Bart

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-01 14:01

ik zat net ff te kijken bij de lijst van de gebruikers, t viel me op dat er heeeeel veel lui zijn die wel geregistreerd staan maar nooit berichtjes plaatsen. zo krijg je dus een lekker vertekend beeld van het aantal leden. misschien is daar iets aan te doen, als een persoon een bepaalde tijd geen berichtjes heeft geplaatst dat diegene dan verwijderd wordt?? ok, als iemand op vakantie is is t natuurlijk een ander verhaal maar goed. misschien een ideetje???
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 14:15

Technisch gezien is dat erg eenvoudig, maar de vraag is of we dat willen. Op vrijwel alle forums/mailinglists/whatever zijn veel meer mensen die lezen dan schrijven. 'Lurkers' heten die mensen Lachen

Maar ja, ik heb er niet zo'n problemen mee dat die mensen wel geregistreerd zijn maar niks (of bijna niks) posten. Hou voor de grap ook maar eens bij hoeveel 'gasten' er telkens op het forum zitten..

BTW als je een naam wilt hebben die nu ingenomen is door iemand die niet post kan er wel wat geregeld worden hoor.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-01 22:07

ik weet niet of je kan bijhouden wanneer iemand voor t laatst op t forum is geweest, dat als je er bijzoorbeeld 3 maanden niet geweest bent je verwijderd wordt.
want ik hou t aantal leden nauwkeurig bij want bij de 200 krijgt maaike roombroodje van mij en dat mag natuurlijk niet al te snel gebeuren

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Amazonbot, Ann, c_alsemgeest, fjord_brucht, kamsel, kimmetje26, Liesje89, Lisselot, Melissa0304, Nathalie18x, Polarize, purny, RoronaZorro, Supervixen en 161 bezoekers