banketstaaf is het wel dat ik er niet met mijn vriendinnen over kan praten. Durf niet eens te vertellen dat ik een stille liefde heb want dan gaan ze net zolang vissen en zoeken tot ze het weten!mijn stille liefde:
Zo'n drie jaar geleden zijn we verhuisd en kwam ik dus op een nieuwe stal. Toen kwam ik HEM tegen
nee ik was niet op slag verliefd maar leuk en knap vond ik hem zeker te weten wel!Kort na de verhuizing ging het fout met mijn ex
(het ging al langer niet lekker hoor maar toen hij letterlijk zeij van je bent nu te ver weg als ik zin heb om te n**ken
had ik er ook geen zin meer in.Twee jaar terug in de zomer werd ik verliefd op mijn stille liefde en elke keer als ik hem zie
wil ik hem zo graag
maar maar
een relatie met hem zou problemen geven dusssssssssss ik probeer er niets van te laten merken.Ik heb een paar dates gehad maar steeds wil ik toch stiekem hem!
ik probeer al dingen te verzinnen waarom hij niet leuk is enzo! Wil niet zo lukken hij is altijd zo aardig voor me.Hij zal mijn stille liefde blijven of ik hou het op een dag niet meer en dan bespring ik hem echt
raar maar waar...kom ik mn ex nu tegen ondanks dat ik vrijgezel ben zou ik niks met hem doen:P (normaal houd niks me tegen dan haha)