Datum prikken voor de 'rit'!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 18:15

Ik kan dat hele weekend niet, gaan we een weekendje naar wassenaar

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 19:09

Op zaterdag moet ik werken, dus dan moet ik het wel ruim van te voren weten.
Het weekend van de 14e zit ik helaas wel zonder vervoer (mijn vader doet met zijn boot mee met 'de nacht van spakenburg'). Natuurlijk kan ik evt. wel met OV die kant op komen, maar dan wordt het wel zonder paard. Het weekend van de 21e heb ik waarschijnlijk wel vervoer. Maar dan bij voorkeur zondag de 22e. De 13e kan ik absoluut niet (moet ik naar school om cijfers van m'n examens op te halen), de 20e evt. wel.
Wordt het toch een zaterdag, dan kan ik wel proberen vrij te vragen, maar of dat nog lukt Verward

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:30

15e is voor mij ook geen probleem...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:08

Ik kan de 13e en de 15e misschien wel, moet ik nog even kijken. De 14e kan ik absoluut niet, dan heb ik een feest van m'n opa en oma (60 jaar getrouwd), kan ik echt niet afzeggen.
Komend weekend wordt moeilijk ivm werk. *kijkt wel vast lief voor een plekje in een auto*

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:46

Ik vier de 15e mijn verjaardag, dus kan dan echt niet komen...zou er wel heel graag bij willen zijn.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:13

De 14e zit ik in Ermelo op instructieweekweek, ik ben daar pas om 15.00 uur klaar. De 15e heb ik een schoolreunie. Ik zal eens kijken wat ik kan regelen, ik kan dan eventueel een of 2 aanspanningen meenemen.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:14

Of misschien 2e pinksterdag?

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:40

horseless schreef:
Of misschien 2e pinksterdag?

als de 7e al kort dag is, dan is de 9e dat ook denk ik??

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 18:45

misschien is een poll wel handig, zo is het erg lastig stemmen!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-03 18:48

Die komt er als ik van Dorine 3 data heb gekregen waarop zíj kan, ik wilde iig even polsen hoe mensen in hun tijd zitten en proberen een paar dagen vrij te houden indien mogelijk. Morgen komt er een poll, ik beloof het!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 19:17

ok Lachen

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 20:34

Prima, maar als dat niet zou zijn kan ik de 7de niet, dan heb ik mijn eerste wedstrijd met Racer Scheve mond .
Het zou me wel leuk lijken om Racer mee te nemen, een trailer heb ik, nu nog iemand uit mijn omgeving die er ook naartoe gaat met auto en trekhaak. Iemand? Haha!

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 05:42

Wij passen ons echt aan aan de datum. Ik ga ervan uit dat het een staprit wordt. Raakje is net hersteld dus die kan ik niet teveel belasten nog. 28 ste is idd SixFlags maar ikb edenk me dan dat wij nog jaren naar SixFlags kunnen.

Mensen kom op: Dorine kan straks niet meer, wij hebben hopelijk nog een heel leven voor ons. Het kan toch niet teveel zijn het een en ander te verschuiven? *kijkt lief*

'Paint' it 'Black'

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:11

Fasel schreef:
Mensen kom op: Dorine kan straks niet meer, wij hebben hopelijk nog een heel leven voor ons. Het kan toch niet teveel zijn het een en ander te verschuiven? *kijkt lief*


Helemaal mee eens Fasel!!!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 11:25

Ilse schreef:
Prima, maar als dat niet zou zijn kan ik de 7de niet, dan heb ik mijn eerste wedstrijd met Racer Scheve mond .
Het zou me wel leuk lijken om Racer mee te nemen, een trailer heb ik, nu nog iemand uit mijn omgeving die er ook naartoe gaat met auto en trekhaak. Iemand? Haha!


Eventueel iemand met een plekje in eigen trailer over is ook super Haha! .

Ik ben het overigens ook met Fasel eens, nu of nooit Verdrietig .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:21

Silvia"]
[quote="Fasel schreef:
Mensen kom op: Dorine kan straks niet meer, wij hebben hopelijk nog een heel leven voor ons. Het kan toch niet teveel zijn het een en ander te verschuiven? *kijkt lief*


Helemaal mee eens Fasel!!!
[/quote]

Ik ben het er opzich ook mee eens maar ik kan dat weekendje weg met de familie echt niet afzeggen...

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-03 07:41

Nogmaals, er zullen heel veel mensen zijn die niet mee kunnen vanwege andere verplichtingen of wat dan ook. Dat is heel erg jammer, maar het is niet anders. Als iedereen mee moet kunnen moeten we minimaal 3 maanden vooruit plannen en het zou dan best wel eens een leuke boktmeeting ZONDER Dorine kunnen worden. Als mensen niet kunnen, even goede vrienden! Dat is niet anders en ik denk dat je van niemand mag verwachten dat het wel zo is.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 16:37

*schop* (stond al bijna op de volgende pagina Haha!)

Hup mensjes, stemmen!!!! Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 17:05

Ik kom ook.(althans als dat mag natuurlijk)Ik kan de 14e maar ook dat weekend erna.Kom zonder paard want trailer trekken kan/mag ik niet.

Ik kan nog een paar mensen in mijn auto kwijt die eventueel mee willen rijden vanuit de kant van delft(althans als diegene in een rammelbak willen zitten dan hoor).Uw pbt maar dan kunnen we eventueel wat overleggen als je mee wilt rijden.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 17:30

loontje schreef:
Ik kom ook.(althans als dat mag natuurlijk)Ik kan de 14e maar ook dat weekend erna.Kom zonder paard want trailer trekken kan/mag ik niet.

Ik kan nog een paar mensen in mijn auto kwijt die eventueel mee willen rijden vanuit de kant van delft(althans als diegene in een rammelbak willen zitten dan hoor).Uw pbt maar dan kunnen we eventueel wat overleggen als je mee wilt rijden.


Zet dit even bij het topic over de carpool!

a dirty mind is a joy forever

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:01

als het zondag 15 juni is kom ik graag kijken, heb helaas geen paard om er te rijden. Boos!

trotse moeder van 2 prinsesjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-03 19:19

[DA] Datum rit Hier stemmen svp, op dit topic reageren heeft niet zo heel veel zin meer vanwege de poll!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:48

Sorry, ik had per ongeluk mijn *schop*-post in het verkeerde topic geplaatst Haha! Hou het maar op blonT zijn *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...