool en bladiebla... echt ik had de neiging om er iets van te zeggen, wat denken die kleuters wel niet. De hele bus op stelte zetten met hun gejoel en bladiebla, en dan ook nog door hun eigen fout de chafeur uitschelden.... Voor de duidelijkheid, zij zaten achterin de bus, ik middenin en ik ben slechthorend, zegt genoeg over hoeveel geluid zij produceerde 
Ik ben zelf dus echt nooit zo geweest terwijl ik ook niet de braafste was... Maar ik liet andere wel in hun waarde en hield rekening met andere als ik dus bijvoorbeeld in de trein of bus zat en bel het liefst ook niet, en als ik bel, doe ik het niet luidruchtig. Als ik bijvoorbeeld in een stilte coupe zit zie ik gewoon jeugdige reizigers luidkeels met elkaar communiceren terwijl ze tegenover elkaar zitten... Ik weet het, ik weet het, ouderen kunnen er ook zeker iets van, helemaal mee eens
Maar toch....Het valt mij gewoon de laatste tijd
of ligt het aan mij?
excuses voor het lange verhaal
Volgende keer gooi ik 'm in de sloot.
Alleen ik blijf toch stug in de avond fietsen, ik heb me vriend "kettingslot"
Blij dat je man de honden bij zich had!!
moet er niet aan denken andermans spullen kapot te maken. en ik ben inmiddels de pubertijd alweer voorbij