grote schommel...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

missnynke

grote schommel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 21:38

het lijkt me nog eens leuk om een grote schommel te hebben, niet zo'n kinderdingetje met een klein zitje, maar zo'n sterke schommel voor volwassenen.
bij een recreatieterrein verderop hebben ze een grote kuip waar je in kunt liggen en dan heen en weer schommelen...heerlijk....
ik heb al eens rondgekeken op verschillende sites en marktplaats, maar er worden bijna alleen kinderschommels aangeboden...
wie heeft er een tip voor mij?

Wmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:47

Zelf eentje pionieren. Is niet zo moeilijk, maar je moet wel weten hoe het moet, anders is het niet veilig... Dan heb je dus alleen nog maar het raamwerk (dus, 2 driepoten en een dwarsbalk, wel ff ankeren in de grond...) en zul je nog iets moeten hebben om in te schommelen. Wij maken er nooit een om lang te staan, dus dan is een plankje met een touw goed genoeg. Maar je zou natuurlijk voor iets anders kunnen kiezen.

En anders, een hangmat in plaats van een schommel

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:00

Er zijn tegenwoordig ook zithangmatten in de handel misschien is dat wat?

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 13:33

Vroeger hadden wij een ENORME schommel. 3 meter zoveel hoog, 2 schommels eraan en 1 touwladder. Daar pas je als volwassene makkelijk op. Nadat we deze hadden vond ik die oranje dingen maar slap enzo.
Deze hadden we laten maken door een lasser. Die zijn nl niet zomaar 'te koop', geen idee wat het ding gekost eheft, is zeker 15 jaar geleden als het niet langer is. Gewoon een lasser vragen of hij een grote schommel kan maken. Deze hield ook enorm gewicht. Is op een gegeven moment wel door midden gezaagd om te verplaatsen en dat was een minder strak plan... Toen boog hij een beetje door, maar hij hield nog wel alles, was gewoon verkeerd gelast.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie