glaasje draaien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
juline

Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:00

Dan raad ik je eerder aan om eens met een psycholoog te gaan praten of een vertrouwenspersoon op school. Je bent een 13 jarig meisje wat vol op in de pubertijd zit. Logisch dat je dan wat onzekerder bent maar daar hoef je echt geen geesten voor op te roepen deze zullen dat jou niet vertellen. En daarbij vraag aan die mensen waar je het van wilt weten wat ze van je vinden is een stuk makkelijker en veiliger dat jaren last hebben van een verkeerde geest

Music doesn't lie. If there is something to be changed in this world, then it can only happen through music.


kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:00

hoe weet jij dat geesten dat niet weten? :o
(niet om grof te doen ofzo)[/quote]

Omdat ze geen helderzienden zijn :+[/quote]

Maar ze kunnen mensen in hun gedachten kruipen om ze dingen in te fluisteren, kunnen ze ze dan ook niet lezen? En wat heeft dat met helderziendheid te maken?

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile! :)

_Lizzy_

Berichten: 496
Geregistreerd: 29-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:00

Pfff omg, ik zou daar niet eens DURVEN aan te beginnen! :S
iel, moet er niet aan denken zeg!
Als je echt wil weten wat mensen van je vinden dan vraag je dat toch gewoon?
Heb je toch zekers geen geesten voor nodig? :+

Knock Out

Nell_

Berichten: 11191
Geregistreerd: 27-12-06
Woonplaats: Asperen

Re: glaasje draaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:01

Ik vraag me af waarom je zoiets wil :=
Zulke dingen is vragen om problemen!

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:01

juline schreef:
Dan raad ik je eerder aan om eens met een psycholoog te gaan praten of een vertrouwenspersoon op school. Je bent een 13 jarig meisje wat vol op in de pubertijd zit. Logisch dat je dan wat onzekerder bent maar daar hoef je echt geen geesten voor op te roepen deze zullen dat jou niet vertellen. En daarbij vraag aan die mensen waar je het van wilt weten wat ze van je vinden is een stuk makkelijker en veiliger dat jaren last hebben van een verkeerde geest

maar meestal antwoorden ze niet eerlijk. Als ik vraag; vind je me mooi? gaan ze geen nee zeggen
en als ik vraag, ben je verliefd op me geen ja

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile! :)

Poppetjes_
Berichten: 958
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:03

kanjerfan schreef:
Maar ze kunnen mensen in hun gedachten kruipen om ze dingen in te fluisteren, kunnen ze ze dan ook niet lezen? En wat heeft dat met helderziendheid te maken?

Meid, ookal zouden ze het weten. Dan zouden ze je dat niet vertellen. Anders kon iedereen wel een beetje glaasje gaan draaien en vanalles te weten komen. Dan kon je ook te weten komen wat het winnende lot ging worden in de loterij enzovoorts.
Het is echt niet de bedoeling om voor dit soort vragen je tot geesten te wenden. Ik neem aan dat je zelf ook wel kan merken wat mensen van je vinden, dat lijkt me toch vrij makkelijk.

Never regret something that once made you smile.

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:03

maar wat zijn jullie ervaringen? Dat wil ik weten, nee, je moet dat niet doen, heb ik al genoeg gehoord!

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile! :)

Jeanine93

Berichten: 1958
Geregistreerd: 20-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:03

kanjerfan schreef:
Maar ze kunnen mensen in hun gedachten kruipen om ze dingen in te fluisteren, kunnen ze ze dan ook niet lezen? En wat heeft dat met helderziendheid te maken?


Ik geloof er gewoon allemaal niet zo in ;)
Laatst bijgewerkt door Jeanine93 op 26-03-10 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

The ones that love us, never really leave us. And you can always find them, in here

Yfke ♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:03

Waarom wil je het dan als nog doen?

Poppetjes_
Berichten: 958
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:04

kanjerfan schreef:
juline schreef:
Dan raad ik je eerder aan om eens met een psycholoog te gaan praten of een vertrouwenspersoon op school. Je bent een 13 jarig meisje wat vol op in de pubertijd zit. Logisch dat je dan wat onzekerder bent maar daar hoef je echt geen geesten voor op te roepen deze zullen dat jou niet vertellen. En daarbij vraag aan die mensen waar je het van wilt weten wat ze van je vinden is een stuk makkelijker en veiliger dat jaren last hebben van een verkeerde geest

maar meestal antwoorden ze niet eerlijk. Als ik vraag; vind je me mooi? gaan ze geen nee zeggen
en als ik vraag, ben je verliefd op me geen ja

Het gaat hier dus om een jongen? Jij wilt weten of een jongen wat met jou wilt? Heb ik het goed?

Never regret something that once made you smile.

juline

Berichten: 1804
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:04

Citaat:
Maar ze kunnen mensen in hun gedachten kruipen om ze dingen in te fluisteren, kunnen ze ze dan ook niet lezen? En wat heeft dat met helderziendheid te maken?


Geesten kruipen niet zomaar bij iemand in hun ziel hoor. Deze mensen hebben eerder open gestaan en vaak spreek je dan van kwade geesten die bezit nemen over een persoon.

Dus nee geesten zullen jou echt niet vertellen hoe jou vrienden over jou denken.
En dan nog zal je waarschijnlijk tegen een pestertij aanlopen die jou dingen wil laten geloven die niet zo zijn en je er dus alleen maar slechter uitkomt

Music doesn't lie. If there is something to be changed in this world, then it can only happen through music.

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:04

Ik denk niet dat hier veel mensen zijn die ervaringen hebben aangezien iedereen slim genoeg is om het niet te doen. En de ervaring (die ik gehoord heb) heb ik je al verteld. Denk je er nu nog steeds over na om het te gaan doen? :=

edit; -
Laatst bijgewerkt door Captain op 26-03-10 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

brendalevita
Berichten: 1617
Geregistreerd: 02-08-06
Woonplaats: op een boerderij net buiten leeuwarden city

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:04

Nou geesten zijn ook alles behalve eerlijk :7 .dus geen slim plan
Daarbij kan het je jaren achter volgen,zou zeggen vooral doen als je ellende wil maar daarna niet zeuren...

Voor drukkers armbanden riemen en erg veel meer http://www.fokado.nl binnenkort ook frontriemen met drukkers!!!!!!word aan gewerkt

Poppetjes_
Berichten: 958
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:04

kanjerfan schreef:
maar wat zijn jullie ervaringen? Dat wil ik weten, nee, je moet dat niet doen, heb ik al genoeg gehoord!

Als je ervaringen wil horen, de meeste zijn slecht. Zeker 99%.

Never regret something that once made you smile.

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:05

Poppetjes_ schreef:
kanjerfan schreef:
Maar ze kunnen mensen in hun gedachten kruipen om ze dingen in te fluisteren, kunnen ze ze dan ook niet lezen? En wat heeft dat met helderziendheid te maken?

Meid, ookal zouden ze het weten. Dan zouden ze je dat niet vertellen. Anders kon iedereen wel een beetje glaasje gaan draaien en vanalles te weten komen. Dan kon je ook te weten komen wat het winnende lot ging worden in de loterij enzovoorts.
Het is echt niet de bedoeling om voor dit soort vragen je tot geesten te wenden. Ik neem aan dat je zelf ook wel kan merken wat mensen van je vinden, dat lijkt me toch vrij makkelijk.

Maar ze zijn niet helderziende (van dat lot) Je kunt dat toch helemaal niet zien!
Ik ben ook vriendelijk tegen echte seuten (die dan nog denken dat ik ze afkan ook |( )
en als een bol me vraagt of ze te dik is zeg ik ook automatisch nee.

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile! :)

citroen
Berichten: 1649
Geregistreerd: 13-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:05

kanjerfan schreef:
maar wat zijn jullie ervaringen? Dat wil ik weten, nee, je moet dat niet doen, heb ik al genoeg gehoord!


Begin je dan niet een idee te krijgen dat 't echt een stom idee is omdat je er echt problemen mee kan krijgen?? 8)7

The world is a book, and those who not travel read only a page

Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:05

Als iedereen het afraadt, waarom dan toch doen?

Niet het vallen is falen, maar het weigeren op te staan!

Captain

Berichten: 21362
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:06

citroen schreef:
kanjerfan schreef:
maar wat zijn jullie ervaringen? Dat wil ik weten, nee, je moet dat niet doen, heb ik al genoeg gehoord!


Begin je dan niet een idee te krijgen dat 't echt een stom idee is omdat je er echt problemen mee kan krijgen?? 8)7


Nee joh, is toch hardstikke stoer? 8-)

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:07

juline schreef:
Dan raad ik je eerder aan om eens met een psycholoog te gaan praten of een vertrouwenspersoon op school. Je bent een 13 jarig meisje wat vol op in de pubertijd zit. Logisch dat je dan wat onzekerder bent maar daar hoef je echt geen geesten voor op te roepen deze zullen dat jou niet vertellen. En daarbij vraag aan die mensen waar je het van wilt weten wat ze van je vinden is een stuk makkelijker en veiliger dat jaren last hebben van een verkeerde geest

maar meestal antwoorden ze niet eerlijk. Als ik vraag; vind je me mooi? gaan ze geen nee zeggen
en als ik vraag, ben je verliefd op me geen ja[/quote]
Het gaat hier dus om een jongen? Jij wilt weten of een jongen wat met jou wilt? Heb ik het goed?[/quote]
ik heb een vriendje, maar het gaat inderdaad ook wat een jongen van me vind, maar ik ga het hem niet vragen, want hij weet dat ik een vriendje heb, en k vind hem ook niet echt leuk

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile! :)

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:08

kanjerfan schreef:
maar wat zijn jullie ervaringen? Dat wil ik weten, nee, je moet dat niet doen, heb ik al genoeg gehoord!


Begin je dan niet een idee te krijgen dat 't echt een stom idee is omdat je er echt problemen mee kan krijgen?? 8)7[/quote]

Nee joh, is toch hardstikke stoer? 8-)[/quote]

ik krijg idd het idee hoor, en 't is nie om stoer te doen, k ga niet aan iedereen vertelle dat ik glaasje heb gedraaid, dan vinden ze me een freak ;(

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile! :)


Dekloktikt

Berichten: 1759
Geregistreerd: 26-12-06
Woonplaats: Jubbega, Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:09

slokkie schreef:
Zoek er twee vriendjes bij en ga flesje draaien.
Veel leuker en beantwoord ook je vragen.

wat is het verschil tussen flesje- en glaasje draaien? Als ik vragen mag :o

Ikzelf geloof niet in geesten maar vond dit altijd prachtig om te doen met vrienden omdat je dan van die spanning krijgt. Zou t zelf nog wel willen doen alleen durven de meeste toch niet.

Jeanine93

Berichten: 1958
Geregistreerd: 20-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:09


The ones that love us, never really leave us. And you can always find them, in here

Yfke ♥

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-10 18:10

Dekloktikt schreef:
slokkie schreef:
Zoek er twee vriendjes bij en ga flesje draaien.
Veel leuker en beantwoord ook je vragen.

wat is het verschil tussen flesje- en glaasje draaien? Als ik vragen mag :o

Ikzelf geloof niet in geesten maar vond dit altijd prachtig om te doen met vrienden omdat je dan van die spanning krijgt. Zou t zelf nog wel willen doen alleen durven de meeste toch niet.


een voorbeeld van een goed verhaal

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile! :)

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:11

ik dacht dat glaasje draaien helemaal 'uit' was.. weet wel dat het 10-15 jaar terug helemaal hot was.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, chocky84 en 65 bezoekers