glaasje draaien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:21

Thats_Me schreef:
Goh dat je al geesten nodig hebt om te weten wat iemand van je vind := Ik zou gewoon zeggen als je het zo graag wil weten vraag het dan gewoon!! Als je al het lef wilt nemen om geesten op te roepen met alle gevolgen van dien is de drempel van het gewoon te vragen aan de persoon veel lager lijkt mij.

Lees deze reactie nog maar eens TS..
Ik ben het er ook helemaal mee eens met wat ze schrijft.

Jeanine93

Berichten: 1958
Geregistreerd: 20-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:22

Dit topic gaat hard :')
Ik lees vanavond wel weer bij _O- :wave:

Zira1994

Berichten: 1245
Geregistreerd: 24-10-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:22

wow.. ik wist helemaal niet dat dat zo gevaarlijk was!! niet dat ik uberhaupt van zulk soort dingen van plan was maar dat heb ik nooit geweten. :oo

slokkie

Berichten: 1919
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:22

kanjerfan schreef:
maar wat zijn jullie ervaringen? Dat wil ik weten, nee, je moet dat niet doen, heb ik al genoeg gehoord!

Wel eens voor een enorm donkere afgrond gestaan waar je niet weet hoe diep het is?
En een stem achter je fluistert 'spring".
Als je meegaat ben je er niet aan toe en ben je sterk genoeg om nee te zeggen heb je het glaasje draaien niet nodig.

Accepteer dat je hormonen zo nu en dan op hol slaan.
Dat je twijfelt over de buitenwereld en relaties hoort bij het opgroeien.
;)

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 18:23

MRIIIS schreef:
Oke sorry, maar vanaf de eerste zin kon ik m'n lach al niet inhouden. Gezien de reacties weet je hopelijk dat je hier absoluut niet aan moet beginnen? Echt levensgevaarlijk, vooral als je geen idee hebt waar je mee bezig bent, zoals jullie waarschijnlijk idd niet hebben.


oke, ik denk dat ik het niet wil doen, nu is iedereen vast happy dat ze een leven hebben gered :D
Maar ik zou wel ervaringen willen!
Het onderwerp interesseerd me, en andere niet geaarlijke manieren om een antwoord te komen

wollie27
Berichten: 728
Geregistreerd: 30-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:23

kanjerfan schreef:
maar ik wil het doen om "vragen" te beantwoorden, niet van een overledene, maar dinge waar ik mee zit.


het is erg gevaarlijk je kan beter is naar een derik ofzo toe gaan en hopen dat je daar antwoorden op je vragen krijgt

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 18:23

slokkie schreef:
kanjerfan schreef:
maar wat zijn jullie ervaringen? Dat wil ik weten, nee, je moet dat niet doen, heb ik al genoeg gehoord!

Wel eens voor een enorm donkere afgrond gestaan waar je niet weet hoe diep het is?
En een stem achter je fluistert 'spring".
Als je meegaat ben je er niet aan toe en ben je sterk genoeg om nee te zeggen heb je het glaasje draaien niet nodig.

Accepteer dat je hormonen zo nu en dan op hol slaan.
Dat je twijfelt over de buitenwereld en relaties hoort bij het opgroeien.
;)


heb jij dat gehad?

Miss_Caroo

Berichten: 829
Geregistreerd: 28-11-09
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:24

Waarom als ik vragen mag heb je het in je hoofd gehaald om glaasje te gaan draaien omdat je wilt weten of mensen je mooi vinden.?
Je manier om dat te vinden is heel gevaarlijk en misschien krijg je je antwoordt niet eens?

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 18:24

Jeaninee_Ier schreef:
kanjerfan schreef:
"heb op vind je me mooi" nog nooit nee geantwoord, dan zou dat kind er ook maar mee zitten


Het was ook maar een voorbeeld ;)


Ja, maar behalve als je dat kind ECHT haatte ooit negatief geantwoord?

joss

Berichten: 268
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:25

Citaat:
dan weet ik hoe op hem te reageren! Ik wil hem niet kwetsen en hem hoop geven,
maar ook niet afstoten als hij nix voor me voelt


Misschien beter om met het vriendje rond de tafel te gaan zitten .......en dan bedoel ik niet de tafel met het glaasje..

natascha44

Berichten: 1209
Geregistreerd: 04-06-09
Woonplaats: Aan de Stouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:25

Meid, echt waar!!ga je met andere dingen bezig houden dan met glaasje draaien!!
Bin there, done that!!
Net als eerder in het topic aangegeven gingen er bij mijn vriendin thuis ook ramen en deuren open en dicht, het licht aan en uit!!
Kwas blij dat het niet bij mij thuis was, maar ik heb er goed van geleerd en doe dat nooit meer...

Ann_moi

Berichten: 3853
Geregistreerd: 11-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:25

Als ik jou was zou ik het nevernooit doen!

Door vragen te stellen over je zelf aan geesten stel je je erg kwetsbaar op, dit maakt het voor 'kwade' geesten aantrekkelijker je te volgen. Niet alle geesten zijn slecht, maar om antwoorden te krijgen heb je wel betere manieren, je moet het zelf weten, maar ik denk dat als je het doet, denk dan aan de gevolgen van een geest achter je broek aan. Daar wordt niemand vrolijk van!
Geesten hoeven de waarheid niet te spreken...

Pendelen kan een betere manier zijn om aan antwoorden te komen, mits je zelf het echte antwoord wel wil weten...

Finstar1991

Berichten: 2070
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:25

kanjerfan schreef:
kanjerfan schreef:
maar ik wil het doen om "vragen" te beantwoorden, niet van een overledene, maar dinge waar ik mee zit.

.
Denk dat je zelf niet echt die vragen kan gaan stellen en daar antwoord op kan krijgen.


wat mensen van me denken enzo[/quote]

Vraag het aan die mensen, geesten weten dat heus niet hoor :Y)
Je maakt er meer kapot dan dat je er goed aan doet.
En wat kan jou het schelen wat mensen van je vinden.
Ik kan het je meteen wel vertellen
dus bij deze: ik vind het dom van je als je het doet.

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 18:26

Ann_moi schreef:
Als ik jou was zou ik het nevernooit doen!

Door vragen te stellen over je zelf aan geesten stel je je erg kwetsbaar op, dit maakt het voor 'kwade' geesten aantrekkelijker je te volgen. Niet alle geesten zijn slecht, maar om antwoorden te krijgen heb je wel betere manieren, je moet het zelf weten, maar ik denk dat als je het doet, denk dan aan de gevolgen van een geest achter je broek aan. Daar wordt niemand vrolijk van!
Geesten hoeven de waarheid niet te spreken...

Pendelen kan een betere manier zijn om aan antwoorden te komen, mits je zelf het echte antwoord wel wil weten...


Maar welke manieren, en heb al keiveel gezegd dat pendelen rondjes gaat draaien bij mij

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:28

kanjerfan schreef:
Ann_moi schreef:
Als ik jou was zou ik het nevernooit doen!

Door vragen te stellen over je zelf aan geesten stel je je erg kwetsbaar op, dit maakt het voor 'kwade' geesten aantrekkelijker je te volgen. Niet alle geesten zijn slecht, maar om antwoorden te krijgen heb je wel betere manieren, je moet het zelf weten, maar ik denk dat als je het doet, denk dan aan de gevolgen van een geest achter je broek aan. Daar wordt niemand vrolijk van!
Geesten hoeven de waarheid niet te spreken...

Pendelen kan een betere manier zijn om aan antwoorden te komen, mits je zelf het echte antwoord wel wil weten...


Maar welke manieren, en heb al keiveel gezegd dat pendelen rondjes gaat draaien bij mij



Gewoon vragen!! Wat is het ergste dat je kunt overkomen. Dat ze zeggen dat je lelijk bent :+ en een stom kind bent of wat dan ook. Tja lekker boeiend. Dan weet je wel waar je aan toe bent en dat je er geen aandacht meer aan hoeft te schenken!

Veel veiliger dan geesten oproepen :=

Miss_Caroo

Berichten: 829
Geregistreerd: 28-11-09
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:29

misschien doe je het dan niet op de juiste manier.
Of weet je het antwoord zelf echt niet.
Ben je gelijk begonnen met je persoonlijkere vragen?

Pradaatje

Berichten: 8511
Geregistreerd: 02-10-06
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:29

Hoe groot is dat bord voor je kop? Jeetje meisje, meerdere mensen hebben al aangegeven dat het toch echt heel gevaarlijk kan zijn, zelfs met voorbeelden erbij. En nog blijf je door gaan! Als je slim bent lees je dit nog is op je gemak door en denk er dan nog is overna.

kanjerfan

Berichten: 165
Geregistreerd: 03-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 18:30

Pradaatje schreef:
Hoe groot is dat bord voor je kop? Jeetje meisje, meerdere mensen hebben al aangegeven dat het toch echt heel gevaarlijk kan zijn, zelfs met voorbeelden erbij. En nog blijf je door gaan! Als je slim bent lees je dit nog is op je gemak door en denk er dan nog is overna.

oke, zal ik doen, maar zijn er geen andere (niet gevaarlijke) manieren?

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:32

kanjerfan schreef:
Pradaatje schreef:
Hoe groot is dat bord voor je kop? Jeetje meisje, meerdere mensen hebben al aangegeven dat het toch echt heel gevaarlijk kan zijn, zelfs met voorbeelden erbij. En nog blijf je door gaan! Als je slim bent lees je dit nog is op je gemak door en denk er dan nog is overna.

oke, zal ik doen, maar zijn er geen andere (niet gevaarlijke) manieren?



Natuurlijk zijn die er niet! Wat denk jij, anders was iedereen elke dag wel helderziend bezig haha.

slokkie

Berichten: 1919
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:35

kanjerfan schreef:
slokkie schreef:
Wel eens voor een enorm donkere afgrond gestaan waar je niet weet hoe diep het is?
En een stem achter je fluistert 'spring".
Als je meegaat ben je er niet aan toe en ben je sterk genoeg om nee te zeggen heb je het glaasje draaien niet nodig.

Accepteer dat je hormonen zo nu en dan op hol slaan.
Dat je twijfelt over de buitenwereld en relaties hoort bij het opgroeien.
;)


heb jij dat gehad?

Psychologen en psychiaters zijn het daar nog steeds niet over eens.

De discussie zet ik wel met je voort over een jaar of tien.
;)

Miss_Caroo

Berichten: 829
Geregistreerd: 28-11-09
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:35

Waarom wil jij zo graag de antwoorden op je vragen.
Ik begrijp het best hoor, maar ik denk ook dat je sommige vragen beter niet kan weten omdat dat gewoon vragen horen te zijn.
Vooral niet zulke vragen als: vind hij mij mooi?
Daar kom je alleen achter door het aan die persoon zelf te vragen. Niet door andere omwegen.

Finstar1991

Berichten: 2070
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:35

Trouwens, naar mijn weten komen er wel geesten aan te pas met pendelen..

Miss_Caroo

Berichten: 829
Geregistreerd: 28-11-09
Woonplaats: Op stal

Re: glaasje draaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:38

Nej er komen geen geesten als je pendelt.

_sparta_

Berichten: 1531
Geregistreerd: 30-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:38

aerdenhout1 schreef:
Ik zou het gewoon doen joh!! En geen medium er bij nemen hoor! :n
Veel leuker om het met onervaren mensen te doen die niet weten waar ze mee bezig zijn.
Maar beloof wel 1 ding.....wij willen een compleet verslag de volgende dag!!!!!!!
Alleen als je je zelf hebt opgesloten in een kamertje en in een hoekje zit te bibberen van angst, mag je verstek laten gaan. :9 O:) 8)7 :#

Nee zelfs dan moet ze maar stoer blijven. Gewoon die pc aan en berichtje achter laten. :)

LisaD

Berichten: 2278
Geregistreerd: 26-06-07
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:39

Ik zou er niet eens over durven denken :oo
Naja, ik raad het je zoals iedereen af...