Het stille liefde topic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

drd

Het stille liefde topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 14:48

Ben jij ook stiekum verliefd op iemand? Durf je er niet over te beginnen? Probeer je het te verbergen omdat een relatie met diegene "onmogelijk" is?

;( banketstaaf is het wel dat ik er niet met mijn vriendinnen over kan praten. Durf niet eens te vertellen dat ik een stille liefde heb want dan gaan ze net zolang vissen en zoeken tot ze het weten!

mijn stille liefde:
Zo'n drie jaar geleden zijn we verhuisd en kwam ik dus op een nieuwe stal. Toen kwam ik HEM tegen :9 :o nee ik was niet op slag verliefd maar leuk en knap vond ik hem zeker te weten wel!
Kort na de verhuizing ging het fout met mijn ex ;( (het ging al langer niet lekker hoor maar toen hij letterlijk zeij van je bent nu te ver weg als ik zin heb om te n**ken :( had ik er ook geen zin meer in.
Twee jaar terug in de zomer werd ik verliefd op mijn stille liefde en elke keer als ik hem zie :o :o := wil ik hem zo graag :(:) :*
maar maar 8)7 een relatie met hem zou problemen geven dusssssssssss ik probeer er niets van te laten merken.
Ik heb een paar dates gehad maar steeds wil ik toch stiekem hem!

:+ ik probeer al dingen te verzinnen waarom hij niet leuk is enzo! Wil niet zo lukken hij is altijd zo aardig voor me.
Hij zal mijn stille liefde blijven of ik hou het op een dag niet meer en dan bespring ik hem echt :Y)

AlexandraM

Re: Het stille liefde topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:55

haha of iemand overtreft het gevoel..raar maar het kan! ik zal altijd van mn ex blijven houden... maar ik heb iemand ontmoet die hier 100% overheen komt... zelfs zo dat ik echt net zoon vlinders heb als voor mn ex :P raar maar waar...kom ik mn ex nu tegen ondanks dat ik vrijgezel ben zou ik niks met hem doen:P (normaal houd niks me tegen dan haha)

de mijne weet het ook niet. ken hem niet zo lang, hij woont in amsterdam, hebben wel gezoent, geknuffelt enc..maar ja....

Succes ermee :P

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 14:58

Waarom zou een relatie met hem problemen geven?
:)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:03

Omdat het volgens mij de instructeur is... ;) :D
Of zit ik helemaal fout?

Ik kan er niet over meepraten, mocht ik iemand heel erg leuk vinden (waar ik helemáál niet voor open sta) dan zal die persoon dat héél snel weten! Hou er niet van om mezelf te pesten door niets te doen, dan liever duidelijkheid.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:08

Of de stalbaas? :D

Ik zal altijd een zwak houden voor een oud-klasgenoot van het MBO. Leuke kop en dito karakter... dacht ook dat het wederzijds was, maar helaas...

[Edit] Bij mijn huidige partner was 't eigenlijk hetzelfde geval... had nooit gedacht dat ie interesse zou hebben vanwege het leeftijdsverschil, dus nooit wat laten merken. Totdat ik er eind vorig jaar niet meer omheen kon en de stoute schoenen heb aangetrokken... eh, schoen heb gezet. :o :P

drd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 15:49

Nee, wel familie van de stalbaas en zijn ouders kennen die van mij (zakelijk) enzo en hij is begin 30 ikke nog maar begin 20 :( en het is een hele grote rodelbende hier in de buurt.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:50

10 jaar is toch niet zo'n groot verschil? Dat zit er bij mij ook tussen... :j

Wat houd je tegen om iets met 'm te beginnen?
Laatst bijgewerkt door Puera op 02-03-10 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 15:52

Tja ik zie er niet zo veel problemen in alleen dat je het niet durft te zeggen.

drd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 17:01

__Elizabeth schreef:
Tja ik zie er niet zo veel problemen in alleen dat je het niet durft te zeggen.

als hij dat nu eens zou doen! ;) maar ik bedoelde zelfs al zouden we het allebei willlen dan is het alsnog geroddel en mocht het dan eens drama worden of stuklopen is dat wel lastig.

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:03

Ik zou roddelen nou niet als iets zien waardoor een relatie onmogenlijk word maargoed..

drd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 17:18

Dat is wel zo maar ik weet niet of het wel slim is om te proberen ook al zou hij het ook willen en als ik het hem vertel en hij lacht me uit en praat er over met zijn vrienden dan sta ik giga voor schut :o

__Elizabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:19

Jaa maar anders heb je niks geprobeert..

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 17:24

Krijg je geen signalen ofzo van zijn kant dat hij je misschien ziet zitten?
[Als je het hem vertelt en hij lacht je uit, dan is het wel een hele grote ..... trouwens.]

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-10 18:00

Puera schreef:
10 jaar is toch niet zo'n groot verschil? Dat zit er bij mij ook tussen... :j

Wat houd je tegen om iets met 'm te beginnen?

En hier nog iemand met 10 jaar verschil.. En dat gaat prima, heb nog nooit zo'n fijne relatie gehad :D
En hij zal toch wel normaal reageren al zou hij je niet leuk vinden? Hij is 30 geen 13 meer :j

drd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-10 18:17

Ik weet niet wat hij van mij vind hoor. Hij is nogal vaagjes wat dat betreft :P

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 20:40

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:03

Zelf signalen geven en kijken hoe hij reageerd. ;) en vervolgens een plan maken.. :D

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-10 21:09

Dat leeftijdsverschil, daar zou ik me inderdaad niet druk om maken! Mijn vriend is 31, wordt in september 32 en ik ben net 23 geworden :) Gaat fantastisch, al ruim 1,5 jaar en van de zomer gaan we samenwonen :)

En wat betreft dat roddelen, geroddeld zal er altijd worden ;) Al was het alleen maar door te bespreken dat jullie nu een stel zijn. So what? Stel je voor dat je de liefde van je leven liet lopen uit angst voor wat roddels, dat zou pas zonde zijn! Inderdaad, eerst maar eens polsen hoe hij over jou denkt en dan pas gaan denken of het al dan niet een onmogelijke liefde is :D

drd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-10 10:17

:P eens polsen klinkt zo simpel ;)

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:30

Ik ben ook van mening dat je om wat roddels te voorkomen hem niet moet laten lopen.
Ik ben zelf ook echt niet z'on held, maar wie niet waagt wie niet wint.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:34

Ik ben verliefd op m'n scharrel (ookal wil ik het niet toegeven), maar hij wil me niet voor serieus..
Beetje jammer :(

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:36

SadyLady, dat is idd ook wel heel jammer.
Mischien beter voor jou om er mee te stoppen dan?

Dat is dus ook de reden dat ik nooit geen scharrels wil, krijg er altijd veel teveel gevoel bij.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 10:41

zerena schreef:
SadyLady, dat is idd ook wel heel jammer.
Mischien beter voor jou om er mee te stoppen dan?

Dat is dus ook de reden dat ik nooit geen scharrels wil, krijg er altijd veel teveel gevoel bij.

Zou kunnen maarja hoop eigenlijk dat ik wel weer op hem uitgekeken ben binnenkort :P
En ik moet zeggen dat het me niet zo erg vind dat ie met anderen zoent, doe ik namelijk ook :o Alleen met anderen in bed liggen, vind ik niet zo leuk, maar dat doet ie niet :)