Bekende ruiter/amazone?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 13:02

Tineke Bartels vind ik sympathiek mens, misschien kan zij wel. Offf misschien mag Dorine eventjes op Bonfire?

Mocht het niet gratis zijn, doneren we toch weer even met zijn allen. Zoveel bokkers 1 of 2 euro is toch wel te doen?

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:05

Ik dnek dat het zeker wel te doen meot zijn, voor zoiets zullen ze toch wel mee willen werken gok ik zo... Vrees alleen dat ze het niet helemaal voor niets zullen doen, maar idd, als zoveel mogelijk mensen een steentje bijdragen moet het kunnen....

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:21

Ik denk dat het met het geld wel lukt.
en idd Tinneke BArtels vind ik ook erg sympathiek, anders wil zij het ook wel doen ( gok ik).
ik denk toch dat anky het leukste is, tinneke komt voor mij op twee ( maar dat is ieder zijn eigen keus).
en zij op bonfire is ook een erg mooi idee, maar ik denk toch dat zij het leuker zal vinden dat iemand ( bekende ruiter dus) op Cerise rijd.
dat is tenslotte haar paard, en ik denk dat ik meer heb met mijn eigen paard dan met bonfire.
maar verder is het wel een leuk idee!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:25

Wat ergens anders ook staat, Cerise is absoluut niet gewend om hard te moeten werken, ze wordt door 2 bijrijdsters gereden, die geen van beiden op een echt hoog nveau rijden. Ze heeft wel wat conditie, maar helemeaal niet heel veel en is ook niet gewend om de spieren te gebruiken wat een topruiter wel zal vragen...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:55

Lieve allemaal!

Ik ben niet echt fan van een ´beroemd´ ruiter o.i.d.
Ik steek mijn energie de komende weken liever in iets anders dan in een ontmoeting met een bekende persoon-acteur of wie dan ook.
Bijv. mijn energie aan Peter besteden, dat vind ik belangrijker! Lovers

Heel erg bedankt allemaal, zo ontzettend lief van jullie!
En wat Cerise betreft: die rijdt nog nauwelijks B-niveau, want ik heb haar dus langer dan een half jaar niet kunnen trainen. Lessen met Cerise volgen kon ik al een half jaar niet meer zodoende.

Bedankt voor alles, met name voor jullie medeleven en ideeën!
Lyvz, Dorinepien. Bloos

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 08:59

Je steekt je energie liever in Peter zeg je, heel begrijpelijk want het is ook de liefde van je leven Lovers Maar Dorine kunnen we dan iets organiseren voor jullie beidjes. En dan kom ik weer terug op die speciale wens, wat is voor jou haalbaar wat je eventueel nog samen met Peter kunt doen? Zeg het maar, wij willen het graag weten.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:52

Een heerlijk diner bij hun thuis? Er moet vast wel een restaurant zijn die dat kan regelen. Ingrid? Silvia? Jullie wonen in de buurt, weten julli eiets?

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 09:57

ja, dat is misschien een idee!
lekker samen, en als het teveel word kan ze gaan liggen oid.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:22

greetje schreef:
Je steekt je energie liever in Peter zeg je, heel begrijpelijk want het is ook de liefde van je leven Lovers Maar Dorine kunnen we dan iets organiseren voor jullie beidjes. En dan kom ik weer terug op die speciale wens, wat is voor jou haalbaar wat je eventueel nog samen met Peter kunt doen? Zeg het maar, wij willen het graag weten.


Lieve allemaal bij Greetje thuis,

Wat ik nog heel leuk zou vinden:
Als Peter nog een keertje op Lodewijk zou kunnen rijden of zo. Ik weet dat hij stapelgek op Lot is, en we waren het al een tijd van plan.
Echter de laatste keer dat ik bij Kim was, was ik lichamelijk al niet meer sterk genoeg om te wachten tot ze Lot ging rijden, en moest ik eerder naar huis... jammer genoeg. Verdrietig

Ik hoef er zelf niet bij te zijn, maar lijkt me heel leuk om bijv. digifoto's te hebben van Lodewijk met Peter erop, zoiets is misschien iets?
Hij kan zelf wel een keer een avond naar Bathmen komen of zo om dit te realiseren? Als Kim het goed vindt althans Verward

Heel veel lyvz, we houden vol!
Dorinepien. Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 12:28

Tuurlijk is dat te realiseren Dorine, zodra ik contact heb met Kimmie regelen we dat wel eventjes, ik kom dan ook die kant op en als je er niet bij kunt zijn dan komen we wel naar je toe. Maar Dorine we willen nog meer wensen horen, stel je hebt een goede dag binnenkort wat zou jij dan graag met Peter willen ondernemen? Kan thuis zijn of ergens anders, maakt niet uit jullie moeten een prachtdag met je beidjes krijgen. Lovers

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:01

Idd Dorine, wat wil jij voor JOUW bijzondere bokt-dag?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:28

Tuurlijk kan dat Dorine! Ik heb hier ruimte voor heel veel mensen als jij je goed genoeg voelt kunnen we hier ook een bokkers dag houden maar Lodewijk gaat ook net zo makkelijk op de trailer hoor.
Dus ik neem Lodewijk mee en als iedereen dan een digi mee neemt en we de mooiste foto's eruit halen dan kan Dorine er een paar uit kiezen en dan betalen wij toch met z'n alle het afdrukken en heel groot uitvergroten met ene mooie lijst?

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:36

Vind ik ook een heel mooi idee! Je kan natuurlijk ook mensen met gewone camera meenemen, die foto's maken Knipoog Is natuurlijk ook een heel erg leuk idee Tong uitsteken

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 13:39

Iets voor het komende weekend misschien? Lijkt me een goed idee met de Pinksterdagen in het vooruitzicht.

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:09

ik krijg helemaal kippenvel als ik dit allemaal lees, vind het heel mooi dat iedereen zich zo wil inzetten. Als ik ergens mee kan helpen of iets dergelijks dan hoor ik dat graag!

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 18:23

Nimber schreef:
Tuurlijk kan dat Dorine! Ik heb hier ruimte voor heel veel mensen als jij je goed genoeg voelt kunnen we hier ook een bokkers dag houden maar Lodewijk gaat ook net zo makkelijk op de trailer hoor.
Dus ik neem Lodewijk mee en als iedereen dan een digi mee neemt en we de mooiste foto's eruit halen dan kan Dorine er een paar uit kiezen en dan betalen wij toch met z'n alle het afdrukken en heel groot uitvergroten met ene mooie lijst?


super idee.
wie was ookal weer diegene die de foto's van SP had verzorgt? want die waren echt super.

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 11:30

Als ik kan helpen, doe ik het graag!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:25

Toen ik een clinic had van Anky en Tineke....was Anky veel sympatieker hoor! Ik had het ook andersom verwacht, maar het bleek van niet.
Maar misschien is Dorine meer fan van een heel ander persoon???

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 19:31

ja hoor

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:46

Lees een stukje naar boven, daar heeft Dorine een reactie geplaats over haar gevoel en 'bekende personen'.

Ik wilde ook gaan bellen, maar beter van niet denk ik.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:58

dat snap ik ja, maar voor het geval ze het wel wilde: ik kan dat wel regelen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:01

We laten gewoon de optie open Haha! Als ze het alsnog wil dan weten we iig wie het 't snelst kan regelen Haha!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 21:06

Fasel schreef:
Een heerlijk diner bij hun thuis? Er moet vast wel een restaurant zijn die dat kan regelen. Ingrid? Silvia? Jullie wonen in de buurt, weten julli eiets?


ik zou hier in de buurt weleens rond bellen of het ergens kan....

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 15:51

Mayo schreef:
We laten gewoon de optie open Haha! Als ze het alsnog wil dan weten we iig wie het 't snelst kan regelen Haha!


idd, je hebt gelijk Lachen

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:56

Fairie"]
[quote="Mayo schreef:
We laten gewoon de optie open Haha! Als ze het alsnog wil dan weten we iig wie het 't snelst kan regelen Haha!


idd, je hebt gelijk Lachen
[/quote]

Misschien in combinatie met de 15de????