Alleen naar de bios.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Alleen naar de bios.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 13:49

Is dat note done of niet. := De situatie zit zo, mijn vriend heeft vanavond een avond onder vrienden en ik had geen tijd meer iets te regelen met vrienden, dus wou ik graag Clash of the Titans gaan kijken in de Pathé hier in de buurt. Alleen al die korte stilte aan de telefoon toen ik 'Nee' antwoorde op de vraag of ik 2 tickets wou bestellen. :P Nu ben ik toch een beetje aan het twijfelen eerlijk gezegd, heb er zelf totaal geen problemen mee maar vroeg me toch af of dit ongewoon is? Zijn er hier nog meer mensen die vaker alleen naar de bios gaan? Meld jullie! :)
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 10-04-10 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

absque_dubio

Re: Alleen naar de bios.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:50

Ik heb het zelf nooit gedaan, maar weet er wel een keer een topic over is geweest. Toen waren er zat bokkers die alleen gingen. Niks raars aan toch, je komt voor de film. :)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:51

gewoon gaan, als je graag de film wil zien
wat boeit jou het wat anderen ervan vinden

ik ga bijna nooit naar de bios omdat ik in slaap val, maar als ik niks te doen had en er goede film zou draaien, waarom niet??

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:52

Ik werk zelf in de bios, en in het begin viel het mij echt op hoeveel mensen er alleen naar de film gaan (waaronder ook veel mensen met een unlimmited) maar er is écht niets raars aan, het enige rare is dat jij het raar vindt. Ik zou dus gewoon gaan!

joycie

Ik ben een maandje geleden ook alleen naar de bios geweest, en was niet de enige die alleen zat. Vond het wel lekker, gewoon alles zelf bepalen, alle snoepjes voor mezelf :P Niemand die tijdens de film tegen je praat... Alleen in de pauze naar de wc was ff onhandig, want ik wilde toch echt mn spullen niet daar zomaar achterlaten, dus heb ik alles maar meegesleept :P

Pasamba

jarrah

Er is hier eerder een topic over geweest en daarin kwam naar voren dat meer mensen het doen!
Ik zou zeggen laat je vooral niet ontmoedigen door wat anderen ervan vinden, als jij zin hebt om lekker naar de bioscoop te gaan moet je dat gewoon doen!

Ik zou zelf niet zo snel naar de bios gaan in mijn eentje, maar zou wel heel graag eens lekker met mijn paard in mijn eentje een weekend weg willen, dat lijkt me echt heerlijk!!

Dus laat je niet belemmeren door anderen, maar trek gewoon lekker je eigen plan :)

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:53

Ik snap de issue niet helemaal.

Als je samen gaat dan zit je wat naast elkaar, je zegt niks, ziet elkaar niet (tenmiste als je de film wil volgen niet).
Als je alleen gaat kijk je ook gewoon film.

Ik vind niet dat je persee met iemand naar de bios moet, ik ben 1x alleen naar de film geweest omdat mijn vrienden het geen leuke film vonden en ik wilde hem toch graag zien.

Nee hoor ik zou er geen probleem van maken.
Ik ga om een film te kijken en niet om met de persoon die mee gaat te praten.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:54

Ik heb een abonnement en ik ga ook wel eens alleen, dan is er een film die ik graag wil zien maar vriendinnen moeten werken oid.. Niks vreemds aan vind ik hoor, vind het persoonlijk alleen minder gezellig :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 13:59

Ok iedereen bedankt voor de bemoedigende reacties! Dus idd zoals ik zelf al dacht geen probleem, moest het alleen even zeker weten. :D Ik zal zelf even temmen op dit topic aangezien er al 1 over is. :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:26

Kristie schreef:
Ik werk zelf in de bios, en in het begin viel het mij echt op hoeveel mensen er alleen naar de film gaan (waaronder ook veel mensen met een unlimmited) maar er is écht niets raars aan, het enige rare is dat jij het raar vindt. Ik zou dus gewoon gaan!

Dit is precies wat ik wilde zeggen :) ik werk ook in de bios en er gaan zat mensen alleen, gewoon gaan dus! :)

Perrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:33

Ik ga best vaak alleen nar de bios.
Niks raars aan.
je gaat voor de film toch?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:08

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:37

Waarom zou het raar zijn om alleen naar de bios te gaan?
En al vindt een ander het raar, so what?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:45

Ik persoonlijk vind mensen die alleen naar de bioscoop gaan nogal vriendloos. Ik zou zelf nooit in m'n eentje gaan in ieder geval..

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:53

Wat een bekrompen gedachte...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:54

Ik ben zo vaak alleen naar de bios geweest...boeit mij echt helemaal niets. :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:55

Rebeccaa schreef:
Ik persoonlijk vind mensen die alleen naar de bioscoop gaan nogal vriendloos. Ik zou zelf nooit in m'n eentje gaan in ieder geval..

Meen je dat serieus? Wat als ik nou alleen wíl? Ik heb genoeg vriendinnen maar ze hebben niet allemaal mijn film smaak. En als er iemand meekan en ik wil waarom dan niet? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:55

Ja ik weet niet, het is ook bekrompen en dat weet ik. Maar als ik iemand alleen zie dan denk ik echt; Jeetje, vriendloos of zo. Terwijl ik als ik het zo lees denk van ja, eigenlijk is het niet vriendloos. Maar goed, ik zou zelf niet alleen naar de bios kunnen.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:58

Dat vind ik dan eerder sneu... ;)

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:58

Rebeccaa schreef:

en ik denk dat dat soort uitspraken mensen er juist van weerhouden. Vind dat erg jammerlijk. En vind het dapper dat je het gaat doen TS! Waarom zou je niet gewoon eens in je eentje kunnen genieten!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:01

Ik doe het de hele tijd, alleen naar de bios (geen gezeur van broer!) Vindt ik gezellig hoor...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:02

Gewoon gaan, ik zou je niet raar aankijken.
Mensen die dat wel doen, laat je maar lekker kijken. Aandacht is altijd leuk :+
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 10-04-10 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:02

noekje schreef:
Rebeccaa schreef:

en ik denk dat dat soort uitspraken mensen er juist van weerhouden. Vind dat erg jammerlijk. En vind het dapper dat je het gaat doen TS! Waarom zou je niet gewoon eens in je eentje kunnen genieten!

Ik mag toch gewoon net zo goed mijn mening geven als de rest van bokt? Die wordt hier toch gevraagd? Mag er dan alleen maar positief gezegd worden dat het helemaal niet raar is etc, terwijl ik het wel raar vind?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:04

Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik vind het niet raar hoor, als mensen alleen gaan :n Helemaal logisch toch als je een wat andere filmsmaak hebt als je vriendinnen of wanneer je een flim graag wilt zien en er niemand met je mee kan. Dat soort dingen moet je vooral zelf weten en als jij de film graag wilt zien moet je gewoon lekker gaan en anderen laten kletsen :j