Om half 7 begint mila te huilen, dan race ik naar beneden om een flesje te maken, tijd voor koffie is er niet want als het te lang duurt heeft ze calvin wakker gekrijst.. Om 5 over half 7 geef ik Mila de fles, een schone luier en kleed ik haar aan.. Om 7 uur zitten we beneden en ga ik de vaatwasser in/uitruimen,. Om half 8 wordt calvin wakker, kleed ik hem aan maak een broodje op het aanrecht wat soms zelfs nog een paasei is.. Dan gaat hij beneden spelen.. Om half 1 gaat calvin na 30 x in 1 ochtend straf te hebben gehad naar bed, en komt mila er weer uit (verschilt) Dan kan ik het hele huis opruimen, overal een dikke paasei en even 1 kopje koffie doen als ik mazzel heb.. dan om half 3 komt calvin weer uit bed.. dan krijgt hij weer 40 x straf omdat hij mila aan het slaan is.. Intussen maak ik een fles en probeer ik Mila weer rustig te krijgen.. Om 5 uur krijgt mila haar ik wil niks uurtje en ben ik anderhalf uur bezig haar op bed te doen,.. In de tussentijd maak ik eten voor mezelf en calvin, zet calvin aan tafel waar hij 1 hap eet en daarna begint te krijsen en van tafel wilt.. Tijd om hem te leren blijven zitten is er niet met 1 die krijst alsof dr brand is.. Dan om 6 a 7 uur ligt mila eindelijk op bed en gaat calvin in bad.. even een half uurtje gezellig en leuk en dan gaat hij op bed..
Ik kom de woonkamer weer binnen, eet mn half koude bord eten op en kijk eens goed rond.. Het huis ziet eruit alsof hij bijkomt van een terroristische aanslag.. eerst maar ns een beetje opruimen.. Dan zit ik EINDELIJK op mn kont.. Mila begint nog even te krijsen dus kan ik weer 20 minuten de speen erin drukken en wiegen..
Soms ga ik smiddags nog weleens naar een vriendin.. Calvin & mila de jas aan en in de duowagen.. 1 straat van huis begint calvin te krijsen dat hij wilt LOPEN.. adem in...... adem uit.......
Eindelijk aangekomen op de bestemming gaat hij het huis inclusief de kinderen waar hij is op stelten zetten, slaan schoppen en NOOit luisteren.. Mila jankt ook want die wordt overstuur van dat getier van calvin.. na anderhalf uur ben ik KLAAR en ga ik met een brullende calvin weer terug naar huis.. Daar aangekomen ben ik KAPOT, en dan heb ik nog niet eens de slaapkamers opgeruimd terwijl ik dat nog zo van plan was...
wanneer ik me douche? ergens rond 3 uur midden in de nacht...

Kinders, gebruik een condoom