1, 2 of geen? Boy(friend) trouble..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liiszle

1, 2 of geen? Boy(friend) trouble..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 19:44

Stom ingewikkeld verhaal.. maar het sloopt me momenteel, dus wie weet helpt van me afschrijven en tips van jullie een beetje.
Mocht het verhaal chaotisch overkomen, mijn emoties zitten momenteel even heel hoog, dus dat zal daar door komen. excuses alvast.

Het begon allemaal zo'n 2 maanden geleden toen ik ski lerares was in het meest saaie dorp van Oostenrijk.
In mijn tweede week ontmoete ik twee jongens voor het gemak D en B twee goede vrienden van elkaar. in eerste instantie gewoon gezellig, en was ik blij dat er in ieder geval íets van jongeren waren die week..
Volgende dag moest ik mee met de paarden slee tocht, toevallig gingen de jongens met hun groep ook. dus ik met hun opgetrokken en hele avond/nacht met hun geweest. Beetje bij beetje werden we wat handtastelijker en was het arm om me heen, handjes vast houden je kent het wel.
enkele nachten later gingen we film kijken bij hun op de kamer, uiteindelijk allemaal zo gaar, dat er besloten werd dat ik daar bleef slapen.
buiten wat handjes vast houden en een kusje op de wang kwam het niet, maar het was wel erg leuk. op dat moment begon ik B toch wel leuk te vinden..
rest van de week ging voorbij, en met Oud en Nieuw zijn we met zijn 3en naar Innsbruck gegaan. hele leuke avond/nacht met de boys gehad.. liepen behoorlijk te flirten en uit te dagen. die nacht bleef ik wederom daar slapen. weer niets gebeurd op wat knuffelen na. nog steeds had B mijn aandacht. alhoewel D errrrrg aantrekkelijk was.
Nieuwjaars ochtend moest ik vroeg opstaan om aan het werk te gaan.. de jongens zouden vroeg in de middag terug naar huis gaan.
beide kregen een simpele kus op de mond en dat was ons afscheid.

Ik ben nog 3 weken in Oostenrijk gebleven, en in de tussentijd heb ik veel contact met de jongens gehad. Vooral D deed erg fanatiek SMSen en Mailen. van B hoorde ik minder, maar dat is ook niet zon fanatiekeling wat betreft telefonie/computers.
toen ik uiteindelijk 3 weken later weer in Nederland was, ben ik die avond gelijk naar D en B gegaan..
Heel leuk weekend gehad en stiekem begon ik B steeds leuker te vinden.. D was ook van alles aan het proberen om mijn aandacht te krijgen, maar dat was zo 'alles of niets' idee dat ik er echt geen trek in had.. B was lief en subtiel en dat vond ik veel interessanter.. Snachts heb ik toen met B gekust.. alhoewel, het was meer een onhandige klungel kus. niets bijzonders, en eigenlijk had ik zoiets van 'oh...' verder fijn geslapen en volgende dag naar huis gegaan.

die week veel contact gehad met D op msn, hoezo hij geen aandacht kreeg en B wel.. ik uitgelegd dat het voor mij gewoon echt niet werkt dat straight to the point en niet spanning opbouwen oid, Dat ik het veel fijner vind als hij zorgt dat ik hém wil. uitdagen, flirten... ook gezegd dat ik deze situatie poedersuiker vond.. dat met zijn 3'n steeds.. dat één van de twee vroeg of laat toch gekwetst zou worden, en dat ik hoe dan ook niet tussen de vriendschap wilde komen.
het plan was het weekend daar op nog langs te komen, en daarna een keuze te maken wat te doen.
Ondertussen kreeg ik smsjes van B dat ie graag alleen met me wilde afspreken.. en dat we dat het weekend wel zouden afspreken. stiekem was ik wel benieuwd hoe het zou zijn, of hij dan anders was dan wanneer D er bij was.. want D is het dominante typ waardoor B eigenlijk heel verlegen overkomt.
het weekend dus richting de boys gegaan.. daar was het compleet anders dan ik verwachte :o D deed precies het tegenovergestelde van wat ie afgelopen weken deed. hij was geïnteresseerd, oprecht en lief.. erg lief.. liep subtiel uit te dagen en maakte dat ik stiekem erg benieuwd naar hem werd.
B daar in tegen was saai en deed helemaal niets.. Die nacht was B dan ook binnen 3 min in Coma. D en ik daarentegen klaar wakker. beetje lopen kletsen en knuffelen.. en uiteindelijk na een paar uur zoende die me.. en dat was zo super dat ik helemaal kippenvel er van kreeg. volgende dag zijn we wezen voetballen en bowlen, en was het vooral heel gezellig met beide. alhoewel D me afentoe spontaan een kus gaf, leek B er niets om te geven.
die nacht bleef ik ook slapen, en weer gebeurde het zelfde. B in coma, D en ik een beetje kussen..
Nou, ik naar huis de volgende dag.. en ik zou een keuze maken.

direkt kreeg ik een sms van B 'wat heb ik fout gedaan? wil je nog wel afspreken... ik zie jou nog steeds zitten'
de sms gelaten voor wat het was.. want dit zorgde dat ik alleen maar meer ging twijfelen over welke keuze ik zou maken.
D, errrg sexy, spontaan en sociaal, zorgt dat ik compleet opleef, maar daarentegen ook bewust van zijn uiterlijk en weet dat hij genoeg meisjes kan krijgen ipv mij.
of B die erg lief is, betrouwbaar en meer een 'samen knus op de bank' type is..

toen ik een sms van D kreeg met de vraag of ie een keer met mij alleen kon afspreken heb ik daar meteen op toegehapt omdat ik toch wel eg benieuwd was hoe serieus hij het allemaal meende.
met hem afgesproken en dat was serieus de leukste tijd gehad die ik in een heeeeeele lange periode gehad heb. Tintels op mn huid, vlinders in mijn buik en ik kon alleen de hele dag lachen. andersom was het ook helemaal goed. hij deed alles om het naar mn zin te maken. op dat moment was mijn keuze gemaakt.

B gesmst dat dingen soms anders lopen dan verwacht en mijn excuus aangeboden dat t zo gelopen is.. dat het een super gozer is en dat ik hoop dat zijn perfecte meisje er snel zal zijn.

Ondanks dat B steeds had aangegeven het niet uit zou maken welke keuze er gemaakt werd, heeft ie die avond D gesmst dat ie het toch best poedersuiker vindt dat D voor mij is gegaan terwijl die wist dat B mij ook leuk vond.
vervolgens smst ie mij 'maakt niet uit.. je hebt gedaan wat goed voelde, ik hoop dat het wat word :)'

nja, het weekend was D bij B in Brabant, en kwam hij vanuit daar naar mij. ook had B daar geen problemen mee, heeft hem veel plezier gewenst en vond het allemaal prima.
inmiddels werden er allemaal carnavals plannen gemaakt. B woont in Breda dus zouden we daar met zn allen gaan partyen.
B had aangegeven dat ie het niet zo chill vond als we met zn 3en bij hem zouden slapen. njha dat begreep ik, dus eigenlijk maar besloten carnaval te laten voor wat het is.
paar dagen later vragen de ouders van D of ik mee ga met hun, en dat we dan met zijn allen in Hotel overnachten met Zondags valenteins ontbijt O+ dat vond ik natuurlijk wel leuk, dus op toegezegd. echter zouden we dan wel naar Breda gaan.
D belde B om te zeggen dat ik toch zou gaan.. Njha, meneer zegt geen probleem leuk er weer eens te zien word gezellig!
om savonds een smsje te krijgen 'D je hebt haar al.. hoezo moet je er dan ook nog meenemen hier naar toe?...'
allemaal gezeik en gezeur. D is donderdag al naar B gegaan.. en ik had ze aan de telefoon.. B vond het uiteindelijk wel helemaal prima dat ik zou komen.. dus ik eindelijk opgelucht dat t goed zat :) mocht het hotel niet door gaan konden we zelfs bij hem slapen, maakte allemaal niet uit..
dus ik gister fanatiek kleding gaan kopen.. vandaag outfit af gemaakt. helemaal goed.
tot ik net D op msn spreek. 'ja.. hij wilt toch niet dat je komt.. en ik zeg dat kun je niet maken tegenover lis! en toen werd ie boos op mij..'

Ik ben er nu dus helemaal klaar mee.. ik snap dat B t allemaal niet leuk vind. en dat kan ik volledig begrijpen. maar wees dan fiets duidelijk! laat mij niet eerst van alles regelen en doen om vervolgens weer af te haken.

ik heb gezegd dat ik niet meer kom. omdat ik t gezeik helemaal zat ben en niet tussen de vriendschap wil komen.
Heb D dit verteld en gezegd 'ik dacht dat het allemaal makkelijker zou worden als er een keuze gemaakt werd, niet dus..ik wil niet tussen jullie vriendschap instaan'
toen vroeg hij mij 'wil je door gaan met ons..?' waarop ik toch wel heel erg ging twijfelen..
ik vroeg hem wat hij wilde met als antwoord 'natuurlijk wil ik dat! dat is alles wat ik wil.. waarom zou ik anders zo veel moeite doen om je hier te krijgen?... ik wil jou..'

nu vraag ik me dus af of ik hier überhaupt mee moet door gaan.. ik ben echt gek op D... maar ik trek het echt niet om tussen die vriendschap in te blijven staan.. zeker niet als het deze situaties blijft opleveren..

what to do what to do?
'relatie' doorzetten of afkappen voor er nog meer gezeik komt?

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 19:57

Als hij echt de liefde is waar jij voor wilt gaan, zou je dat zomaar aan de kant zetten omdat een vriend van hem moeilijk doet?

Ik snap dat het een lastige situatie is. Kan D niet met B en jou samen omgaan zonder elkaar in de weg te lopen? B hoeft er toch niet (elke keer) bij te zijn als jij er bent of anders om? Of is dit te simpel gedacht?

Anoniem

Re: 1, 2 of geen? Boy(friend) trouble..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 20:00

Als ik jou bericht zo lees hebben zowel jij als D de keuze al gemaakt. Het voelt goed als jullie samen zijn. En dat gevoel moet je vasthouden. B legt zich er vanzelf bij neer, ik kan ergens wel begrijpen omdat hij jou ook leuk vond. Maar hij komt vanzelf een nieuw persoon tegen. :)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 20:19

wiifke schreef:
Als hij echt de liefde is waar jij voor wilt gaan, zou je dat zomaar aan de kant zetten omdat een vriend van hem moeilijk doet?

Ik snap dat het een lastige situatie is. Kan D niet met B en jou samen omgaan zonder elkaar in de weg te lopen? B hoeft er toch niet (elke keer) bij te zijn als jij er bent of anders om? Of is dit te simpel gedacht?

Niet simpel gedacht ;) we zijn ook genoeg bij elkaar zonder dat de ander er bij is. ik heb alleen veel moeite met de situatie omdat B en D zo close zijn dat ze alles met elkaar delen.. en B gunt het D momenteel nog niet.

Unwritten schreef:
Als ik jou bericht zo lees hebben zowel jij als D de keuze al gemaakt. Het voelt goed als jullie samen zijn. En dat gevoel moet je vasthouden. B legt zich er vanzelf bij neer, ik kan ergens wel begrijpen omdat hij jou ook leuk vond. Maar hij komt vanzelf een nieuw persoon tegen. :)

Wij hebben inderdaad beide wel een keuze gemaakt, en willen er ook alles aan doen om het te laten werken :)
ik ga er vanuit dat op den duur B er wel over heen komt. het is alleen lastig dat het allemaal nu zo samen komt.

mooie is ook, ik krijg net telefoontje van D, Zn ouders hebben een Suite voor ons in het hotel geboekt (was enige wat nog over was..) dus nu moet ik wél gaan carnavallen. B zat er naast toen hij belde, en liet duidelijk merken dat ie t niet leuk vond. op de achtergrond 'heb je die kamer niet vanavond ook al.. kan je mooi daar slapen' naar D bedoeld dus.

maar och, ik ga maar en zal er t beste van maken :)

Moreill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:13

Pfff.. Moeilijk zeg, ik zou er gewoon met B over praten als ik jou was, gewoon face to face en laat het maar op tafel komen wat hij wil en wat niet.. Als jij D leuk vind, is het heel simpel pech voor hem, voor iemand 'gaan' waar je eigenlijk niet voor wilt gaan levert alleen maar gezeur en ruzie op.. Als hij het kan accepteren is het mooi, anders zul je daar naar toe moeten bouwen..

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:05

ik heb ook zoiets gehad.ik ken mijn vriend via zijn beste vriend die bij mij in de klas zit. deze beste vriend vond mij ook leuk. na 10 maanden kan hij nog niet accepteren dat ik niet voor hem heb gekozen maar voor zijn vriend. ik word er ook ziek van.. ik word op school heel de tijd zwart gemaakt, ik dacht ook,, gaat vanzelf over.. en nu gaat t ook iets beter sinds ik laatst zo boos ben geworden.. ik heb een idee hoe het voelt.. als je D echt heel leuk vind,, moet je ervoor gaan,, als t goed voelt kun je ook het gezeur wel doorstaan!!

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 14:56

Bedankt voor je reactie Loesje.. vervelend dat het nog steeds niet beter gaat. maakt het er ook niet makkelijker op.

Inmiddels heb ik dus carnaval gevierd met D én B :o eerste dag was drama.. veel gezeik gehad, B vond het allemaal erg moeilijk, en dat in combinatie met alcohol liep bijna op vechten uit.
Volgende dag echter, bood hij zijn excuus aan en vroeg of ik aub nog een dag wilde komen carnavallen en dan kon ik wel daar blijven slapen.

ik heb geen idee hoe t zich nu gaat voortzetten, maar ik heb t gevoel dat t allemaal een beetje de betere kant op gaat.

en ik ga nog steeds vollop voor D. stiekem toch wel verliefd :

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:14

Een reactie waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten, maar dit zelf met een kennis van me ook meegemaakt. Met als gevolg dat de bewuste D en B van toen eerst allerbste vrienden waren, en elkaar nu nooit meer spreken. Jarenlange vriendschap is zo door 1 dame uit elkaar gerukt, en is nooit meer goedgekomen.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 16:33

ik zou er voor gaan meid. B moet het maar accepteren .. Als jullie 'relatie' dit overleeft dan weet je ook dat het echt goed zit. En als de vriendschap van D&B echt goed is komt het ook wel weer goed.

@Majo maarjah voor wie ga je voor je beste vriend .. waarvan het contact op duur vaak toch verwaterd of voor het meisje waar je echt van houdt en je je hele leven van plan bent mee samen te leven..

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 16:34

Ik vind dat hetzelfde als iemand voor de keus stellen: of ik, of je paard. Ik vind niet dat je kunt kiezen tussen je beste vriend of een heel leuk meisje.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 17:58

Na, D is nog een dag bij B gebleven na Carnaval.. en dat ging ook prima. sterker nog, B zei tegen hem dat ie het alleen maar leuk vond dat ik er was.. dus ik denk dat het tussen hun wel los loopt :)

en ja, het risico is er dat het volledig mis loopt.. dat zou poedersuiker zijn, maar het is nog poedersuiker om het nu te laten zitten en misschien wel iets heel moois laat gaan.

en ik zal hun nooit laten kiezen. vriendschap is belangrijk, dus die moet gewoon blijven bestaan :)

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:46

ik vind dat je het goed oplost. heb je niet toevallig een leuke vriendin voor B? :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:55

Als het serieus blijkt te zijn, zal dit na verloop van tijd wel bijtrekken...

Wel klopt het verhaal niet helemaal.. Dan weer wel dan weer niet.. Lijkt alsof 1 van de 2 iets voor je verzwijgt zoals het hier beschreven staat.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-10 21:12

renee16 schreef:
Als het serieus blijkt te zijn, zal dit na verloop van tijd wel bijtrekken...

Wel klopt het verhaal niet helemaal.. Dan weer wel dan weer niet.. Lijkt alsof 1 van de 2 iets voor je verzwijgt zoals het hier beschreven staat.

mjhaa.. ik weet ook wel wát er achtergehouden werd :P de boys hebben tegen hun vrienden een verdraaid verhaal van oostenrijk verteld.
ze vonden het poedersuiker om toe te geven dat ze 2 nachten met een meisje hebben geslapen zonder dat er iets gebeurd was.. dus hebben ze de boys andere dingen verteld :P
en B was bang dat die vrienden er tegen mij over zou beginnen, en ik het zou ontkennen.
maar D had mij het al verteld, dus ook weinig zin gehad om de moeite te nemen om er over te beginnen.

_Antikana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 11:46

meid... Gewoon voor gaan!!!
Voor ik en mijn vriend wat kregen, ben ik met zijn beste vriend (J.) uitgeweest..; Beetje opdringerig type en van mijn kant uit kon er dan ook echt niets meer komen dan vriendschap. Die vriend dacht er echter anders over en heeft toen toch heel wat moeite gedaan om mij te overtuigen. Toen ik en mijn vriend voor het eerst uitgingen en daarna wat kregen moesten we dat natuurlijk nog aan zijn beste vriend gaan vertellen. Nou, dies heel lang boos geweest en wou ook steeds maar alleen met mijn vriend weggaan. Die heeft toen heel duidelijk gesteld dat als hij de keuze moest maken, hij echt voor mij ging kiezen. Ondertussen zijn we (nu 1.5 jaar later) nog steeds heel gelukkig samen en gaan heel af en toe nog wel eens op stap met J. Maar mijn vriend heeft toch wel een heel andere kijk op hem gekregen. Een vriend die niet wil dat je gelukkig bent, is geen goede vriend...

Ga dus gewoon voor de volle 100 % voor je gevoel en jullie relatie!!! Veel succes!

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:21

ik ben het met je eens.. als je echt een goede vriend ben,, gun je het de ander ook..
maar het kan ook gwn heel vervelen worden..

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 20:53

Momenteel is B opweg hierheen.. ik ben bij D. dus ben benieuwd hoe vanavond/morgen gaat verlopen.

vooralsnog zit alles goed, en ben ik bilj dat ik voor D gegaan ben.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 03:24

Zo, vanavond een verhelderend gesprek met B gehad.
hij vind het jammer dat het zo gelopen is, maar kan achteraf wel zeggen dat ik beter bij B pas dan hij en ik bij elkaar passen. en hij vind het leuk als we elkaar met gelegenheden blijven zien.

dus ik denk dat het wel goed zit :)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 03:58

Nou harstikke fijn dat het een beter kant op gaat dan.
Hopen dat hij het nu zal accepteren en jij en D. een goede relatie kunnen opbouwen :) Waarbij hun vriendschap in stand blijft :).

Succes :D

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 07:47

oooohhh zo herkenbaar!! Het lijkt mijn verhaal wel 10 jaar geleden...Ik woonde zelfs samen met 1 goede vriend....Ik heb toen wel doorgezet met goede vriend nr2 en dat is nu mijn huidige man :)...De vriendschap met de andere persoon is helemaal over daar heeft hij zelf voor gekozen..Inmiddels is die andere goede vriend mijn man en zijn we alweer 10 jaar samen en hebben 2 prachtige dochters...

Go for it zou ik zeggen!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 08:36

joh........... nee....... kom hier vanmiddag op terug.......

zo ga je niet met mensen om, ik zal je vanmiddag uitleggen waarom

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 09:32

Majo schreef:
Een reactie waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten, maar dit zelf met een kennis van me ook meegemaakt. Met als gevolg dat de bewuste D en B van toen eerst allerbste vrienden waren, en elkaar nu nooit meer spreken. Jarenlange vriendschap is zo door 1 dame uit elkaar gerukt, en is nooit meer goedgekomen.

Hier ga ik in mee.
Ik heb in soortgelijke situatie gezeten. Ik had een beste vriendin en die ging met mijn beste vriend. Ik voelde dan niks voor die beste vriend, maar nu heb ik met beiden geen contact meer. Zij hebben mij laten kiezen, dus als ik jou was zou ik ze echt niet laten kiezen(ookal doe je dat niet bewust,maar onbewust leg je dit wel op), dat loopt alleen verkeerd af. Misschien heel grof, maar als D slim is laat hij zijn beste vriend niet gaan voor een meisje (:

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-10 13:00

LauEef schreef:
Majo schreef:

Hier ga ik in mee.
Ik heb in soortgelijke situatie gezeten. Ik had een beste vriendin en die ging met mijn beste vriend. Ik voelde dan niks voor die beste vriend, maar nu heb ik met beiden geen contact meer. Zij hebben mij laten kiezen, dus als ik jou was zou ik ze echt niet laten kiezen(ookal doe je dat niet bewust,maar onbewust leg je dit wel op), dat loopt alleen verkeerd af. Misschien heel grof, maar als D slim is laat hij zijn beste vriend niet gaan voor een meisje (:

zoals uit mijn laatste bericht blijkt, heeft B er vrede mee.. en was hij hier ook gewoon dit weekend. ze gaan gewoon net zo met elkaar om als dat ze altijd deden, B doet relaxed tegen mij, ik tegen hem en D en ik doen gewoon niet close als B er bij is.

vooralsnog loopt dit goed, en hebben we er allemaal vrede mee. mocht het op den duur wel problemen gaan opleveren, dan zullen we zien waar het eindigd.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:03

Als je er 100% zeker van bent dat hij er vrede mee heeft, is er uiteraard geen probleem. Dat is alleen maar goed natuurlijk :)
Al zal hij natuurlijk wel jaloers blijven, ik neem aan dat zijn gevoelens niet op 1, 2, 3 over zijn. Al vind ik het al heel goed dat je het bespreekbaar maakt!

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 13:13

LauEef schreef:
Majo schreef:

Hier ga ik in mee.

Dat was bij ons ook ons het geval (zie hierboven)..Wij waren dikke vriendjes met osn drietjes,..nr 1 en 2 waren als jaren lan g goede vrienden...Toen kwam ik ze tegen en hebben jaren opgetrokken samen met uitgaan en dergelijke..Ik heb dus ook gno samengewoont met nr1 toen ik 19 was en graag het huis uit wilde..Nr1 bleef beweren dat hij niets van wilde en gewoon de kosten wilde delen...Totdat ik anders over nr 2 ging denken en hij ook voor mij bleek later...Vervolgens zit nr 1 te brullen in ons flat dat hij bang was 2 van zijn beste vrienden de verliezen...Verteld dat niet het geval zou zijn..Echter hij gedroeg zich zelf als een klein kind en heeft zelf gekozen om de vriendschap vans beiden aan de wilgen te hangen...Uiteidenlijk kwam de aap uit de mouw en bleek hij ook verliefd op mij te zien...Maar goed we hebben hem dus ook nooit meer weer gezien...

Ik vond het ook doodeng om een stap verder te gaan dan alleen maar vriendschap want inderdaad wat als het niet goed gaat...Máár zo dacht ik toen, wat nou als ik het niet doe??? Dan verklaar ik mezelf voor gek dat ik nooit geweten heb hoe het wél zou kunnen zijn met ons....

Ik zou er echt voor gaan! Mocht het echt op niks uitlopen weten en B en D elkaar vast wel weer te vinden :)