Onderschriften

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 12:46

Ik moet zeggen dat ik het best vreemd vinbd te lezen als iemand Pony maakt salto ofzo heeft. Dat is helemaal niet eerlijk van mij, dat weet ik, maar het voelt dan zo tegenstrijdig. Raar he?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 12:59

Pauline schreef:
Ik moet zeggen dat ik het best vreemd vinbd te lezen als iemand Pony maakt salto ofzo heeft. Dat is helemaal niet eerlijk van mij, dat weet ik, maar het voelt dan zo tegenstrijdig. Raar he?

Verward Verward
Ik zal wel blonT zijn...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 14:24

Ik denk dat Pauline bedoelt dat er nog zoveel vrolijke berichten gepost worden, oftwel "life goes on"... (correct me if I am wrong)
Het is idd een beetje dubbel, maar er valt weinig aan te doen.
Heel hard, maar het leven gaat idd voort, en er gebeuren fijne dingen en minder fijne dingen en ondanks dat we kl*tenieuws van Dorine gekregen hebben, blijven de fijne dingen ook gebeuren, en kunnen wijzelf daar best ook maar van genieten. Het helpt Dorine niet als iedereen opeens superdepressief gaat zitten doen.
En zoals je in de topics over de rozen kan lezen, geniet Dorine toch ook... (ondanks alles)

Maar Pauline, als ik juist geraden heb: ik begrijp je wel, maar zoals ik dus al zei...

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:14

Ik begrijp je ook wel hoor Pauline!
Maar we moeten allemaal door!
Maar soms lees ik ook bepaalde berichten met een brok in mijn keel hoor!
Het is al droevig genoeg, dus waarom niet de mooie dingen van het leven door laten gaan?
Genieten we allemaal van.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:16

Jullie hebben gelijk en het goed geraden, Leentje Knipoog. Ik zei al, het is niet eerlijk naar die mensen toe en ook juist geod dat het leven doorgaat. lees ook graag weer de andere topics.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:25

*verander*
goed? of misschien niet?