Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:02

Ik heb mijn paard zijn boven lichaam op mijn rechterschouderblad.
en mijn horroscoop(stier) in het keltisch)op mijn linkerbil.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:05

Toen mijn pony is overleden heeft een vriendin van mij een tattoo ontworpen met de letter S ( hij heette Seabird ). Heel mooi sierlijk met wat krulletjes en zo. Hij staat op mijn linker schouder maar dan meer naar achteren, zeg maar achterop op mijn bovenarm. Ben er nog steeds heel blij mee!!!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:47

Ik vind hem prachtig,heel sierlijk!
Zelf zou ik er nooit een nemen,vind het wel mooi als je jong bent maar ik heb altijd in mijn achterhoofd;hoe staat [hangt]je tatoo als je b,v 70 bent? Je hebt dan vaak een andere stijl kleren aan je haar zit dan anders enz enz, maar smaken verschillen en dat maakt de mensheid juist wel weer zo mooi! Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:59

Ik vind hem wel mooi! Lachen

Ik heb zelf een tattoo, een roosje met tribal op mijn rechterborst

Afbeelding

Mijn schoonzussie heeft afgelopen kerst een tattoo op Tenerife laten zetten (evenals mijn schoonvader Knipoog )

Afbeelding

En deze vind ik erg mooi, iemand zijn vriendin wilde die laten zetten.

Afbeelding

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:14

Gaaf al die tattoo's. je idee vind ik ook heel leuk. de tattoo en de plek..

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:44

Ik vind het zonde van je lichaam. Kan ook niet zeggen dat ze er mooier op worden in de loop der jaren. Het maakt ook al gauw een tikkie ordinair vind ik. En uiteraard hoef je niet ordi te zijn.

Ook denk ik dat je er vaak spijt van kan krijgen. En terecht!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 12:50

Leuk die met dat vlindertje!!! zoek ook nog een leuke voor op mijn onderrug Haha!

Jip80
Berichten: 75
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:03

Ik wou eerst ook een tribal, maar ben blij dat ik het niet heb gedaan, iedereen loopt er nou mee. Ik heb zelf een onwijs gave (vind ik zelf) gecko op mn arm staan. Liep in Nieuw Zeeland een tattoo studio binnen (was al een jaar opzoek naar iets moois) en zag hem staan. Ik was in 1 klap verliefd erop en heb nu dus tegelijk een gave herinnering aan dat land!
Hij is net levensecht, behalve dat ik hem in grijs heb laten zetten ipv groen.
Kan niet wachten tot de herfst (als mn bankrekening het toestaat) want dan komt de volgende! Weet alleen nog niet wat. Waarschijnlijk een draak of een levensechte steenbok, maar misschien wel een Phoenix (ben alleen bang voor Harry Potter associaties... eerst maar ff het nieuwe boek lezen )

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:12

ik vindt die tattoo die je wilt laten zetten wel mooi dorien,bescheiden en sierlijk Lachen

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:42

Ik zou ook wel graag een mooi tattoo willen, op m'n onderrug.
Maar daar moet je toch wel straks voor in het pak zitten.. en dat zit ik (nog?) niet...

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:16

Prima schreef:
Ik vind het zonde van je lichaam. Kan ook niet zeggen dat ze er mooier op worden in de loop der jaren. Het maakt ook al gauw een tikkie ordinair vind ik. En uiteraard hoef je niet ordi te zijn.

Ook denk ik dat je er vaak spijt van kan krijgen. En terecht!


Dat jij het zonde vind kan ik niets aan veranderen natuurlijk ieder zijn smaak.. maar toch een paar opmerkingen

De tattoos die vervagen zijn gemaakt met een ander soort verf dan die nu wordt gebruikt. Het is niet zo dat tattoos van nu helemaal niet meer vervagen maar het is veel minder als vroeger. Ik heb b.v. tatoos van 10 jaar oud maar ook 1 van nu een jaar oud, er zit wel iets kleur verschil in maar je moet goed kijken. Verder kan je altijd een tatoeage opnieuw bij laten kleuren.

Spijt krijgen.. tja er zijn idd mensen die er spijt van krijgen.. Maar ja dat hebben ze ook vaak aan zichzelf te danken.. Zeker sinds dat tattoeages een modeverschijnsel is geworden en mensen een tattoo nemen omdat hun vrienden er ook 1 hebben hoor je veel vaker dat mensen er spijt van hebben. Het zetten van zo'n ding is zo gedaan het er je leven lang mee lopen is een andere kwestie.. Wat ook een foute gedachte is maar die je toch veel hoort is "maar ik kan hem later altijd weer weg laten halen" Dit is absoluut niet waar!!!!! Alleen kleine tattoos kunnen zonder echt sporen achter te laten weg gehaald worden.. alles wat groter is als zeg 10 bij 10 zal een litteken achterlaten dan wel in de vorm van een brandwond (laser) verdroogde huid (chemische behandeling) of huidtransplantatie litteken.
Ik hoor heel vaak .. "oh ik vind dat wel een leuk plaatje ik DENK dat ik die maar laat zetten" Als je het denkt niet doen! Als je niet bereidt bent je levenlang ermee te lopen niet doen! etc etc.. helaas wordt er door mensen niet genoeg over nagedacht.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 16:48

Ik heb een tattoe in mijn nek, mijn initialen, het deed helemaal geen pijn terwijl ze zeiden dat het de pijnlijkste plek is.
Ik wil nu een roos op mijn zij, maar ik ben bang dat als ik ooit dik word of zwanger of als ik ouder word dat het lelijk gaat worden, als je ouder word dan gaat het ook zakken allemaal. En ik wil een rozenkrans op mijn enkel dan ben ik wel klaar denk ik Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 17:20

ben je lid van een bende dan miss X ?

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 18:32

Als ik hem heb, deze of toch nog een andere, komt er zeker en vast een foto op bokt!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:31

Prima schreef:
ben je lid van een bende dan miss X ?

Heeft dit iets met tattoo's te maken Prima Verward

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:46

Ik heb zelf een tattoo als nagedachtenis aan mijn pony. Het is een "lief" duiveltje met zijn naam eronder. Ik heb hem nu 1 jaar en 4 mnd. Heb er nog geen dag spijt van gehad. Ik heb eerst 1,5 jaar er echt goed over nagedacht. Toen heb ik een afspraak gemaakt met een tattoeerder. Die heeft me de details verteld en hoe hij te werk zou gaan. Heb ook nog even gekeken hoe hij op iemand werkte. Dat was zeer hygiensch. Na dat "intake" gesprek heb ik een afspraak gemaakt om hem te laten zetten. Ik vond het niet pijn doen maar meer vervelend. Ik moest hem ook goed vet houden en de eerste weken niet in de felle zon. Nu ben ik nog voorzichtig in de zon en smeer hem goed in met zonnebrand.
Ik heb geen last gehad van korsten of iets dergelijks. Inderdaad alleen de jeuk omdat het gaat genezen. maar dat was met een paar dagen over.
Ik zal eventjes kijken of het lukt op een foto te uploaden en te plaatsen.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMAGE3(41).jpg[/img]

Dit is dus mijn tattoo.
Zit er ook aan te denken of ik er nog 1tje laat zetten. Maar daar wil ik eerst alles zeker voor weten.

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 23:07

Ik heb zelf geen tatoo, maar die jij liet zien is erg mooi hoor!! Het lijkt me alleen zo'n verschrikkelijke pijn doen! Verward

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 23:22

ja een tattoo ik wil er ooit ook wel eens eentje laten zetten ...
heb een hele tijd er mee in mijn hoofd gelopen om twee engelen vleugels over mijn volle lengte van mijn rug te laten zetten ...
Maar ben daar nog niet helemaal zeker van en weet dus ook zeker dat ik dat nog LANG niet laat doen ...
zit er nu aan te denken om er eentje op mijn onderbeen te laten zetten...
plaatsen zoals je buik, zij, heupen, kont etc vind ik allemaal zeer riskant want kom je eens goed aan dan is je tattoo meteen naar de klote en kan de komplete vorm eruit gaan ...
maar ja aangezien mijn vriend niet wil dat ik er eentje laat zetten ga ik binnen kort eerst maar eens beginnen met een aantal piercings... <=- die komen er sowieso !!!

maar ik zou er wel drie keer over na denken voordat ik er eentje op mijn buik/zij liet zetten !!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 02:00

Ik heb 5 jaar geleden een klein kolibrietje op m´n rechterheup laten zetten en vind hem/haar nog steeds schattig Lachen ! Op de dag dat hij gezet werd, kreeg ik er een stuk (huishoud)folie overheen, wat 24 uur moest blijven zitten. Daarna moest ik het een paar dagen invetten. Ik vond het niet echt pijnlijk (het voelde een beetje alsof je door een kat gekrabt werd), alhoewel het op sommige plekjes wel een beetje irritant was Scheve mond .
Die tattoo die jij wilt laten maken, vind ik wel mooi, alleen lijkt die plek met best wel pijnlijk Clown !!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:11

Ik heb een tatoo op mijn linker heup.
Ik heb een hoofd van een eenhoorn met wapperende manen en daar onder roosjes,
ik heb geen kleuren tatoo alleen zwart.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:35

ik vind het een hele subtiele tattoo, bijzonder.

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 03:13

Ik vind wel dat wanneer je een tattoo laat zetten het iets speciaals moet hebben.
Ik heb op mijn onderrug een tattoo gezet die alleen voor mij een betekenis heeft namelijk de drie initialen van mijn kinderen op mijn rechterarm heb ik een trible tattoo deze loopt over mijn schouder naar mijn rug toe, ikzelf vind hem erg mooi sommige vinden hem te groot.
op mijn linkerarm een trible band helemaal rond.
op mijn linkervoet een trible teken en op mijn rechter enkel een trible teken. Mijn verlovingsring is getatoeerd.
Ik probeer wel foto's te maken en te plaatsen.

Over de pijn is moeilijk te zeggen ieder mens heeft een andere pijngrens dus wat bij mij geen pijn deed kan bij iemand anders wel pijn doen.
zorg ook dat je wel goed gegeten hebt en dat de ruimte waar men zit om te tatooeren goed geventileerd is(minder kans op flauwvallen).

Tip: vergelijk de prijzen bij de shops want sommige vragen prijzen die echt erg hoog zijn.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:21

Nou ja, zal dan ook maar met de billen bloot gaan.. egh armen Lachen

2 plaatjes van mijn laatste tattoo, 5 min nadat ie gezet was, nu op naar de volgende Lachen
Afbeelding
Afbeelding

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:53

Hmm vind hem niet echt mooi. Sorry. Maar ieder z'n eigen smaak he. Lachen

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:56

pff hoezo sorry? de een vind het wel mooi de ander niet, veel vinden het ook te groot.. idd verschillen smaken, maar ik maak me er niet druk om als iemand het niet mooi vind dat kan tenslotte gebeuren. Ik heb die tattoos voor mezelf zolang ik het maar mooi vind dus Knipoog.
Tuurlijk is het leuk om te horen als iemand anders ze ook mooi vind maar daar heb ik ze niet voor genomen.