15e, wie komt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 00:13

Huh, bloemen kunnen wel eens lastig worden, tegen de tijd dat ik in Zevenaar ben zijn die vast niet meer mooi. Heb ook geen bloemist in de buurt. Zal eens kijken of er een mooie roos te fixen is ofzo...


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 06:18

Wij halen zelf de bloemen eind vand e middag zaterdag. Misschien is dat een idee?

'Paint' it 'Black'

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 06:37

Nou, ik denk dat die in de auto verleppen als het mooi weer is.... We kunnen het wel proberen maar het lijkt me verstandig er rekening mee te houden dat dat niet bij iedereen gaat lukken.

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 06:42

Toch lief dat ik 2 keer in de lijst sta! Knipoog

Zoals al gezegd kom ik zonder paard, maar een fiets meenemen ga ik helaas ook niet redden. Dus of ik loop mee of ik hoop in een of andere wagen te kunnen zitten!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 08:40

Ik kom ook! Of met Chica of zonder Chica, dat moet ik nog even met Marleen (machie) overleggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:02

Machie, als je denkt dat jouw jonkie moeite met de groep heeft met rijden mag je gerust naast of achter Mileen rijden hoor, die is het gewend dat ze stootkussen moet spelen soms. Is superbraaf en gehoorzaam buiten, dus we staan je graag terzijde indien nodig!

Son

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:19

Ah jammer genoeg heb ik dan wedstrijd dus kan ik niet komen. Helaas! Was erg graag gekomen..

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 10:19

Dorus en ik proberen zeker van de partij te zijn. Kom alleen zonder paard omdat we de volgende dag naar Almelo vertrekken.

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:31

loontje schreef:
Ik ga ook mee maar zonder paard.Een fiets meenemen gaat een beetje moeilijk aan gezien het niet in mijn auto past.Ik heb ook nog wel plaats in mijn rammelbakkie.Wil eventueel anders ook nog wel een beetje om rijden als het niet te ver is om mensen op te pikken.


Mijn vriend gaat ook mee is mij net verteld is goed toch????Ook met de benenwagen want fietsen passen nog steeds niet in mijn auto.(hij wordt er niet groter op)

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 11:49

Zit er toch over te denken ook te komen. Mijn ouders moeten voor zoiets maar een keer begrip hebben op zondag. ArwenLune, hoe laat vertrek jij? Mag ik anders met jou mee?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Rocamor

Berichten: 10826
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:06

Ik kom ook en Rock gaat mee! Waarvandaan gaan we eigenlijk vertrekken (of heb ik dat weer eens niet gelezen?) Vanaf waar vertrekt de tweede groep? En hoe "eng" en druk zijn die provinciale weg en moeten we onder het viaduct door of gaan we eroverheen. Liggen er fietspaden in de buurt?

Gezien mijn ervaring van afgelopen woensdag: Neem liters anti-vlieg mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snert steekbeesten zijn helaas alweer ontwaakt Boos!

Rockes <3

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 12:59

Ik kom ook maar waarschijnlijk zonder paard want ik heb geen trailer

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 14:12

ik wil ook graag komen, maar is er toevallig een aanspanning die ook gaat waar ik mee kan rijden op de wagen?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 14:13

nee weet je wat?? ik kom met nina!!!!! kan makkelijk geregeld worden. leuk ga ik lekker mee met mijn droppie

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 16:24

Wil er nou helemaal niemand met mij meerijden? *huil*
Ik ben niet zo'n kei in alleen rijden Scheve mond

vertigo

Berichten: 204
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Moerbeke, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 16:52

Ik kom ook! Maar zonder paard.
Ik kan meerijden met Jola en Minne.

Logica brengt je van A naar B; verbeelding brengt je overal!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 17:01

Ik wil wel komen, ik zit alleen even met het vervoer..
Ik heb Lonneke al gePB't of ze een plekje over heeft, zoja, dan kom ik met Racer, zo nee dan kijk ik wel wat ik kan verzinnen Lachen .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:07

Jurga schreef:
Zit er toch over te denken ook te komen. ArwenLune, hoe laat vertrek jij? Mag ik anders met jou mee?


Er, hoe laat? Geen flauw idee, ik heb nog geen start-tijd gezien op het forum. Of ben ik niet up to date?

Tuurlijk mag je meerijden, mag je ook gelijk voor navigator spelen Knipoog
Ik kan je het makkelijkst oppikken aan de Noord-kant van Ede, maar als je een makkelijk te vinden plek in Lunteren weet kan dat ook. We gaan dan via Otterlo (om paardlief op te pikken) naar Zevenaar.

Wil je me even een PB sturen tegen de tijd dat er concrete afspraken over tijd en plaats zijn? Dan regelen we dit even verder Lachen

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:17

damn ik kan waarschijnlijk niej komen, moet iets anders doen.. misschen kan ik nog wel..

So close,
no matter how far.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 09:39

Ik kom ook!

Ik moet dan even vragen aan Obsession (Jessica) of zij ook gaat (met Obsession) en of ik dan ook mee mag in haar trailer met mijn paard.
Maar misschien heeft ze de trailer al vol dus dat g aik vandaag even vragen.

Ik kom in ieder geval, met of zonder paard!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:13

GREAT!!!!. OW ALS MIJN GEHEIMPIE LUKT WORDT HET HELEMAAL GEWELDIG!!! BOKKERS UNITED!!!

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:17

rinnie1982 schreef:
Wil er nou helemaal niemand met mij meerijden? *huil*
Ik ben niet zo'n kei in alleen rijden Scheve mond

Als je en omweg wilt rijden graag Lachen
Ik heb namelijk ook geen vervoer richting denbosch
Maar de weg wijzen kan ik je ook niet
Ik verdwaal nog in mijn eigen achtertuin Knipoog

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:42

Ik kom, absoluut. Mét of zonder paard, ik ben nog even op zoek naar een auto met trekhaak. Maar je kan me op de lijst zetten!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:46

ik zou erg graag komen. maar weet ten eerste ook niet of ik mag aangezien ik ook met mn proefwerken zit. maar is er iemand met vervoer waar ik bij mee kan rijden???? Amersfoort omstreken????

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:39

Ik wil wel heel graag komen maar weet het niet zeker zeker met of zonder Dientje... Zou het erg zijn als je dat op het laaste moment weet?

als ik kom met Berdientje... karretje heb ik niet *GRR* dus ga ik rijden afwisselen met ernaast lopen, het is een zo goed als staprit toch? Dan kan dat makkelijk Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Antonius, Astrophe, carin0903, GrapeshotBot, III, Jara, Lagonda, NikkiB1991, ReadTheRulez, StalNollie, Suliko, Vjestagirl, VuurVleugels, xPabloBokt en 183 bezoekers