Waarom sommige mannen handboeien om moeten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Waarom sommige mannen handboeien om moeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 19:23

Zoals ik in een eerder topic al had verteld kan mijn vriend nergens afblijven.
Gisteren kon hij het weer niet laten, dit was echt de druppel !
De computer deed het niet meer mijn vriend zat er aan te kloten en ineens was er een knal en een heleboel rook.
Hij heeft de voeding opgeblazen !
Ik kon hem vanochtend weg brengen zodat hij gemaakt kon worden, wat blijkt nu de voeding was al kapot maar mijn vriend heeft hem een handje geholpen zodat hij zou ontploffen !
Gelukkig kon ik hem vanmiddag alweer ophalen, dus heb ik maar 1 dag zonder gezeten ! De kosten €240.

Achteraf kan ik er wel om lachen, mijn vriend is zich kapot geschrokken Haha!. Hopelijk heeft hij hiervan geleerd en houd hij in het vervolg zijn handen thuis !

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:24

Voor de komende 3 dgn zal hij van dingen afblijven, vervolgens blijft hij alleen nog maar van de computer af... en na een tijd zal hij ook die weer aan gaan raken ben ik bang Knipoog

Vicky_82

Berichten: 1345
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:27

Ik vrees hetzelfde als orri, hij zal geleerd zijn voor enkele dagen maar dan is dat ook weer over hoor !!!
Misschien toch maar eens informeren bij de politie of die geen handboeien hebben die zij niet meer gebruiken? Tong uitsteken

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:27

Mag die van mij wel lenen....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:28

Ik kan al raden wat hij gedaan heeft... hij heeft de voeding ipv 230 op 110 gezet zeker? Bloos

Met de kosten ben je op zich nog goedkoop uit, voor hetzelfde geld was de hele pc uitgefikt...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 19:30

Ik zeg maar zo ........... ik zeg maar niks Lips are sealed

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 21:14

Sypheron schreef:
Ik kan al raden wat hij gedaan heeft... hij heeft de voeding ipv 230 op 110 gezet zeker? Bloos

Met de kosten ben je op zich nog goedkoop uit, voor hetzelfde geld was de hele pc uitgefikt...


Hij had een knopje gezien die hij om kon zetten ofzo, dit heeft hij maar gedaan !

Ja gelukkig dat het bij de voeding is gebleven ! Trouwens ik heb nu een 'gewone' voeding die van compaq kost gewoon effe €270, ik was nu minder kwijt.
Morgen even een berichtje maken naar compaq !



Trouwens handboeien heb ik hoor Knipoog