Bekende ruiter/amazone?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Bekende ruiter/amazone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 14:25

Wat een super ideen allemaal hierzo!
Zo las ik dingen over rijdende bokkers.Een wedstrijdje,ritje in een rijtuig langs onderdelen waar iets te doen is.
Wat mij daarstraks te binnen schoot,is dat bijna iedere paarden gek wel een idool heeft.Een Anky,Coby,Tineke enz enz.
Nu lijkt me dat Dorine ook zoiets leuk vind.
Stel nou eens dat we een van de bekende ruiters zover krijgen om speciaal voor Dorine een Kur te rijden of iets anders leuks en dan een praatje maakt met Dorine.En dat mengen met de rest van de ideeen.
Is dat niet iets leuks.Soort meeting met een bekende nederlander?
(welke is Dorine haar favoriet?)


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:34

Ik vind het een leuk idee !
Maar is het wel haalbaar?

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:36

Er schijnen een aantal bekende bokkers op bokt rond te huppelen, misschien iemand die een van deze bokkers kent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:39

Misschien Tyrza Verward

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:42

Tyrza, Katja of Suzanne F ? Verward

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:46

Neeee ik doel meer op ehm Ankie etc Lachen (ken de namen allemaal niet, maar had wel begrepen dat het internationale amazones/ruiters waren. In een topic van een hele tijd terug)

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 14:51

Zou allemaal wel leuk zijn,maar ik doelde ook iets meer op de sterren van tv.(hihi dat klinkt gek)
Zulke mensen kom je in het dagelijks leven niet zomaar tegen om even een praatje te maken.Vandaar dat me dat wel leuk leek.

Fitzroy

Berichten: 25032
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 14:52

Syph bedoelt Sonja Gademann, die was hier als ikhier volgens mij.
Wouter24 heeft les van haar dus misschien kan hij wat regelen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-03 14:57

Als ik zelf in de schoenen van Dorine zou staan(en daarvanuit hoop ik dat we allemaal even denken) zou ik het geweldig vinden als zoiemand speciaal voor mij zou komen.Ik hou nu eenmaal van de paarden sport.
Daarnaast lijkt het me wel handig om met de persoon te beginnen die Dorine het leukste vind.Kost misschien wat moeite maar ik denk dat het wel het proberen waard is.Maar dan blijft de vraag wie is Dorine haar favoriet?Weet iemand dat toevallig?
Mocht niemand daar achter kunnen komen,dan kan er altijd nog zomaar iemand uit de lucht geplukt worden en daar eens een praatje mee maken of die persoon er iets in ziet.Lijkt me wel zo handig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:07


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 15:17

Ja dat lijkt mij ook een mooi gebaar, maar wie is haar favoriet inderdaad?

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:35

Klinkt inderdaad erg leuk, en is het dan misschien ook niet leuk als die persoon dan ook op Cerise de kur rijd?

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:59

Ik denk niet dat Cerise dat niveau heeft, dat kan je dat paard niet aandoen... Ik vind het wel een leuk idee...

Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, maar dit kunnen we ook doen tijdens de Dorine-trofee, als grote verrassing... Dus midden in het programma, of vlak voor de prijsuitreiking ofzo een kür op muziek van een bekende ruiter...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:26

dr_jacksel schreef:
Ik denk niet dat Cerise dat niveau heeft, dat kan je dat paard niet aandoen... Ik vind het wel een leuk idee...


Die evtl. bekende ruiter, hoeft toch niet meteen een grand prix op Cerise te rijden Knipoog ?!! Ik denk dat het wel heel speciaal is, juist als het met Cerise gereden wordt Lachen !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:51

we kunnen het altijd proberen natuurlijk. maar straks vragen ze er mega veel geld voor. ik weet niet of zoiets haalbaar is, maar vind het wel een super mooi gebaar. het geheel zou dan compleet zijn. in iedergeval nee hebben we ja kunnen we krijgen.

Black Boy is mijn nieuwe vriendje en liefde <3

germie

Berichten: 25857
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:39

nee heb je, ja kun je krijgen. Helaas ken ik geen beroemde ruiters persoonlijk.

Avanti

Berichten: 13902
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:52

Wat een super idee Haha! Heeft iemand al naar hun gepbt?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:53

Maar heeft er iemand enig idee, welk ruiter Dorine bewondert?

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:04

Als jullie weten welke ruiter/amazone ik ken er wel een paar en ze zijn gewoon aanspreekbaar.
Dus laat maar horen.
Probleem is wel dat de super toppers overvolle aganda's hebben, maar het is te proberen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 20:33

Sterre"]
[quote="dr_jacksel schreef:
Ik denk niet dat Cerise dat niveau heeft, dat kan je dat paard niet aandoen... Ik vind het wel een leuk idee...


Die evtl. bekende ruiter, hoeft toch niet meteen een grand prix op Cerise te rijden Knipoog ?!! Ik denk dat het wel heel speciaal is, juist als het met Cerise gereden wordt Lachen !!
[/quote]

Het lijkt mij voor Dorine ook vreselijk mooi om te zien hoe haar eigen paardje, waar ze zo trots op is, een kur te zien lopen met een bekende amazone.

Echt een goed idee!

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:17

Ja dat lijkt mij ook een supergaaf idee!
M

08-10-2004; † Rust zacht, lieve Pretty.. Ik mis je!

Ethelate

Berichten: 21108
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:19

[JH] Hebben jullie ooit gevochten?
Lijkt me onhaalbaar Knipoog

[KH] Ben jij fan van een acteur?

Dorine"]
_/-\o_ Louis Gosset jr.

Zie ook:
[KH] Louis Gosset jr. acteur, wie kent hem?
Die foto's van hem... Lovers Thanks Robin nogmaals! Lovers

En verder nog fan van Robin Williams, en nog wat rare figuren zoals mijn eigen man. *LOL* *LOL*
[/quote]


En Toon Hermans:
[KH] Jensen

Misschien is dat haalbaar?
Een prive optreden van Toon Hermans

[quote="Dorine schreef:
Ja inderdaad Evers... ben ik helemaal weg van.
En Jensen's programma kijk ik ook wel eens als ik tijd heb.
Leuk!

Over 'mensen nadoen' gesproken:
Ik was laatst naar de 'World Dinner Show of the Centuries', met in de hoofdrol Robert Paul.
Daar wordt onder andere de laatste eeuw uitgebreid op een 'musical'-achtige manier uitgebeeld.

Robert Paul speelde daarin Tom Manders (als 'Dorus'), maar ook Frank Sinatra, hij zong 'New York', echt heel precies, heel exact dezelfde stem... goed joh! Cool

Ook deed hij enkele nummers van Toon Hermans, en ook de act waar Toon als 'meneer Verkade' auditie doet met zijn gitaar... "Wat ruist er in het struikgewas.." *LOL*

Schitterend neergezet, als je je ogen half dichtkneep stond daar gewoon Toon.
Met Zuid-Limburgs accent, ik ben fan van Toon dus wist exact hoe het moest klinken... Schijnheilig

Ja Robert Paul is een rasartiest in het neerzetten van types en nadoen van mensen! Party!!
We hebben genoten van die show, was echt geweldig.
Dansen, special effects, zangtalenten waar je U tegen zegt, gewoonweg heerlijke avond gehad! Lachen

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:25

Ja maar , denk je echt dat die 'bekende' persoon dat zomaar GRATIS gaat doen ?Ze gaan waarschijnlijk dan wel geld vragen... .Denk niet dat er iemand is die het gratis wilt doen want anders kan iedereen dat vragen... .Maar het lijkt me wel een leuk idee , anders kunnen we ook sparen voor zo'n 'persoon' te huren.Anky Van Grunsven ?Ze zal elke goede ruiter wel bewonderen denk ik ?Wie niet ?Anky heeft toch een site ?Misschien een mailtje sturen ?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:26

Het ging hier in eerste instantie om een ruiter/amazone die ze bewonderde. Maar op zich is dit natuurlijk ook wel een idee...

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 21:29

zullen we eerst even wachten tot we weten wie Dorine bewondert??

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange1a, Eefje_Sammy, fleurtjeuh, GoogleAdsense, Myrkvi, ontherun, rocky_1995, roucha1, Tess__, Tynes, xAlice, YandexBot, yvje86 en 36 bezoekers