Tijd voor uitleg? Hoe het gaat met mij...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 08:29

Heel veel sterkte meid. Je komt er wel. En je schamen? Waarvoor in hemelsnaam? Je hebt een ziekte, maar het feit dat je er mee om wilt leren gaan zegt al zoveel. Logisch dat je het soms niet ziet zitten. Niemand die je dat kwalijk neemt.

Voor de mensen die van mening zijn dat zelfmoord plegen laf is: misschien is dit een goed voorbeeld voor jullie dat je misschien wel eens twee keer moet nadenken voor je iemand veroordeeld en bestempeld.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 08:40

Heike er komt weer een kaartje aan hoor. Toch knap dat je het hier op Bokt zet, er over te durven praten is een stap in de goede richting. En je kent mijn leus; KOP OP MEID, ZONNETJE GAAT OOK VOOR JOU WEER SCHIJNEN. Dikke knuffel Greetje.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:01

Ik had er geen idee van dat het niet goed met je gaat. Maar het was me idd wel opgevallen dat je nog maar weinig op Bokt komt.
Hoe je problemen ook ontstaan zijn, of waardoor ze ook worden veroorzaakt: Ik hoop dat er een tijd komt dat je weer gelukkig bent.
Ik wens je alle sterkte! Kop op, hoor. Ook jij komt er wel weer.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:03

Lieve Heike,
Schaam je er alsjeblieft niet voor. Psychisch kun je erg ziek zijn en daar kun je gewoon niets aan doen. Psychisch ziek zijn kan soms veel en veel erger zijn dan lichamelijk ziek. Goed van je dat je in allerlei therapieën zit, je wilt er in ieder geval aan werken. Veel sterkte meid!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:34

In grote lijnen wist ik ervan, maar niet in details.
Ook ik miste je hier, vandaar dat ik vorige week een berichtje plaatste.
Tja, wat kan ik verder zeggen dan sterkte?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:42

Hey Heike, hartstikke goed dat je het nu (eindelijk) op bokt hebt gezet! Ik ben trots op je!
Ondanks alle drukte zal ik mijn kaartjes record maar weer eens gaan verbeteren Haha!. Enne: laat je wel even regelmatig wat van je horen? Want ik heb ook al een hele tijd niets van je gehoord en ik was toch wel een beetje bezorgd!
Hele dikke knuffel en natuurlijk een heleboel sterkte! Laudie...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:46

Chrissie schreef:
he dit had ik eigenlijk helemaal niet achter jou gezocht als ik eerlijk ben...
maar veel sterkte!


en zo zie je maar dat mensen vaak HEEL anders zijn dan je denkt en dat er erg veel psychisch ongezien leed kan zijn.....

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:51

Heike ik had je al gemist. Er komt een kaartje aan hoor van ons.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:58

Ik wist het al een poosje, vind het super dat je het nu ook op bokt hebt gezet. Je weet dat ik er voor je ben, per sms, pb of telefoon!
Dikke knuf

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:09

Lieve Heike,

Vandaag ga ik je meeten en ik verheug me er erg op.
Nog een uurtje denk ik... *LOL* Ligt aan de files Verward

Heel veel sterkte en hou vast aan ´t feit dat je paardje een toekomst heeft en jij dus ook!
Hou vol en we houden van je. Je kunt het !!! Knipoog
Peter, de katten, Cerise, Dorine en ook uit naam van vele andere Bokkers toch?
Lyvz,
Ons. Lovers

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:14

Laat ik gisteren nou eens flink gebatst hebben.........Ook voor jou natuurlijk. Sterkte meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:34

Eigenlijk zo raar voor te stellen bij jou.
Je bent zo'n vrolijke, gezellige meid als je jou ziet bij een meeting,
dat het bijna niet voor te stellen is dat je iemand bent, die zo diep in de put kan zitten.
Je vertelde het me een tijd terug en ik had zoiets, huh, jij? Die spontane Heike?
En dan zie je maar weer, dat iedereen problemen heeft, groot of klein maar dat het vaak door anderen niet eens meteen bemerkt wordt.

En wat er bij jou ook voor ziekte vastgesteld is, bij mij blijf je de gezellige meid.
Dus als ik je in een hokje zou plaatsen, was het in het hokje, fijne, gezellige meid

En gelukkig heb je een wereld verzorger en komt je paardje niets te kort.
En kun je haar in de weekenden heerlijk gaan knuffelen.

Ik wil je veel sterkte wensen en hopen dat snel leert omgaan met je ziekte, zodat het leven voor je een stuk makkelijker word.
En voor mensen die het niet willen begrijpen
Lekker schijt aan hebben Lachen

Sterkte

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:41

Heike, heel veel sterkte Lovers
Ik hoop dat het snel beter met je gaat..
Heel veel liefs,
en een dikke knuffel!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:49

Heike, heel erg veel sterkte.
Een kennis van mij heeft ook Borderline (er zijn natuurlijk heel veel versies en gradaties in), maar ook zij heeft er mee leren leven. Dit is met heel erg veel ups en downs gegaan. Inmiddels heeft zij met diverse medicijnen het goed onder controle en leidt ze momenteel een gelukkig leven.

Heel erg veel sterkte en ik hoop dat HET moment dat jij er mee om kunt gaan heel snel komt.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:30

Dat is niet niks, ik vind het heel knap van je dat je dit op bokt zet!
Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je heel sterkte toewensen!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:49

Heel knap dat je dit hier met ons wilde delen. We zullen voor je duimen!
Doe geen rare dingen, dan zien we je snel terug hier. Deal?

Sterkte namens Linet en mij.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:54

Jeetje, dat is allemaal niet niks zeg Scheve mond
Vind het heel moedig dat je het allemaal zo op bokt durft te zetten! Tsja, sommige mensen gaan je misschien anders aankijken, maar ik denk dat je er voor de meesten gewoon dezelfde "Heike" blijft hoor, jij bent toch verder niet opeens iemand anders. Is echt niets om je voor te schamen hoor, je moet eerder trots zijn op jezelf dat je ertegen wilt vechten! Lachen
Ik kan eigenlijk niet meer zeggen dan heel veel sterkte, blijf vechten voor jezelf, je komt er echt wel weer bovenop, ook al lijkt het soms zo ver weg.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 11:57

Ontzettend moedig van je dat je het nu op bokt gezet hebt. Petje af hoor.
Ik ben blij om te horen dat je nu in een fijne groep zit en heb er ook alle vertrouwen in dat jij er bovenop komt.
Nee, weggaan zal het nooit, maar ermee leren leven behoort wel tot de mogelijkheden, en dat gaat jou lukken. Zeker weten.
Je hebt al zoveel meegemaakt, en je overlevingsdrang wint het altijd weer, hoewel soms op het laatste nippertje. Maar iemand met zo'n grote overlevingsdrang gaat het redden, anders waren je pogingen al veel eerder gelukt.
Lieve heike, je weet dat je altijd bij met terecht kan als je daar behoefte aan hebt en kaartje komt er aan.
Heel veel liefs, Jasmijn.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:28

Jeetje, das niet niks, wat knap van je dat je het hier zo op hebt weten te schrijven. Heel veel sterkte verder. Probeer je van de mensen die anders naar je gaan kijken niks aan te trekken. Dat ligt niet aan jou, maar aan die mensen zelf.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:40

Heel veel sterkte,
en hopelijk breekt de lucht voor jouw binnenkort open,
en gaat de zon ook weer voor jouw schijnen!

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:42

Heike mijn duim omhoog voor jou!
Want jij mag trots op je eigen zijn,wie weet heb je door dit bericht andere mensen iets doen inzien. En misschien zoeken die mensen nu ook de hulp die ze zo nodig hebben. Ach gut

Heike sterkte,
nogmaals knap dat je dit met ons hebt willen delen!

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:44

Jasmijn schreef:
Ontzettend moedig van je dat je het nu op bokt gezet hebt. Petje af hoor.
Ik ben blij om te horen dat je nu in een fijne groep zit en heb er ook alle vertrouwen in dat jij er bovenop komt.
Nee, weggaan zal het nooit, maar ermee leren leven behoort wel tot de mogelijkheden, en dat gaat jou lukken. Zeker weten.
Je hebt al zoveel meegemaakt, en je overlevingsdrang wint het altijd weer, hoewel soms op het laatste nippertje. Maar iemand met zo'n grote overlevingsdrang gaat het redden, anders waren je pogingen al veel eerder gelukt.
Lieve heike, je weet dat je altijd bij met terecht kan als je daar behoefte aan hebt en kaartje komt er aan.
Heel veel liefs, Jasmijn.


Hier sluit ik me helemaal bij aan!!!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 13:48

Jeetje heike, ik vind het heel knap van je dat je het zo op bokt heb gezet!
Heel veel sterkte en hou je taai!
Veel liefs!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 15:15

Poe, dat is niet niks. Dit is in ieder geval wel een stap in de juist richting. Door erover te praten, knap hoor!

Ik wil je heel veel sterkte wensen en kop op! Ik help het je hopen dat deze donkere wolken snel plaats maken voor een zonnetje!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:16

Heel veel sterkte Heike, en heel goed van je dat je dit op bokt hebt gezet
Ik vroeg me ook al af waar je was.