Is Bataviastad eigenlijk wel leuk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Is Bataviastad eigenlijk wel leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 22:18

ik ga er morgen met mijn moeder en zus naartoe... ze wilden graag shoppen en aangezien ik de enige ben met een rijbewijs... Scheve mond

Er ziun vast wel mensen die me kunnen vertellen of het er wat is. Ik denk het niet namelijk... Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:23

Jawel, als je maat 34 hebt... Scheve mond De winkels hangen vol met merkkleding van het jaar ervoor. Geeft niks, voor een leuk prijsje kun je er leuk wat dingen weghalen. Maar vaak zijn het kleren die klein uitvallen, en daardoor overblijven in de gewone winkels. Ik heb er wel een heeeel tof vogelhuisje gekocht... En mijn moeder een afritsbroek, die paste ineens, terwijl ze altijd zit te mieren met de pijplengte... Verward Gewoon heen gaan dus, en lekker snuffelen!! *LOL*

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 22:52

ik vind er geen bal aan

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 23:00

Ik vond het de eerste keer leuk, daarna steeds minder worden. Omdat er vaak nog hetzelfde hangt. Soms zitten er wel leuke dingen tussen.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 23:02

Ik ben daar heen geweest toen het net geopend was. Ik vond het een pokke end rijden ondanks ik zo'n 35-45 KM op jaarbasis rij met de auto en (dacht ik )dat ik er in de buurt was, ik denk kom ik ga ff kijken. Daar eenmaal aangekomen kom je van een snelweg terecht op een hele lange eenbaansweg, correctie een lange weg die een lange file was naar de parkeer plaats en dat was op een gewone door de weekse dag Boos! . Dus ik wil niet weten hoe het in het weekend is.

Daar eenmaal aangekomen vond ik het wel tegenvallen. Voor mij weinig interessante dingen, en dan wat wel aardig was veel te duur. ik denk dat je ook een beetje geluk moet hebben. Het is leuk als je in Lelystad woont en elke week ff kan kijken of er iets leuks valt te scoren.

Nou SUC6 Haha!
Laatst bijgewerkt door SuperSnel op 05-06-03 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 23:23

Ik vond er ook geen bal aan!
De leuke dingen waren nog redelijk aan de prijs (niet onder de normale uitverkoopprijs) en de items die echt goedkoop waren, waren niet van het jaar ervoor maar van wel drie jaar ervoor (wil je nu nog niet dood in gevonden worden zeg maar)

Het viel mij ontzettend tegen.
Ook waren wij zo uitgekeken want elke winkel is zo'n beetje hetzelfde.
Wij hebben alle winkels gehad en ik heb bij geeneen winkel zelfs maar iets gepast.
Kwam dus ook met lege handen thuis....

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-03 23:36

Hmmmm nou ik zie wel. Ik verwacht niks dus kan het altijd nog meevallen. En voor het geëikte modebeeld ga ik toch niet dus dat valt ook alweer mee. En die file zal na een paar jaar heus wel opgelost zijn. Knipoog

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 00:07

Ik ben een tijdje geleden in Stockholm naar een soortgelijk 'outletdorp' geweest. Dat zag er daar best goed uit. Maar het was voornamelijk merkkleding die normaal al best prijzig was, en met korting nog steeds. Niets gekocht dus. Haha!

Hebben ze in Batavia Stad ook cd- en boekwinkels?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 00:37

Pellie schreef:
Hmmmm nou ik zie wel. Ik verwacht niks dus kan het altijd nog meevallen. En voor het geëikte modebeeld ga ik toch niet dus dat valt ook alweer mee. En die file zal na een paar jaar heus wel opgelost zijn. Knipoog


Ben bang van niet, weg lag langs een dijk en vakantie huisjes. Maar ik hoop het wel voor je

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 01:06

Ik ben er vorig jaar geweest, per toeval, omdat we naar de Bataviawerf gingen. Ik heb geen maat 34, speel geen tennis en doe niet aan voetbal. De enige winkel die me wel wat leek was die van Villeroy & Boch, want ik ik pas voor de rest nergens in, ben niet verslaafd aan merkkleding, en kan er sowieso niet slagen want ze hebben mijn maat niet en mijn stijl kleding niet.

De partijen die Nike, en alle andere merklijnen niet kunnen verkopen in de normale winkels komt daar te hangen. En de spullen zijn er niet bepaald goedkoop (als je bedenkt dat heel Bataviastad van winkeldochters aan elkaar hangt...)

En geen CD of boekenwinkels...daar had ik ook nog kunnen slagen.
De enige winkel met snuisterijen en servies was die van Villeroy&Boch. De rest zijn of eetttenten of kledingzaken...

Zelfs al zou het geld in mijn zak branden, had ik het er nog niet kwijt gekund.
De restaurants zijn er wel goed vertegenwoordigd...
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 06-06-03 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Je suis Charlie.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 01:09

De files staan er voornamelijk als het net geopend is.... Haha! moest er langs naar mijn paard toe namelijk, verder vind ik de Ben & Jerry's ijssalon wel een aanrader (maar duur Bloos ). Ging er soms na stal weleens heen, zit toch dichtbij elkaar. Ik heb er wel een fijne westernrijbroek (lees: Wrangler Texas spijkerbroek) aan overgehouden voor weinig geld *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 08:18

Ik woon er in de buurt, dus ga af en toe even kijken. Soms kom ik met een paar leuke dingen thuis, voor prettige prijzen en soms ben ik er met een half uur uitgekeken en kom ik met lege handen thuis.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 08:34

Nou ik vind het niet echt geweldig..

Maar er hangen wel leuke truitjes tussen!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:06

Nee, Bataviastad is werkelijk niks. Als je mazzel hebt vindt je eens wat in jou maat ertussen voor een leuke prijs, maar het merendeel is of nog erg duur, of hele slechte kwaliteit of in hele rare maten.
Ik woon ernaast ( 5 minuten fietsen) dus ga er nog wel eens langs, maar snap absoluut niet waarom al die mensen uren ver gaan rijden voor zoiets als dit Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:12

grassie schreef:
Nee, Bataviastad is werkelijk niks. Als je mazzel hebt vindt je eens wat in jou maat ertussen voor een leuke prijs, maar het merendeel is of nog erg duur, of hele slechte kwaliteit of in hele rare maten.
Ik woon ernaast ( 5 minuten fietsen) dus ga er nog wel eens langs, maar snap absoluut niet waarom al die mensen uren ver gaan rijden voor zoiets als dit Haha!


Precies! Ik woon ook in Lelystad en soms ga ik er ook wel eens kijken, maar voor echt leuk shoppen hoef je er niet te zijn. Alles van de bekendere merken is helemaal niet zo goedkoop als dat ze doen voordoen en er liggen vaak bergen met kleding waar iets mee aan de hand is. Nee, ik vind het geen aanrader! Die lange file's die waren vooral toen het ne geopend was en wanneer er een nieuwe winkel open is. Laatst was ik er en toen was Bijenkorf OUtlet nieuw. Toen stond me er toch een rij.. Maar in iedergeval veel plezier!

"What we call human nature, is actually human habit.."

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:18

Cassidy schreef:
En geen CD of boekenwinkels...daar had ik ook nog kunnen slagen.
Jawel... er zit een outlet van de FreeRecordShop volgens mij. Boeken én CD's. Heb een boek gescoord vol knoflookrecepten. Daar heb ik thuis geen vrienden mee gemaakt...

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:20

T is wel aardig voor een keertje, gewoon om een keer gezien te hebben, maar je mist niks als je niet gaat.

Nulla tenaci invia est via

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:28

grassie schreef:
Nee, Bataviastad is werkelijk niks. Als je mazzel hebt vindt je eens wat in jou maat ertussen voor een leuke prijs, maar het merendeel is of nog erg duur, of hele slechte kwaliteit of in hele rare maten.
Ik woon ernaast ( 5 minuten fietsen) dus ga er nog wel eens langs, maar snap absoluut niet waarom al die mensen uren ver gaan rijden voor zoiets als dit Haha!


Dat gevoel had ik dus ook toen ik er was. Daarom ben ik er nadien nooit meer geweest

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:42

Mijn ouders gingen naar Friesland en dumpte mij en Marleen *replika* en mijn broertje bij Bataviastad... Wij dachten "70 winkels... OOOOH...daar redden we ons wel een dagje mee"
Na 2 uur waren we helemaal rond geweest...
We stonden net in de rij voor ene ijsje werd er omgeroepen "Willen marleen en Eva van Bokt naar de scheepspoort komen?"
*LOL* gelukkig werd het toen een super gezellige meeting met Brenda en Annet (Chatelaine en Faithfull)

Maar anders wsas het geen zak aan geweest! In roermond kon ik beter slagen!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:55

Margreet schreef:
T is wel aardig voor een keertje, gewoon om een keer gezien te hebben, maar je mist niks als je niet gaat.


Dit is dus precies ook mijn conclusie

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:57

Je kunt er overigens wel heel prettig mensen kijken!
Wat een volk loopt er tussen als er ergens wat te halen valt....


Wat zullen ze wel niet van mij denken Haha!

Nulla tenaci invia est via

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 11:09

Hmmm volgens mij kunnen we beter meteen doorcrossen naar Amsterdam Lachen

Ik heb veel zakgeld van vriendlief meegekregen en als het zo ver is dan is er geen hoop op kans van slagen meer... ik koop dus vanmiddag niks hè Scheve mond ja of nieuwe onderbroeken voor hém... Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:51

het is leuk voor een dagje, maar na een uurtje ofzo heb je het wel bekeken. Ik ben er nou twee keer geweest waarvan een keer teveel. Ik vind er niks aan. En je hebt inderdaad een outletwinkel van de Free Record Shop. Maar daar kun je amper je kont keren in de winkel.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:47

Niet mijn favoriet wat winkelen betreft,heb er wel heerlijke wandelschoenen gekocht ooit!

https://www.facebook.com/FotoBiancaS

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:36

Ja daar wil ik ook wel een keer heen.
Aangezien ik maat 32/34(van only spijkerbroeken dat kan wel verschillen met andere broeken) heb is dat wel handig.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Amberr09, Anoukjuuuhh, chinnie, gerlienke, goesju, GoogleAdsense, Googlebot, hagelslag, Kairos, Kim_97, Lestrange01, Lian, pluklief, shaddy82, singa, tengeltje11 en 147 bezoekers