Na weken beloven vandat ik me kamer ga opruimen, wat niet lukt.
Zal wel komen door dat ik in me puberfase zit

Word me moeder er toch een beetje zat van. Dat me kamer nog steeds niet opgeruimt is.
Het begon allemaal 17 januari! Me hamster was ontsnapt. Ik in paniek alles over de kop getrokken.
Met als gevolg een dikke bende! en de hamster nog steeds niet terug (is nog steeds niet gevonden)
En het probleem is ik vind altijd wel iets wat leuker is als je kamer opruimen

Wie heeft dat nou niet

Noujah geprobeert

En heb geen flauw idee waar ik moet beginnen. En wat ik moet weggooien,
of wat ik moet bewaren.
Meestal is het gevolg met, gooi alle troep in de grooooote computerkast waar geen computer in staan

Maar na een halfjaar sparen (jaja heb me kamer nog maar een half jaar) is die kast ook bomvol.
Dus die wil ik ook gelijk opruimen! Ook wil ik de boekenkasten, wat vol staat met beeldjes en paarden opruimen.
Alleen de paarden wil ik bewaren(ben ik zeer aan gehecht en heb meer als honderden euro´s aan uitgeven

en met de meeste beeldjes heb ik gewoon niks. Behalve de beeldjes van de koeien. Want ik ben een echte koeienfan

Ook vind ik me kamer kinderachtig en wil daar vanaf. Niet dat alles roze is ofzo

Heb een hekel aan roze

Heb al aan me mams gevraagt als ik de berghok ook mocht gebruiken, maar dan weet ik ook al het gevolg

dan is die ook binnen de korste keren bomvol. Geen slim idee dus

Dus wie kan me helpen? En wie heeft tips om te zorgen dat ik me kamer echt opruim?
Want anders mag ik zondag geen hamstertje ophalen