Morgen zenuwbehandeling IEKS

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Morgen zenuwbehandeling IEKS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 14:56

Het hangt al een tijdje boven mijn hoofd maar ik durfde steed niet te bellen. Nu heb ik dus inmiddels echt mega veel pijn.
De hele dag heb ik water in mijn mond dat verkoelt en dan heb ik geen pijn maar zodra ik dat even niet doe auauau
Morgen om 11 uur wordt ik geholpen, ik ben echt doodsbang kunnen jullie me een beetje opbeuren????????????????????

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:03

Vooral denken aan na de behandeling, als je van die pijn af bent! Lachen
En verder, rustig adem blijven halen en ontspannen proberen te liggen in die stoel. Denk aan iets leuks, ofzo. Succes morgen!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 15:38

Als je in de stoel ligt en ze hebben je verdoofd voel je geen pijn meer hoor!
Vraag eventueel wel nog een recept voor wat pijnstillers voor als de verdoving uit is gewerkt.
En terwijl je daar ligt moet je inderdaad aan iets leuks denken, Bijvoorbeeld dat je een heerlijke buitenrit aan het maken bent Knipoog

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 16:45

Neem een walkman mee als je dat prettig vindt, dan heb je wat afleiding. Sterkte morgen.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 17:30

Ik heb goed nieuws voor je!!!!!!! je hebt geen verdiving nodig en het doet helemaal geen zeer meer! Op het momnet dat je zenuw doodgaat registeerd hij geen pijn meer.Hier merk je niets van.De dode zenuw gaat rotten en geeft gasvorming.Met warmte zet het gas uit en gaat je tand heel erg kloppen en gierd het door je mond heen,Bij kou krimpt het weer en doet het heel even geen zeer meer.Klinkt het bekent?

Ze maken morgen denk ik eerst een foto daar zit dan een zwartballetje op(ontsteking)aan de wortelpunt.Bovenin je kies maken ze dan een gaatje naar de zenuwruimte waar je niets van voelt tot ze de zenuwruimte openmaken dan komt het gas vrij en ben je ineens van alle pijn af.
Omdat het openboren gaat met hele koude lucht/water heb je nergens last van.

Mocht je er wel een hele dikke wang bij hebben kan het zijn dat een deel van de zenuw niet helemaal dood is en ook flink onstoken.In dat geval heb je wel pech want onstekingsgebieden kun je niet verdoven en dat is wel wat minder prettig dus wat micky zegt klopt helaas niet bij onstekingen kun je er 10 verdovingen instoppen en blijft het zeer doen (maar ik heb het dan wel over een mega wang of bij een beginnende onsteking dat je bij warm/koude lucht op de kop staat) maar nogals zoals jij het omschrijft stelt het echt niets voor.
misschien laten ze 'm open als er veel gas inzit samen met een beetje pus.
Is het alleen maar gas vijlen ze de druk eruit en krijg je een noodvulling met iets ontstekingsremments erin gedraaid

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:43

brrr. Helaas geen tips. Ik ben geen held de man is aardig maar zijn beroep?!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 21:55

Nimber inderdaad warmte is een hel (ik heb mijn eten koud laten worden) en koud water is heerlijk voelt als een enorme opluchting.
Ik hoop dat je gelijk hebt!Morgen kan ik het vertellen Lachen b.t.w. ik heb geen dikke wang

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:35

Veel sterkte dan maar. Ik ben als echte man doods bang voor de tandarts. Ik ben van mening dat dit het enige beroep op de wereld is waarbij je legaal (sadist mag zijn) sadistische handelingen mag uitvoeren. En je krijgt er ook nog geld voor en niet zo weinig ook.

Als je nu toch al pijn hebt kan het vast niet erger worden. Dan ben je blij als het vorbij is, je bent dan verlost je pijn.

nogmaals sterkte en may the force be with you Knipoog

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 09:38

Ik ben vrijdag geweest,voor een wortelkanaalbehandeling,en voelde helemaal niks!
Ik was 2 weken geleden bij de noodtandarts geweest,en na dat hij me verdoofd had was de pijn ook weg,en mn nabehandeling wwas echt totaal pijnloos,alleen al die vijltjes,is een raar gevoel,en dat je heel de tijd met je mond openligt,kramp in je kaken Haha!
Maar echt ik voelde er niks van

Lang gewacht,stil gezwegen,nooit gedacht,toch gekregen......

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 12:05

Ik heb heel veel pijn gehad net in die stoel echt niet normaal meer.
De verdoving werkte niet. Hij heeft er nu een medicament in gedaan zodat de zenuw dood gaat over 3 weken moet ik weer dan gaat hij met die vijltjes aan de gang maar dat zal dan zonder verdoving zijn omdat dat geen pijn meer doet omdat de zenuw dan dood is dus het ergste heb ik gehad op de napijn na die ik nu nog kan krijgen.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:32

Jeetje Diana! Gatver zeg. Nou maar hopen dat de napijn mee gaat vallen. Nog even en je bent er vanaf! Dan is het vast de moeite waard geweest... hoop ik.

Liefs Masja

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:45

brrrr klinkt niet echt lekker zeg maar....

sterkte!!!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-03 12:18

Vandaag ben ik pijnloos en dat is heerlijk!Gisteren zelfs met die kies gekauwt onvoorstelbaar dat dat kan Lachen Alleen krijg ik mijn mond nog niet zo ver open dus het gaat met kleine hapjes maar ook dat gaat steeds beter. Helaas snoep ik nu ook weer meer Boos!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:22

gelukkig maar dat het nu beter gaat...lijkt me eng!...ik ben zowiezo al,als de dood voor de tandarts...weet niet waarom

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 14:22

Arme Diana.
Ik weet hoe vreselijk het si ik vind het soms zo zielig voor onze patienten.
Was het een kies dat 1 zenuwkanaal al wel dood was en de andere niet?
Als koude nml verzacht is het eigenlijk heel normaal dat je niets voelt van de behandeling.
Hopeldijk valt het over 3 weken mee succes met de napijn

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie