wat een drama.. (internet-provider)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

wat een drama.. (internet-provider)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-03 16:53

Wij hebben sinds een aantal jaar internet via de kabel van Casema, zoals wel bekend is, is dat echt enorm sloom.
Het geeft weleens ergernis, maar echt een gigantisch probleem vind ik het niet. Maar nu blijken ze ook niet erg klantvriendelijk te zijn:

Wij kregen een aantal weken terug van de ene op andere dag een brief waarin stond dat casema stopt met de internet die we nu hebben (dat kost geloof ik €29 per maand ofzo) maar dat alleen in onze wijk, omdat het erg langzaam ging (nou, daar was ik ook al achter..) en dat we perse over moeten stappen op een ander soort internet (die €31 gaat kosten) of op 15 juni sluiten ze gewoon de hele boel af..
Nu kijken we echt nog op een euro meer of minder hoor, maar ik vind het wel een beetje asociaal dat we perse op een andere over moeten stappen, en helaas weet ik geen andere internetprovider met kabel ín onze buurt Boos!

Maar goed, wij dus dat ingevuld, want wat moeten we anders, wij internetten enorm veel en via de telefoonlijn wordt dat veel te duur.
Dus ze zouden dat nieuwe pakket komen brengen op dinsdag 27 mei, voor 12 uur 's middags. Nou, er is niemand gekomen.. en woensdag ook niet, donderdag ook niet.
Dus m'n moeder gebeld waarom ze niet gekomen waren, bleek er een of andere technische storing te zijn.
Nou ja, kan natuurlijk gebeuren, aan de telefoon zeiden ze dat ze dan donderdag 5 juni (dus vandaag) zouden komen, en we kregen een brief dat ze dinsdag 3 juni zouden komen Verward
Was ook al erg vaag, maar goed, wij afgewacht, maar nee hoor; Dinsdag niemand gezien, en vandaag ook niemand..
M'n moeder weer gebeld naar Casema, zeiden ze dat ze problemen hadden met het bedrijf die voor hun alles rondbrachten, en nu komen ze morgen.
Nou, ik ben erg benieuwd of ze echt op komen dagen morgen, want ik vind het niet erg klantvriendelijk en zo komen ze ook niet echt over als een goede internetprovider.
Ik wordt er een beetje moe van, volgens mij is het echt een zootje daar.
En het wil dus allemaal niet erg opschieten, vraag me af hoe dat dan met die 'snellere' internet moet gaan..
Helaas is er dus niet de mogelijkheid op een andere kabel over te stappen (tenminste, ik weet er zo geen..) dus maar afwachten of ze morgen op komen dagen..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:05

Ik heb ook nogal vervelende ervaringen met kabel van Casema, staat wel het een en ander over op Bokt. Eén dingetje kan gebeuren, maar bij mij was het ook een opeenstapeling van dingen die (van hun kant) fout gingen. Dan houdt het voor mij op. Ik heb nu ADSL, is dat bij jullie geen optie? Is wel wat duurder, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 17:11

Leve Casema!
Wij hebben nu goddank ADSL en een schotel!
Veel sterkte ermee en het blijft altijd gezeik ben hun helaas...