'Vrijgezellig borrel'..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

'Vrijgezellig borrel'..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 00:54

Nou nou nou, wat ik vanavond meegemaakt hebt zeg... :P
Vriendin van mij zag op de hyves van ons werk dat er een 'Vrijgezellige borrel' was vanavond.. dus nouja.. wij dachten 'wahaha we kijken even om het hoekje en als het niks is, dan peren we hem!!' Wij als een stel vrijgezellige dames, dachten 'Wie niet waagt, wie niet wint en welja.. no strings attached'... WUH ZIEN WEL!

Dus wij vanavond daarheen, even gauw binnen geweest, maar geen bekende, we waren de eerste... dus wij maar een McFlurry halen en alvast bij de bios kijken wat voor films er draaien, ons Plan B.. wij iemand gebeld die er ook heen zou gaan, zij zit in hetzelfde jaar van de opleiding als vriendin en ik, gevraagd of zij er was en nouja.. wat zij er dus van vond.. wij vonden het gewoon een soort van 'Vleeskeuring met een verplicht praatje' en vroegen ons echt af wat ons nu precies bezielde :') .. Affijn, we hadden gezegd dat we even zouden komen, dus wij richting meetingpoint.

Wij daar naar binnen.. stond een soort van 'clan' voor de deur wat behoorde tot die borrel.. uiteindelijk hebben wij ons maar naar binnen geschaard met een ene Patrick (wist ik ook pas achteraf dat ie zo heette) en de bekende persoon, want we stonden buiten een beetje te babbelen enzovoorts enzovoorts, werd onderhand ook wel koud (kouwe klauwen na de McFlurry).. dus wij daar zitten, was gezellig druk, lekker muziekje, Patrick zag er goed uit, leuke kop!! *D Dat belooft wat..

Nou NIET DUS!! Hij vroeg of wij wat wilde drinken.. dus ik dacht... laat ik licht beginnen, al een poos niet gedronken.. dus ik wilde een Baco'tje :D .. even een stilte.. van zijn kant af :"Ehmm.. een Baco is best wel duur toch?"( 8)7 ) Ik keek vriendin aan.. (wtf is dit?) dus wij: "nou we willen het ook wel gewoon zelf betalen hoor.. hoef jij niet te doen.." nee nee, hij zou het betalen en dus bestelde wij dan maar een cola'tje, hij een biertje :o .. Dus het gesprek kwam op gang, over werk, etc.. het verplichte prietpraat, want je zit tenslotte bij elkaar aan tafel en zijn looks waren niet onaardig. Patrick hoorde bij de persoon die ik belde, hij was een huisgenoot van haar... Nou vriendin en kennis gingen naar buiten, zat ik daar.. opzich één op één was hij nog aardig aan de babbel, maar toen ze terug kwamen, viel er een stilte... zo'n vervelende stilte.. die ik dan maar opvulde met een grap of wat slap gel*l en uit liefdadigheid praatte je dan maar tegen hem... eehhhhh wat doe ik!? Hij nodigde ons uit voor een Kitesurf weekend, nogal ongelukkig opgelaten enthousiast zei ik dat mijn vriendin dat ook wel leuk zou vinden en keek haar hoopvol aan.. zij keek me al aan met een blik 'vind je ook niet dat dit gesprek een typische wending neemt?'
Gelukkig kwam er ook een eind aan de avond, pakte hij zijn biezen en vertrok... vriendin en ik hebben elkaar nog even aangekeken en besloten per direct dat dit géén succes was!! Patrick bleek 32 jaar te zijn, nog steeds anti-kraak te wonen en hij versierd geen dames met drankjes, daarnaast was hij ook niet interessant :roll: Pffffff.... vreselijk, wat een verplichting, niks spontaans!! Patrick kwam nog naar binnen, oliebol..het drankgeld... hoe doen we dat nou toch.........? Nou die twee cola'tjes en een biertje kunnen wij ook nog wel betalen.. Pffffffff.... wat een avond!! Wat is dit?!?!

Misleid door zijn looks :+ , we moesten er gewoon alleen even inkomen denk ik.. dit gebeurt ons natuurlijk geen tweede keer..!!! zowiezo gebeurt ons dit geen tweede keer meer, want IK wil nooit meer naar zo'n 'Vrijgezellige avond', je kan beter naar een 'Speed-dating' dag gaan, als het saai is, dan heb je gelukkig weer een volgende... :j
De rest van de groep hebben we maar gelaten, al uitgemolken door die Patrick (financieel ja!! _O- :') ) zijn we flabbergasted naar huis vertrokken, wat een slecht idee was dit!! We hadden best wel zin in de bios, we zagen een poster 'Dear John', ja daar hebben we zin in...we hadden geen zin in 'Poor Patrick'.

Wij huismussen zijn het verleerd, we hebben direct de agenda's erbij gepakt en wat datums vastgelegd, want wij moeten weer los gaan =:) !! En morgenavond maken we vanavond goed.. Wij gaan 'Dear John' opzoeken!! :D

Liefs Lotte :*

Mindfields

Berichten: 6512
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Omgeving Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 00:59

WAAAAAh wat erreg!!!! Wat een afknapper zeg, beginnen over de prijs van een drankje oh my god. Wat erg. Nouja volgende keer beter!

Eef_Bam

Berichten: 4092
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 01:15

Dat is wel heel erg ja, een baco is te duur _O- !

ik vind wel dat je het nog knap lang hebt volgehouden, ik was echt gillend weggerend := !

kannie

Berichten: 1665
Geregistreerd: 02-06-05

Re: 'Vrijgezellig borrel'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 01:29

whhahaa...mooi verhaal!

streetgirl
Berichten: 71
Geregistreerd: 21-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 08:30

hahahaha wat een verhaal zeg! :)

& de film Dear John is trouwens errug leuk! :P
ben er ook al geweest, :D
wel een jank-film trouwens, de tranen hebben over mijn wangen gestroomd! :o

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:04

Groot gelijk dat hij daar over begint. Kan aan mij liggen, maar ik vind het nogal lomp om gelijk een baco te bestellen bij iemand die je amper kent.

Als ik rondjes geef of een jongen een drankje aanbied dan is het bier wijn of fris en anders haal je zelf maar of leg je maar bij. Maar bij jonges is dat redelijk makkelijk, die nemen toch 99 van de 100 keer bier :P

Dat het verder een suffe jongen was kan ik inkomen :P

Charlie_P

Berichten: 3045
Geregistreerd: 08-04-06

Re: 'Vrijgezellig borrel'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:12

Hmmz, beetje dubbel. Ik heb een bloedhekel aan krenterigheid. Maar ik zou zoals Shiloh als zegt zelf ook nooit een baco bestellen bij iemand die ik niet of niet zo goed ken. Is nou eenmaal duur.
Op naar de volgende keer!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Re: 'Vrijgezellig borrel'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:20

Pff wat een afknapper := .
Ik snap dat hij die baco wel duur vindt, maar hij had zich ook kunnen vermannen en gewoon die baco kunnen halen haha!

Nouja je hebt er in ieder geval weer van geleerd, en je kan dan inderdaad beter speed-daten, dan kan je zo weer door naar de volgende ;) .

WolinLotte

Berichten: 4305
Geregistreerd: 31-05-07
Woonplaats: Kranenburg, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 11:40

We hadden er niet op gerekend dat hij het wilde betalen, bedoel.. je kent elkaar niet, dit wilden we gewoon zelf doen.. hij stelde daarna voor om het te betalen, dus toen hebben inderdaad gewoon fris besteld :) .. achteraf hebben we dus gewoon zelf de drankjes betaald, ook zijn drank, we zijn niet de rotste, maar stel het dan niet voor := ...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Re: 'Vrijgezellig borrel'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 12:36

Haha wat een sulletje... Die baco zou ik me dan nog het minste zorgen om maken, maar 32 en nog steeds anti-kraak? Wat heeft ie dan gedaan al die afgelopen jaren? :D

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Re: 'Vrijgezellig borrel'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 12:52

Nou dat hoeft toch niet zo raar te zijn, mijn buurman is ook32 en die woont ook antikraak. die is vrijgezel en het maakt hem niet zo veel uit waar hij woont, het is een leuke goedkope manier van wonen en hij gaat veel op reis en op vakantie en bespaart zo heel veel centjes.

maar dat van die baco.. oke ;)