glaasje draaien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poeltje

Berichten: 2739
Geregistreerd: 23-07-05
Woonplaats: In de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:13

unicorn_kiss schreef:
Poeltje schreef:
Even een vraagje aan de mensen die het gedaan hebben: Zie je die geesten ook echt of hoor je ze alleen?


Geen van beide :')


Oh. :') Wat gebeurt er dan? Dit is puur uit nieuwsgierigheid overigens.

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 20:59

Graaft in haar geheugen...
Wij hadden scrabbelletters geloof ik, met in het midden van de tafel ja en nee.
Ik weet niet meer met hoeveel we waren, we hadden allemaal een vinger op het omgekeerde glaasje.
Na een poosje gaat het glas bewegen en kun je vragen stellen. Het glas gaat dan van de ene letter naar de andere en maakt zo woorden.
Het glas stopt als iedereen zijn vinger eraf haalt. Wij bleven met zijn tweeën over en toen deed hij het nog steeds. In je eentje gaat het niet.
Hoe we begonnen en hoe we eindigden weet ik niet meer.
Het is dus echt niet zo dat een persoon het glas zelf beweegt, dat is me nog wel echt bijgebleven en dat kan het dus heel griezelig maken.
Wij hadden geen rare dingen als deuren die open en dicht gingen.

unicorn_kiss

Berichten: 6494
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:10

Poeltje schreef:
unicorn_kiss schreef:


Geen van beide :')


Oh. :') Wat gebeurt er dan? Dit is puur uit nieuwsgierigheid overigens.


Eeeeeh... buurmeisje dat op het glaasje duwde (was overigens heel goed te merken aan haar wittere vinger - wat duidt op duwen) :+
Voorderest helemaal niks

LF_xx_D

Berichten: 1902
Geregistreerd: 03-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:31

Ts, waarom wil je eigenlijk weten wat iemand van je vindt? Heb niet het hele topic doorgelezen, maar het deed me denken aan een verhaal wat ik vroeger weleens hoorde: (soort sprookje ofzo? weet niet meer hoe ik eraan kom).

Iemand opende een boek en zag op een plaatje 2 vriendinnen in de trein zitten. Ze kon er voor kiezen om te kijken wat die vriendinnen over haar zeiden, en dat deed ze. Éen van de twee vriendinnen zei iets negatiefs. Diegene die in het boek keek werd boos op haar, en wilde eigenlijk niets meer met haar temaken hebben. Toen kwam de eigenaar van het boek en vroeg wat er was gebeurd. Ze zei dat ze had gehoord wat een vriendin tegen een andere vriendin zei, over haarzelf. De man antwoordde dat ze geen recht had om boos te zijn, omdat ze er zelf voor had gekozen om in dat boek te kijken. ;)

Volgens mij is het niet altijd goed om te weten hoe anderen over je denken, daar komen alleen maar ergernissen van. ;)

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:34

Miss_Caroo schreef:
Nej er komen geen geesten als je pendelt.

mag ik vragen wat pendelen is?

Ann_e

Berichten: 1510
Geregistreerd: 12-10-08
Woonplaats: Brabant!

Re: glaasje draaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:43

Dat vroeg ik me ook af?

Jeanine93

Berichten: 1958
Geregistreerd: 20-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:54

* zoekt op Google *

Pendelen:

Eenvoudig gezegd, het raadplegen van je 'onbewuste' door middel van een pendel. Via vragen beweeg je onbewust de pendel een bepaalde richting op. Aan de hand van de beweging kan je je antwoord daaruit interpreteren. Het bewegen van de pendel gaat niet via spierkracht, maar meer d.m.v. energie/gedachten kracht.

Pendelen is dus uitermate geschikt voor het beantwoorden voor persoonlijke vragen, het uitpendelen van je chakra's en het opsporen van lichamelijke aandoeningen.

Pendelen heeft dus niks te maken met "geesten oproepen" of toekomst voorspellen. De enige toekomst die je kunt voorspellen is datgene wat al vast ligt en daardoor al opgesloten zit in je eigen onderbewuste.

;)

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: glaasje draaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:01

als je niet weet waar je aan begint, niet doen! geesten zijn best gezellig, zolang je maar goede hebt, zulke dingen kunnen de verkeerde oproepen zeg maar.. waarom denk je dat geesten kunnen antwoorden op deze vraag? )sorry heb niet heel je topic doorgelezen alleen de eerste pagina..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:14

Geesten is zo een leuk verhaaltje, maar wat zijn geesten? Energieën is het eigenlijk, maar zijn ze allemaal aards? Weten wel wel alles?

Onthou dat mensen op aarde je kunnen manipuleren en kwaad kunnen doen, maar de "geesten" kunnen ook manipuleren, je op een verkeerd been zetten, je bang maken en dat is ook kwaad berokkenen, want als je straks niet meer in je eigen huis durft te leven, mensen anders gaat zien dan ze verdienen door op het verkeerde been gezet te worden, maar ook anderen in je omgeving gaan manipuleren en tegen jouw op gaan zetten...dat is de macht van machten en krachten. Onderschat niet wat negativiteit kan doen.kijk maar eens hoe negatieve mensen hun omgeving verkeerd manipuleren en uiteindelijk zichzelf onrecht aan doen....hun sferen creëren ook iets.