Vogelpest in Belgie

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Naz

Vogelpest in Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 14:42

Iemand enig idee hoe het er voorstaat in Belgisch Limburg (omg. Bree)?
Aangezien wij daar volgende maand op vakantie gaan met de paarden was ik toch benieuwd hoe en wat. We zijn er gisteren zelf geweest, niks te zien in de omgeving. Op www.favv.be wordt ik ook niet veel wijzer, iig niet wat betreft transport vanuit Nederland. Iemand die hier meer over weet?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 15:04

Ik durf niet voor Belgisch Limburg te spreken, ik kan je wel vertellen dat boven Antwerpen (loenhout en omgeving) men weer buiten mag met de paarden, maar dan alleen wanneer er geen pluimvee op het terrein aanwezig is.
In deze omgeving zijn ze nog volop bezig met bijv. kippenmest weg te halen bij de boeren. Pas wanneer dat weg is wordt de mest op maneges opgehaald. Je wilt niet weten wat voor berg mest er bij ons ligt omdat ze het al zo lang niet hebben mogen ophalen.

Ik hoop voor je dat er een Bokker uit die omgeving is die je er iets meer over kan vertellen. Of misschien dat je je vakantieadres kan bellen voor meer informatie?

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie