Puppies gedumpt in een sloot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 19:00

ah wat zieluggg!!!! hoe kan iemand nou die diertjes zoiets aan doen...echt triest!!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:03

Valerie"]
[quote="Destinietje schreef:
Jeetje! Altijd erg zoiets! Bij mijn moeder thuis hadden ze regelmatig puppys, en de buurman kocht die altijd op "omdat ie zo gek op ze was". Tot hij er na een tijdje zoveel zou moeten hebben dat het haast niet meer kon, toen zijn mijn moeder en haar zus een keer wezen kijken waar hij ze liet, en het bleek dat hij ze stuk voor stuk verdronk in een emmer...
zulke mensen zou je toch nog wat aandoen!

En de reden daarvan was? Hij betaalde er toch geld voor? waarom ging die ze dan verdrinken?

Sommige mensen zijn echt ziek in hoofd Frusty
[/quote]

Tja,het was een echte hondenhater, en hij deed er alles voor om de buurt een beetje hond-vrij te krijgen.. ook al kostte het dus geld Scheve mond

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:07

Dit is toch echt niet normaal, die mensen snap je toch gewoon niet??? Echt ziek in hun hoofd...

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:23

echt erg vooral dat van die man die ze koopt en dan verdrinkt ohohoh

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 22:52

Het eerste wat ik dacht...waarom doet degene die dat ziet zelf niets????
Tja het is weer dumptijd, jonge beesten en aan een touwtje in het bos. Jongens let op!

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:07

Jeetje man, dat doet een normaal mens toch niet! Echt zielig voor die pups.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:16

sjonge jonge, zoiets doe je toch niet? die mensen zou ik het liefst zelf met een blok beton in het water gooiten. Laat ze dan, desnoods anoniem, bij een asiel achter.

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 18:58

Die mensen vind ik dus echt gewoon ziek in hun hoofd. Zoiets doe je toch niet? En het lijkt tegenwoordig wel alsof het tegenwoordig steeds meer gebeurt. Boos!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:30

Ik heb ooit een doos gevonden langs de weg met daarin 3 halve jonge katjes. Had iemand op de weg langs het kanaal gezte waar heel hard wordt gereden en die zijn dus ook dood gereden. Hoe kun je!
Dan ben je echt niet wijs en ik ben ook voor een dergelijk strafblad.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:07

Zappa (mijn kat) is toen hij ong 7 weken was in de berm van een B-weggetje gevonden, samen met z'n zusje. De vrouw die ze vond, is nog bij een bij een aantal boerderijen langsgegaan of zij er misschien meer vanaf wisten. Één van die boeren bood nog aan om ze maar tegen de muur te gooien (Letterlijk nemen!!) Lips are sealed

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:10

*gruwel*

Mensen die zulke dingen doen mogen wat mij betreft een heel erge straf krijgen. Boos!

En wat ik dan ook niet begrijp: zulke puppies leveren best wat geld op en de eigenaar had ze ook naar een asiel kunnen brengen. Maar waarom dit...zal wel een sadistisch iemand zijn.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:19

Dat van die vrouw met die katjes is idd waar.

Dat was hier in Friesland, ze wou haar katjes verdrinken en is onwel geworden, daarbij waarschijnlijk uitgegleden, te water gekomen en verdronken

dus nu is ze alsnog samen met haar katjes

Ze was trouwens 87 jaar!

Maar dat met die hondjes is echt dom, dat soort mensen komen er bij mij niet in.Verkoop ze dan, krijg je er nog geld voor ook.
Ik heb een hekel aan broodfokkers maar nog meer aan mensen die ze laten verdrinken

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 13:26

skatje"]
[quote="Linda250 schreef:
Een tijd geleden hoorde ik ook zoiets. Een oudere man (of vrouw?) wilde een nestje poesjes verdrinken in een kanaal, en is daarbij zelf in het water gevallen en verdronken...

Mag het misschien niet zeggen..........maar wie een kuil graaft voor een ander..........
Lik op stuk dus Boos!
[/quote]
en toch heb ik mijn vraagtekens hierbij gezet. Inderdaad: ALS ze de jonge katjes wilde verdrinken en daarbij zelf om het leven kwam heb ik zoiets van YES! eindelijk gerechtigheid. Inderdaad, wie een kuil graaft voor een ander. Maar een bejaarde vrouw die zo iets doet........... wie zegt dat ze ze juist niet eruit heeft willen halen? Hoe is aangetoond dat ZIJ die diertjes wilde verdrinken?

Maar ik heb dat berichtje dus ook gelezen in de krant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 16:44

weet je waar 8ik heb gewoond in zoetermeer segwaert , (ik woon nu in utrecht)was vergiftigd brood verstrooid zodat als honden hegt opeten levensbedreigend ziek werden

ik zou als ik ze tegen kwam chocola met het giftigste ooit aan hem geven en dan maar hopen dat ie het opeet

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 23:23

Ahh wat een rotstreek... arme puppy's Verdrietig

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 00:05

flair schreef:
:n ...Zo heeft onze kat mazzel gehad. De man waarbij ze geboren is wilde dat zij en haar broertje dezelfde avond nog weggingen anders zou hij ze verdrinken. Het broertje is naar de moeder van de vriend van mijn zus gegaan, en Bo dus naar ons. Ze waren nog maar 4 weken oud en mochten nog niet eens bij de moeder weg, de moederkat had die vent ook al ergens anders gedumpt. We hebben haar toen met behulp van de DA in leven gehouden, en ze is nu 3 jaar en supergezond! Ik ben echt blij dat we haar hebben kunnen redden, want het verdrinken van jonge dieren is echt iets ziekelijks!


Zo zijn wij aan onze kat gekomen, is nu inmiddels al 13 jaar, Moorke was ook nog super jong.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:12

Ja hoor de tijd is weer gekomen van de nestjes en de vakantieperiode mensen gaan weer massaal dieren dumpen. Dat zal wel gewoon een foutje zijn geweest dat de hond gedekt is en dan willen ze ervan af. Of ze worden ze niet meer kwijt en dan is dat ook een oplossing. Die mensen hebben gewoon een gedeelte van de hersens verloren als ze er uberhaupt al hebben. TRIEST TRIEST TRIEST dat is het eneige wat ik over deze mensen kan zeggen