Groene specht!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Groene specht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 18:45

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWW
Er zit hier gewoon voor mijn raam een groene specht te hippen. Die beesten hippen wel vaker door het bos hier, maar zo dichtbij! Echt zo mooi, groene pak, rood kapje en dan dat zwarte masker. Zo dichtbij heb ik er nog nooit een gezien! Zo maar eens de familie roepen, want dit is UNIEK. Beest staat op uitsterven en hier in de buurt hadden we altijd 1 of twee broedparen, zelfs in onze tuin, maar nu gewoon voor mijn raam! En dat terwijl ik m al een tijdje (jaar) niet gehoord of gezien heb... Wauw!

*ademloos*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 18:48

Nou hup, pak je camera!!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:16

Wow, dat is gaaf! En ik heb de hele dag alleen maar van die stomme kraaien om me heen Scheve mond
Hopelijk zit er ook nog eentje van het andere geslacht...

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:20

Tsk, hebben ze eekhoorntjes op het dakterras en dan ook nog een groene specht... Het kan weer niet op daar bij jullie hè! Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 19:21

Vast wel, vorig jaar geloof ik zag ik achter 2 paartjes in de bomen tijdens de paartijd.
Normaal zijn ze heel schuw en hij heeft wel eens op 20 mtr van het huis gezeten. Nu gewoon voor m'n raam! Was alleen te verbaas om nog foto's te maken (ook bang dat hij dan weg zou vliegen als hij mij zag lopen)... Ik vind ze zoooooo mooi he, die spechten! We hebben hier ook een zwarte specht die ik zo nu en dan zie, die is nog schuwer en die kun je niet zo heel goed bekijken, maar dat is zo gaaf om die in het bos te zien!
Laatst met paardrijden ook een Raaf gezien, enórme versie van de kraai, wíjs was dat!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:26


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:07

Waaauw, dat is inderdaad erg bijzonder!! Ik loop al te juichen als ik hier in tussen de weilanden een gewone bonte specht zie!! Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Desire__, DotBot, katinker, luuntje, Roosch, tanec_meisje, Winged en 52 bezoekers