Wat kost trouwen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 11:17

Nee hoor mayo, als het zo ver is dan hoor je het Lachen

We willen wel trouwen maar hebben net een huis gekocht en dat moet dan straks ingericht worden. Als ik deze prijzen hoor dan wordt het een duur dagje en moeten we het nog wel even uitstellen Lachen

10.000 euro is dus een mooie richtprijs dan kun je een complete dag organiseren.

Wat een geld vragen die fotografen en doe bloemen poeh poeh. Ik krijg het idee dat ze er een behoorlijk schepje op doen omdat je toch niet op een euro meer of minder kijkt voor zo'n dag.

Een gratis koets met 4 zwarte tuigers heb ik al Lachen
Een kennis bood het spontaan aan toen we het huis kochten odat hij aannam dat we gingen trouwen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:24

Huis kopen, inrichten (we wonen beiden nog thuis) en trouwen tegelijk is idd errug duur. Voor mij voorlopig geen paard.

Ja, ik spreek uit ervaring.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 11:44

Sjimmy schreef:
Huis kopen, inrichten (we wonen beiden nog thuis) en trouwen tegelijk is idd errug duur. Voor mij voorlopig geen paard.

Ja, ik spreek uit ervaring.....


Hier nog 1, haha. Maar gelukkig heb ik het paard al en die gaat echt niet weg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 12:37

Onze bruiloft heeft dik geld opgeleverd Haha!
Ik had wel een redelijk prijzige jurk en ook Albert´s pak, schoenen, de bloemen en het gemeentehuis hebben we moeten betalen.
Verder is alles geregeld door onze familie´s.

We mochten een week van te voren niet meer bijn ouders thuis komen (paarden hadden dus verplicht vakantie Haha! ) en toen we uit het stadhuis kwamen bleek er een grote feesttent in de wei te staan.
Mijn zwager is banketbakker en die had een hele grote bruidstaart gemaakt.
Verder hebben we een cateraar, slager, visboer en groentenboer in de familie en zij hadden gezorgd voor een groot warm/koud buffet en BBQ.
Vrienden van ons hebben een hotel/restaurant en zij hebben de bar en drank geregeld.
Andere vrienden spelen in een band er verzorgden de muziek.
Dit alles werd kosteloos gedaan als cadeau , en omdat er nog heel veel ander bezoek kwam (met veel enveloppen) hielden we ruim geld over.
Het was echt een fantastisch feest, het begon om 16:00 en om 07:00 s´morgens vertrokken de laatste gasten Gaaaap

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 13:35

Ilindra dat heb je goed geregeld! Leuk zeg!