Bokt champagne ontbijt?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

orri

Bokt champagne ontbijt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 15:45

Samen met kojack in gesprek gisteren, leek het wel een leuk idee om een soort van champagne ontbijt te brengen/serveren aan Dorine en haar Peter. Kost hun verder geen inspanning, tenslotte verdienen beiden de rust.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Apple
Moderator RT, TEN, DRS, AP, AR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:48

Goed idee Lachen

Is waarschijnlijk relatief makkelijk te realiseren. Ontbijt brengen en gelijk weer weg (dus minimale inspanning voor Dorine en Peter).
Het lijkt me wel verstandig aan Peter te vragen hoe het zit met de eetlust van Dorine. Heeft ze uberhaubt nog eetlust? Zo ja: wat zijn de 'do's en dont's' ?

Kevin: drs L1+9, spr B+2, SGW B+3, Endurance 197 ggk km's (eindstand), Kevin in Uddel
Daisy: drs L2+6, spr B+1, SGW B+1 Rondje door de Bollenstreek

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:35

Ik dacht al wanneer gaat ze het nou neer zetten !
Super idee denk ik, kost hun geen moeite en ze kunnen er toch een beetje van genieten hoop ik.
Ik doe mee !
Als ik iets kan regelen hoor ik het wel !

Ja hoor!!!! Tis weer zover :)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 07:17

Dit vind ik een goed idee... zou ik best aan mee willen doen maar ik denk dat ik eerst even wacht tot we voor de leukste ideeen "groen licht" krijgen van Peter... maar als ze dit wat vinden doe ik mee hoor.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 08:16

Ik kan me herinneren dat ze laatst zei dat ze nauwelijks gegeten had. Weet dus niet of dit haalbaar is.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 17:33

Misschien toch leuk voor Peter dan? En ipv een uitgebreid ontbijt voor Dorine iets van verse sapjes als ze dat weg kan krijgen...en een van de dingen die wellicht voor haar gemaakt gaan worden?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie