Vanwege het zwanger zijn mag ik niet in de zon tot de bevalling ivm de niet werkelijk elegante pigmentvlekken die je daardoor oploopt.
Eerst dacht ik, ach wat ik ben zo gewend aan veel zon, dat gebeurt mij niet.
Echter liep ik van de week slechts enkele minuten met een topje aan in de zon en nog dezelfde avond zag ik een paar pigmentvlekjes boven mijn melkfabriek verschijnen. Hiephoi.
Aangezien mijn benen ongeveer zo wit zijn als mijn tanden en mijn armen ongeveer in hetzelfde kleursegment zitten besloot ik de drogist onveilig te maken op zoek naar iets wat:
A: Niet vlekt
B: Niet streept
en C: Mij een fijn zomers kleurtje bezorgt zodat ik er niet bij loop als sneeuwwitje deze zomer
Afijn.
Na het gehele assortiment te hebben doorzocht vond ik eindelijk een middel dat volgens de verpakking(onthou die zin....) gegarandeerd:
en C: Je een fijn zomers kleurtje bezorgt zodat je er niet bij loopt als sneeuwwitje deze zomer
En ik had geluk, het was in de aanbieding!(we lezen zometeen waarom....)
Ik naar huis, gedoucht, gescrubt, alles volgens de gebruiksaanwijzing gedaan, afgedroogd(scheen ook te moeten) en hoppaa.
Geheel volgens de gebruiksaanwijzing, ik herhaal: GEHEEL. VOLGENS. DE. GEBRUIKSAANWIJZING. het spulletje opgesprayd en nu zou er na een uur het eerste kleurverschil te zien moeten zijn. Verheugd nestelde ik me op de bank naast vriendlief, die meteen de heerlijke geur van het spulletje opmerkte en inderdaad het rook heerlijk.
Na een uur nog niet zoveel te zien maar het was ook donker en ik dacht ik kijk morgen wel.
Vanmorgen.
Sta ik op.
Ik wil mijn tanden poetsen.
Ik zie mijn handen.
En ik wordt heel.
Heel.
Boos.
Mijn handen. Zien eruit.
Alsof er een noordafrikaanse wombat. Op heeft gezeken. Waarna een westportugese berggeit. Er op heeft gescheten.
En dat spul. Wil er. Uiteraard. NIET meer. Af.
Dus het spul, dat volgens de verpakking gegarandeerd:
en C: Je een fijn zomers kleurtje bezorgt zodat je er niet bij loopt als sneeuwwitje deze zomer
Is in feite een spul dat:
A. Vlekt
B: Streept
en C: Er voor zorgt dat ik er deze zomer uitzien alsof ik een finerische huidziekte heb.
Heel fijn.

maar daar heb je nu niks aan.
Ben ook wel benieuwd naar een foto 
hahaha moest er zeker om lachen, maar ik snap heel goed dat je pissed off bent!

)