heb slecht nieuws gehad.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 12:16

Wat oliebol zeg!
Alles wat ik wilde zeggen is hier al gezegd.. Ik weet dus eigenlijk niet meer zo goed wat ik moet zeggen..
Maar ik hoop met jullie mee dat de chemo aanslaat!!!

Sterkte!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-01 14:12

bedankt voor alle lieve woorden. ze doen me heel erg goed. ik heb hem in t ziekenhuis ook verteld dat ik echt veel van hem hou. mijn tante wil deze keer liever even samen op vakantie gaan dus dat weekend annuleer ik. hij word over 6 weken voor t eerst behandeld. kan het nog steeds niet geloven. ben erg boos.hij betekend zo veel voorme. gosteravond nog uit geweest met mijn man en vrienden maar ik kon alleen huilen. genieten van de avond was er niet bij. wat is het leven onrechtvaardig. het is alsof er een stukje van mezelf sterft. voel me gewoon machteloos.maar ik hoop dat hij nog een flinke tijd leeft zodat we toch nog een vakantie kunnen memaken. al zal die nooit meer hetzelfde worden want elke keer kan de laatste zijn. weet niet waar ik met mijn boosheid en verdriet naar toe moet. heb t gelukkig nog niet eerder meegemaakt maar het sloopt me totaal. het moet zijn tijd krijgen vrees ik Huilen Boos! al had ik een boks bal......

Ineke2

Berichten: 33134
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 11:20

Weet niet wat ik zeggen moet, maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 12:49

Ik snap er alles van. Begin juni hebben we mijn oom begraven. 57 Was hij. Longkanker nooit gerookt maar door asbest. Waarom hij vraag je je dan af. Hij leek sprekend op mijn vader en wat mij en mijn zus zo veel deed is dat wij het hadden kunnen zijn die onze vader kwijt waren. Heel veel sterkte en een dikke knuffel, Lisette

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 13:14

sterkte!

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 13:59

Wat rot voor jullie allemaal zeg!

Zorg er voor dat de tijd die jullie nog hebben een zo leuk en gezellig mogelijke tijd wordt.

Heel veel sterkte hiermee!!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 07:37

HEJ LON,

WEET PRECIES HOE JE JE VOELT MEISKE.
IK HEB OOK VERDRIET MAAR DAN OM GERT JAN KAN HET ECHT GEWOON NIET PLAATSEN WAAROM IK WEER.

HET ENIGSTE WAT IK AFGELOPEN NACHT HEB GEDAAN IS HUILEN HUILEN HUILEN.

BEN OOK THUIS GEBLEVEN VAN ME WERK.


HEB NU GEWOON NIETS MEER.
EERST ALLE PAARDJES WEG EN NU ME VENT OOK.

WAAR MOET IK NU NOG VOOR LEVEN!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 13:02

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 14:03

Citaat:
Op 2001-07-23 12:49, schreef Lisette:
Hij leek sprekend op mijn vader en wat mij en mijn zus zo veel deed is dat wij het hadden kunnen zijn die onze vader kwijt waren.


Dat was dus bij mij wel zo. En men vader was pas 38.

Dus zoals de rest ook al zegt ga er zoveel heen als je aankunt en gelukkig zijn ze tegenwoordig weer veel verder met de geneeskunde en hoor je steeds vaker dat mensen wel genezen.

en ff een opmerking voor iedereen. Vaak hoor je zeggen van wat is men vader,moeder, broer, of.. toch een l*l omdat je dan een keer niet mocht waar je zin in had. Maar sta er ook een keer bij stil dat je blij moet zijn dat je ze nog hebt en dat dat helaas ineens anders kan zijn.

Lonneke nogmaals veel sterkte