Afvallen met zumba. Wie doet er mee?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

Afvallen met zumba. Wie doet er mee?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 17:55

Al een tijdje liggen de dvd's weer in de kast en vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ik ga echt weer fanatiek beginnen met afvallen en zumba.

Wie doet er mee zodat we elkaar een beetje kunnen ondersteunen om toch door te gaan in die ohw zulke verleidelijke weekenden en verjaardagen enzovoorts.

Ik wil gezonder gaan eten en ook wat meer getimed.
Ook heb ik mij nu voorgenomen om in elkgeval 3 keer per week thuis een zumba workout te gaan doen, en dan op donderdagochtend mijn zumba les te volgen bij de sportschool.

Wie doet ermee?!
greets

Anoniem

Re: Afvallen met zumba. Wie doet er mee?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:03

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 18:04

dat topic gaat alleen over lessen en dergelijke

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:04

Ja goed dat hier een topic van komt joh :D

Ik ben er mede daardoor dus al 7 kilo mee afgevallen :D 1 x in de week.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:05

Ik doe mee, wij (ik & een vriendin) zumbaën 2 x in de week in de sportschool. :)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 18:08

sow das echt goed Stillangel!

Ik ben in juli begonnen met zumba bij de sportschool. ik ga daar maar 1 keer per week heen omdat de andere tijden lang niet zo fijn trainen door dat je een andere instructeur hebt.

Ik was 4 kilo kwijt tot eind november, maar ik sta nu al weer even stil. en ik wil echt nog 5 kilo kwijt en het liefst meer. Maar als ik er 5 kwijt ben dan ben ik al heel trots op mezelf.

Hoelang ga jij al naar zumba stillangel.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 18:09

Lante schreef:
Ik doe mee, wij (ik & een vriendin) zumbaën 2 x in de week in de sportschool. :)

gezellig lante.
Op welke dagen gaan jullie naar de sportschool?

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:15

Straks (maandag dus) en vrijdag's. Gaat per 1 april veranderen, want we gaan overstappen naar een andere sportschool. :)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:17

ik heb vandaag voor het eerste mn dvd in de speler gestopt. gaat nog best snel voor zo'n koos conditieloos als ik! maar vond het wel leuk!

de katten vonden me geloof ik wel erg vreemd zo voor de tv, maar dit kan ik denk ik wel een paar keer per week doen :)
(of minstens 1x iig :+)

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 18:19

duChambre schreef:
ik heb vandaag voor het eerste mn dvd in de speler gestopt. gaat nog best snel voor zo'n koos conditieloos als ik! maar vond het wel leuk!

de katten vonden me geloof ik wel erg vreemd zo voor de tv, maar dit kan ik denk ik wel een paar keer per week doen :)
(of minstens 1x iig :+)

ik heb om 16.00 de flat abbs work out gedaan van 20 min even, en onze kat verlaat altijd de room als ze de laptop en de dvd ziet verschijnen haha. volgens mij vind ze het niet om aan te zien. :Y) 8-)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:20

sax89 schreef:
sow das echt goed Stillangel!

Ik ben in juli begonnen met zumba bij de sportschool. ik ga daar maar 1 keer per week heen omdat de andere tijden lang niet zo fijn trainen door dat je een andere instructeur hebt.

Ik was 4 kilo kwijt tot eind november, maar ik sta nu al weer even stil. en ik wil echt nog 5 kilo kwijt en het liefst meer. Maar als ik er 5 kwijt ben dan ben ik al heel trots op mezelf.

Hoelang ga jij al naar zumba stillangel.

Ik ga sinds een half jaartje ongeveer :D Sinds september geloof ik. Ja iedere kilo die je afvalt is toch fantastisch! Bij mij helpt voor het afvallen, het 'shaken' van zumba echt súper goed, dus bij een dansje moeten we ons hele lichaam shaken zeg maar. En dat doe ik dan ook wel eens tijdens het tanden poetsen haha. Klinkt gek maar het werkt zeker. Dus misschien een tip :D (ook als je het tanden poetsen saai vind *D )

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:20

Als je het een paar keer hebt gedaan ga je het herkennen en wordt het makkelijker hoor. :) Tenminste; zo werkt het op de sportschool. En als het net lekker gaat, dan krijg je weer een ander programma haha! :+

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 18:21

Bij sommige workouts kan ik veel terug vallen op wat ik leer en doe in de sportschool, maar sommige zijn echt heel snel en dan moet je flink opletten.
Tot nu toe vind ik de cardio het leukst om te doen. wel heftig maargoed.

Morgen heb ik een schooldag, dus dan ga ik voor het eten nog even een workout doen. Dat moet van mezelf haha :D

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 18:29

@stillangel welk shaken bedoel je? want er zijn best veel soorten/manieren.
Op de sportschool doen wij op dit moment vaak de samba die is echt mega vermoeiend.. en veel van die "wild" bewegingen. Laag bij de grond en dan van links naar rechts met je bovenlichaam en armen.

Maar shaken tijdens het tandenpoetsen... raak je dan wel al je tanden met je tandenborstel

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:40